Cid Skrevet 2. oktober #30601 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (17 minutter siden): Ungene mine var redde for grusomme Gabriel 😅 Hva med Maga Kahn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 2. oktober #30602 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (2 timer siden): Nei det blir å gå litt langt 🫣 Fint å ha på slufsa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #30603 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (2 timer siden): Hva med Maga Kahn? Make America Great Again-Kahn? Who the heck is that?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #30604 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (1 time siden): Make America Great Again-Kahn? Who the heck is that?! Fra kaptein sabeltann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #30605 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Fra kaptein sabeltann. Kabelsatan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. oktober #30606 Del Skrevet 8. oktober Det kommer snart en ny episode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. oktober #30607 Del Skrevet 8. oktober Lur Venn skrev (1 time siden): Det kommer snart en ny episode Håhh, send luktesaltet mitt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. oktober #30608 Del Skrevet 8. oktober Lur Venn skrev (5 timer siden): Det kommer snart en ny episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. oktober #30609 Del Skrevet 8. oktober Boetica skrev (6 timer siden): Håhh, send luktesaltet mitt 😃 Det passer bra , for har planlagt en litt morbid episode, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober #30610 Del Skrevet 8. oktober Lur Venn skrev (Akkurat nå): Det passer bra , for har planlagt en litt morbid episode, Mer enn morbius? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9. oktober #30611 Del Skrevet 9. oktober Cid skrev (9 timer siden): Mer enn morbius? Den har jeg ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9. oktober #30612 Del Skrevet 9. oktober Episode 903 Tombstone I anledning at det snart var Halloween, ble det ytret ønske blant sosiopratene om å få bygget en sarkofag , det ble søkt om statlige midler. Men dette ble visst for dyrt for oljefondet, men som et plaster på såret ble det bevilget penger til skriften på Gravsteinen. Her kommer en liten oversikt over hva sosiopratene vil skal stå på deres gravstein @Freyja Valkyrie straks tilbake @CAPS LOCK ute på leting etter glassbiter @Frøkenfryden jeg har lagt meg @Cid gresset er ikke grønnere på den andre siden @Sola de Sola er på vei opp @Peanut jeg er på ferie @Titania ikke forstyrr @Hoppetaujenta jeg har følt meg bedre @Ford3000 et roms til leie @Lur Venn rest in pieces @KnekkeBørre slipp meg ut @Fighter83 game over @MarianneE offline @SVK jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket @Baktus2024 jeg er i en regenereringsprosess @Gladikaffe jeg sa jo at jeg var syk @Irak utgått på dato 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #30613 Del Skrevet 9. oktober Lur Venn skrev (1 minutt siden): Episode 903 Tombstone I anledning at det snart var Halloween, ble det ytret ønske blant sosiopratene om å få bygget en sarkofag , det ble søkt om statlige midler. Men dette ble visst for dyrt for oljefondet, men som et plaster på såret ble det bevilget penger til skriften på Gravsteinen. Her kommer en liten oversikt over hva sosiopratene vil skal stå på deres gravstein @Freyja Valkyrie straks tilbake @CAPS LOCK ute på leting etter glassbiter @Frøkenfryden jeg har lagt meg @Cid gresset er ikke grønnere på den andre siden @Sola de Sola er på vei opp @Peanut jeg er på ferie @Titania ikke forstyrr @Hoppetaujenta jeg har følt meg bedre @Ford3000 et roms til leie @Lur Venn rest in pieces @KnekkeBørre slipp meg ut @Fighter83 game over @MarianneE offline @SVK jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket @Baktus2024 jeg er i en regenereringsprosess @Gladikaffe jeg sa jo at jeg var syk @Irak utgått på dato Det er mørke grønnere der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. oktober #30614 Del Skrevet 9. oktober Det kommer en dag i morgen, du må tro og håpe at i morgen blir det sol Var hva jeg begynte å nynne på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. oktober #30615 Del Skrevet 9. oktober Lur Venn skrev (1 minutt siden): Episode 903 Tombstone I anledning at det snart var Halloween, ble det ytret ønske blant sosiopratene om å få bygget en sarkofag , det ble søkt om statlige midler. Men dette ble visst for dyrt for oljefondet, men som et plaster på såret ble det bevilget penger til skriften på Gravsteinen. Her kommer en liten oversikt over hva sosiopratene vil skal stå på deres gravstein @Freyja Valkyrie straks tilbake @CAPS LOCK ute på leting etter glassbiter @Frøkenfryden jeg har lagt meg @Cid gresset er ikke grønnere på den andre siden @Sola de Sola er på vei opp @Peanut jeg er på ferie @Titania ikke forstyrr @Hoppetaujenta jeg har følt meg bedre @Ford3000 et roms til leie @Lur Venn rest in pieces @KnekkeBørre slipp meg ut @Fighter83 game over @MarianneE offline @SVK jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket @Baktus2024 jeg er i en regenereringsprosess @Gladikaffe jeg sa jo at jeg var syk @Irak utgått på dato 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9. oktober #30616 Del Skrevet 9. oktober Sola de skrev (10 minutter siden): Det kommer en dag i morgen, du må tro og håpe at i morgen blir det sol Var hva jeg begynte å nynne på 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. oktober #30617 Del Skrevet 9. oktober Lur Venn skrev (39 minutter siden): Episode 903 Tombstone I anledning at det snart var Halloween, ble det ytret ønske blant sosiopratene om å få bygget en sarkofag , det ble søkt om statlige midler. Men dette ble visst for dyrt for oljefondet, men som et plaster på såret ble det bevilget penger til skriften på Gravsteinen. Her kommer en liten oversikt over hva sosiopratene vil skal stå på deres gravstein @Freyja Valkyrie straks tilbake @CAPS LOCK ute på leting etter glassbiter @Frøkenfryden jeg har lagt meg @Cid gresset er ikke grønnere på den andre siden @Sola de Sola er på vei opp @Peanut jeg er på ferie @Titania ikke forstyrr @Hoppetaujenta jeg har følt meg bedre @Ford3000 et roms til leie @Lur Venn rest in pieces @KnekkeBørre slipp meg ut @Fighter83 game over @MarianneE offline @SVK jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket @Baktus2024 jeg er i en regenereringsprosess @Gladikaffe jeg sa jo at jeg var syk @Irak utgått på dato Lo godt av "jeg sa jo at jeg var syk"😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #30618 Del Skrevet 9. oktober Irak skrev (6 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober #30619 Del Skrevet 9. oktober Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 903 Tombstone I anledning at det snart var Halloween, ble det ytret ønske blant sosiopratene om å få bygget en sarkofag , det ble søkt om statlige midler. Men dette ble visst for dyrt for oljefondet, men som et plaster på såret ble det bevilget penger til skriften på Gravsteinen. Her kommer en liten oversikt over hva sosiopratene vil skal stå på deres gravstein @Freyja Valkyrie straks tilbake @CAPS LOCK ute på leting etter glassbiter @Frøkenfryden jeg har lagt meg @Cid gresset er ikke grønnere på den andre siden @Sola de Sola er på vei opp @Peanut jeg er på ferie @Titania ikke forstyrr @Hoppetaujenta jeg har følt meg bedre @Ford3000 et roms til leie @Lur Venn rest in pieces @KnekkeBørre slipp meg ut @Fighter83 game over @MarianneE offline @SVK jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket @Baktus2024 jeg er i en regenereringsprosess @Gladikaffe jeg sa jo at jeg var syk @Irak utgått på dato Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober #30620 Del Skrevet 9. oktober Fighter83 skrev (6 timer siden): Lo godt av "jeg sa jo at jeg var syk"😂 Blir midt fingeren din det første man ser når man står opp igjen fra de døde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå