Lur Venn Skrevet 1. oktober #30581 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Holdt på å si… man får jo litt pause mellom trekantene😂🙈 Hehe😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30582 Del Skrevet 1. oktober Cid skrev (3 timer siden): Slik som man pisker farsmelk til farskrem? Det er så mye man kan lage av farsmelk Farsost Fars cottage Cheese Farsfløte Farsyoghurt Farssmør Farsrømme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30583 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (11 minutter siden): Det er så mye man kan lage av farsmelk Farsost Fars cottage Cheese Farsfløte Farsyoghurt Farssmør Farsrømme Farsskyr og farskesam😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. oktober #30584 Del Skrevet 1. oktober Farsdravle og farsprim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30585 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (10 timer siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen @Lur Venn oi, mista jeg såpe(opera) i dusjen?😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30586 Del Skrevet 1. oktober Boetica skrev (1 time siden): Farsdravle og farsprim Farsprim😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30587 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Farsskyr og farskesam😁 Nam nam😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30588 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): @Lur Venn oi, mista jeg såpe(opera) i dusjen?😲 Hehe😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30589 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (3 minutter siden): Hehe😆 Var frekkas jeg😯😎 Nå må jeg sove! Altfor sent, venta på danseFranz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30590 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Var frekkas jeg😯😎 Nå må jeg sove! Altfor sent, venta på danseFranz Jeg ligger under senga deres og venter, kanskje blir det noe liggende dansing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober #30591 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): @Lur Venn oi, mista jeg såpe(opera) i dusjen?😲 Sto en lur venn bak deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #30592 Del Skrevet 2. oktober Lur Venn skrev (7 timer siden): Farsprim😆 Og farsgomme 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 2. oktober #30593 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (5 timer siden): Og farsgomme 😀 Fint å ha på lefsa😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #30594 Del Skrevet 2. oktober Lur Venn skrev (5 timer siden): Fint å ha på snabelen 😄 Nei det blir å gå litt langt 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #30595 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (1 minutt siden): Nei det blir å gå litt langt 🫣 Kaptein Snabeltann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #30596 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Kaptein Snabeltann. - er en grise-mann 🎶🎵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #30597 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (Akkurat nå): - er en grise-mann 🎶🎵 Og så fikk han 10-15 år i Kjuttaviga fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #30598 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Og så fikk han 10-15 år i Kjuttaviga fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #30599 Del Skrevet 2. oktober Boetica skrev (Akkurat nå): Han må dele celle med grusomme Gabriel og han kalles ikke grusom uten grunn 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. oktober #30600 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Han må dele celle med grusomme Gabriel og han kalles ikke grusom uten grunn 😟 Ungene mine var redde for grusomme Gabriel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå