Lur Venn Skrevet 30. september #30561 Del Skrevet 30. september Cid skrev (4 timer siden): Pen-is og knuller? 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30562 Del Skrevet 1. oktober Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober #30563 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (15 minutter siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen Jeg har kost meg med en real snickers med andre ord? @Lur Venn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober #30564 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen Cassidy Tvillingene synes at dette er nen skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. oktober #30565 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har kost meg med en real snickers med andre ord? @Lur Venn 😱 det forekommer meg at Snickers er en allegori for noe helt annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. oktober #30566 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen Jeg motsetter meg å bli tisset på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30567 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har kost meg med en real snickers med andre ord? @Lur Venn Med nøtter😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30568 Del Skrevet 1. oktober Boetica skrev (12 minutter siden): Jeg motsetter meg å bli tisset på Tror du er mer gjødslet, metafor i lag på lag å.. penetrere gjennom her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30569 Del Skrevet 1. oktober Boetica skrev (14 minutter siden): 😱 det forekommer meg at Snickers er en allegori for noe helt annet Kunne vært verre, sånn stor tax free-toblerone for eksempel😯🙈😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30570 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen Barbie is a slut, som de sier🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30571 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen Ler sånn av «mellom 68 og 70» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30572 Del Skrevet 1. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har kost meg med en real snickers med andre ord? @Lur Venn Det kan du godt si😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30573 Del Skrevet 1. oktober Boetica skrev (16 minutter siden): Jeg motsetter meg å bli tisset på En liten sprut går bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. oktober #30574 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kunne vært verre, sånn stor tax free-toblerone for eksempel😯🙈😆 Auuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30575 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (Akkurat nå): Auuu Holdt på å si… man får jo litt pause mellom trekantene😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30576 Del Skrevet 1. oktober Burde trene men såpe er gøyere.. pisk meg ut om jeg er her etter 17.00, da skal vaskebrettet trimmes 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober #30577 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Burde trene men såpe er gøyere.. pisk meg ut om jeg er her etter 17.00, da skal vaskebrettet trimmes 👍 Slik som man pisker farsmelk til farskrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #30578 Del Skrevet 1. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Slik som man pisker farsmelk til farskrem? Nei😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober #30579 Del Skrevet 1. oktober Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Nei😲 🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. oktober #30580 Del Skrevet 1. oktober Lur Venn skrev (5 timer siden): Episode 902 Jeg ble liggende under sengen en stund etter at folka var ferdige med økten. Og ble liggende å høre på hvordan de ringte rundt til venner for å skryte. På den måten fikk jeg vite hva de kalte akten, de sa det selvfølgelig ikke rett ut @Boetica har fått vannet planten min @TheHairyToothfairy har drivi å skrudd på doningen @Frøkenfryden har fått meg litt Ken i barbi'n @Cid tenk på et tall mellom 68 og 70 @Sola de vaskemaskinen er full @Freyja Valkyrie skjoldmøyen har blitt stikki med sverd @Titania har fått mæ pølse i vaffern @Hoppetaujenta har hatt besøk i snickerbua @Ford3000 beveren er flådd @Fighter83 har fått sånn rotfylling @Baktus2024 soveposen er full @Gladikaffe har hatt kaffi på termosen Sa jeg senest i går 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå