Gjest Lurven Skrevet 19. mars 2024 #29701 Del Skrevet 19. mars 2024 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Så nysgjerrig på kven du låg med for å få informasjonen og håpar det ikkje er ein måke😳 Bestakk nabohunden med et bein, slapp heldigvis å gjøre doggy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2024 #29702 Del Skrevet 19. mars 2024 Lurven skrev (6 minutter siden): Bestakk nabohunden med et bein, slapp heldigvis å gjøre doggy Han er 2 kg så nå dobla du vekta hans😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars 2024 #29703 Del Skrevet 19. mars 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han er 2 kg så nå dobla du vekta hans😂 Der hadde jeg gjort i doggy også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2024 #29704 Del Skrevet 19. mars 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Der hadde jeg gjort i doggy også 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars 2024 #29705 Del Skrevet 19. mars 2024 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): 🙈 😁🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2024 #29706 Del Skrevet 19. mars 2024 @Lurven Må vi ikke lage Russebuss-såpe? Jamfør dagens nyheter. Apropos doggy🤠😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars 2024 #29707 Del Skrevet 19. mars 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Lurven Må vi ikke lage Russebuss-såpe? Jamfør dagens nyheter. Apropos doggy🤠😂 Ja det må vi😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars 2024 #29708 Del Skrevet 19. mars 2024 Siste del av forrige episode 785,5 @jukkapalme Datteren til olof palme og hans finske elskerinne. Resultatet ble altså jukka palme Hun jobber på palmeoljefabrikken Og på fritiden ligger hun foran peisen sammen med mannen sin som hun kaller gamlepusen @LiseTV Heter egentlig ikke lise, og ikke liker hyn å se på TV heller På fritiden går hæn i kjole @Baktus Karl ius fra litt over alt Jobber som vagabond På fritiden er han landstryker @No1*No1 Nora Nora En ener på sitt felt @Sola de Solveig devold Jobber på vaskeri På fritiden vasker hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. mars 2024 #29709 Del Skrevet 19. mars 2024 Lurven skrev (7 minutter siden): Siste del av forrige episode 785,5 @jukkapalme Datteren til olof palme og hans finske elskerinne. Resultatet ble altså jukka palme Hun jobber på palmeoljefabrikken Og på fritiden ligger hun foran peisen sammen med mannen sin som hun kaller gamlepusen @LiseTV Heter egentlig ikke lise, og ikke liker hyn å se på TV heller På fritiden går hæn i kjole @Baktus Karl ius fra litt over alt Jobber som vagabond På fritiden er han landstryker @No1*No1 Nora Nora En ener på sitt felt @Sola de Solveig devold Jobber på vaskeri På fritiden vasker hun Jeg kan visst aldri mer kalle min 16 år gamle katt gamlepusen mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2024 #29710 Del Skrevet 19. mars 2024 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg kan visst aldri mer kalle min 16 år gamle katt gamlepusen mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2024 #29711 Del Skrevet 19. mars 2024 Lurven skrev (10 minutter siden): Siste del av forrige episode 785,5 @jukkapalme Datteren til olof palme og hans finske elskerinne. Resultatet ble altså jukka palme Hun jobber på palmeoljefabrikken Og på fritiden ligger hun foran peisen sammen med mannen sin som hun kaller gamlepusen @LiseTV Heter egentlig ikke lise, og ikke liker hyn å se på TV heller På fritiden går hæn i kjole @Baktus Karl ius fra litt over alt Jobber som vagabond På fritiden er han landstryker @No1*No1 Nora Nora En ener på sitt felt @Sola de Solveig devold Jobber på vaskeri På fritiden vasker hun Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mars 2024 #29712 Del Skrevet 20. mars 2024 Lurven skrev (9 timer siden): Aiai, dristig. Er det et skjørt, lår eller sete de ligger på? Godtesnopet sitter på fanget, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 20. mars 2024 #29713 Del Skrevet 20. mars 2024 6 hours ago, Lurven said: Siste del av forrige episode 785,5 @jukkapalme Datteren til olof palme og hans finske elskerinne. Resultatet ble altså jukka palme Hun jobber på palmeoljefabrikken Og på fritiden ligger hun foran peisen sammen med mannen sin som hun kaller gamlepusen @LiseTV Heter egentlig ikke lise, og ikke liker hyn å se på TV heller På fritiden går hæn i kjole @Baktus Karl ius fra litt over alt Jobber som vagabond På fritiden er han landstryker @No1*No1 Nora Nora En ener på sitt felt @Sola de Solveig devold Jobber på vaskeri På fritiden vasker hun Takk du tok den positive siden av mitt nick.😄 Finnes også en negativ - det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mars 2024 #29714 Del Skrevet 20. mars 2024 jukkapalme skrev (10 timer siden): Jeg kan visst aldri mer kalle min 16 år gamle katt gamlepusen mer 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mars 2024 #29715 Del Skrevet 20. mars 2024 Boetica skrev (3 timer siden): Godtesnopet sitter på fanget, ja. Fikk det bli med helt hjem eller ble det spist opp på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mars 2024 #29716 Del Skrevet 20. mars 2024 No1*No1 skrev (3 timer siden): Takk du tok den positive siden av mitt nick.😄 Finnes også en negativ - det motsatte. No one x no one😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mars 2024 #29717 Del Skrevet 20. mars 2024 Lurven skrev (6 timer siden): Fikk det bli med helt hjem eller ble det spist opp på veien Så du tror de overlever helt hjem? Se på den stakkars påskeharen som mistet ene øret i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. mars 2024 #29718 Del Skrevet 20. mars 2024 Boetica skrev (2 timer siden): Så du tror de overlever helt hjem? Se på den stakkars påskeharen som mistet ene øret i dag! Sjuke greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars 2024 #29719 Del Skrevet 20. mars 2024 Boetica skrev (2 timer siden): Så du tror de overlever helt hjem? Se på den stakkars påskeharen som mistet ene øret i dag! Dil🚽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2024 #29720 Del Skrevet 24. mars 2024 Kommer det ny episode snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå