Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2341 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Er ikke attila en han? Er ikke det en hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2342 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Meg i pride toget Dronningen som ble bært av Morten hegset og Jan Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2343 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er ikke det en hun? The hun, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2344 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Dronningen som ble bært av Morten hegset og Jan Thomas? Nei turte ikke, redd for å få en finger i rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2345 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Er ikke attila en han? Nei er en hun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2346 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Nei turte ikke, redd for å få en finger i rumpa Redd de skal nå g punktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2347 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Redd de skal nå g punktet? Tror ikke jeg har noe g punkt der😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2348 Del Skrevet 25. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei er en hun Men attila er jo et mannsnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. juni 2022 #2349 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Men attila er jo et mannsnavn? Ja og historiske Attila var så klart en mann😅 Men vår Attila er en jente som går på ungdomsskolen😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2350 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Tror ikke jeg har noe g punkt der😄 Er vel mer høydepunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2351 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Den perverse onkelen? sånt driver jeg ikke med, jeg er egentlig blyg og anstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2352 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): sånt driver jeg ikke med, jeg er egentlig blyg og anstendig Er du mer sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2353 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Er du mer sånn? nei, jeg er stort sett meg. det er det jeg er best til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2354 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (32 minutter siden): The hun, Hun, jeg trodde han, men hun sa hun lignet en blanding av to smellvakre supermodeller så da skjønte jeg at jeg hadde tatt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2355 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): sånt driver jeg ikke med, jeg er egentlig blyg og anstendig Nå får du meg til Å le så proseccoen flyter her Mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #2356 Del Skrevet 25. juni 2022 Sitat @Blå knapp hadde også sovet mye, men det var ikke pga rus, hun var bare så trøtt og sliten av å klippe neglene. 💅🏼 Har blitt helt utslått, i denne varmen☀️🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2357 Del Skrevet 25. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nå får du meg til Å le så proseccoen flyter her Mann!! men det er jo helt sant. æresord og kors på alteret etc. kan komme med litt sånn sleivete og spissfindige vitser irl også, men er i grunnen veldig sedat. er langt mer subtil sånn utenfor nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2022 #2358 Del Skrevet 25. juni 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): 💅🏼 Har blitt helt utslått, i denne varmen☀️🥵 da er vi to! sattan i gatan så varmt det plutselig ble på bare noen timer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. juni 2022 #2359 Del Skrevet 25. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): men det er jo helt sant. æresord og kors på alteret etc. kan komme med litt sånn sleivete og spissfindige vitser irl også, men er i grunnen veldig sedat. er langt mer subtil sånn utenfor nett Samme her. Jobb på sykehus gjør at man må skikke seg, men jeg er fresk i lunsjen😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. juni 2022 #2360 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (59 minutter siden): Episode 83 Lørdagen var godt i gang og alle drev på med sitt @TheHairyToothfairy hadde sovet av seg rusen hele dagen, det var ikke rus av verken alkohol, heroin eller lykke. Men rett og slett selve livet. @lurven hadde sittet i nabohuset hele dagen og glanet i hans generelle retning, enten for å få et glimt av hans veltrente men litt tykke kropp, eller for å få avstandbeundret @AliceNextDoor. @Blå knapp hadde også sovet mye, men det var ikke pga rus, hun var bare så trøtt og sliten av å klippe neglene. @Titania hadde vært på busstur og blitt kjørt helt hjem til døra. @Kvakkekyllingen hadde endelig fått opp det hun hadde satt i halsen, hun trodde jo at det var en ispinne men det viste seg at det var en hårball. Hun ble så glad at hun kvakket av full hals Et annet sted lenger sør hadde @Athena Catalina vært i dyreparken og blitt god venn med en oter, hun bestemte seg for å ta han med hjem og kalle han Ottar. Enda lengre sør var @Frøkenfryden matsnobb i Danmark og spiste hvitløksmarinerte brunsnegler med dyrefigurpasta og vin med bobler som smeltet i magen men ikke på tungen. Dette irriterte @Laraa og @Sjokoladepenge som mente at man burde holde seg til poteter og sild til middag og sjokoladekake til dessert I mellomtiden hadde @Cid sovnet etter å ha vært våken i 29 dager,32 timer 8 minutter og 4 sekunder... 😄🥳 Flott episode. Gleder meg til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå