Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1641 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): @lurven kan jeg forøvrig få meddele at jeg verdsetter Deres ordspill med stor sans for underholdningen? Takk sir. noe eller noen spesielle ordspill du tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1642 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Ja 👿 Så ble du syk 🤮 Jeg var skikkelig i siget 😁 Ja ble syk, men fikk ny kunnskap og fant ut at jeg var naken, så jeg tok et @jukkapalmeblad og dekket meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1643 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): 😉 ikke gjem deg da 😆 Du får se på det som skattejakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1644 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Takk sir. noe eller noen spesielle ordspill du tenkte på Jeg liker dem alle i i sin helhet, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1645 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja ble syk, men fikk ny kunnskap og fant ut at jeg var naken, så jeg tok et @jukkapalmeblad og dekket meg til. Haha 😆 Lurt. Fant du et som var stort nok? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1646 Del Skrevet 19. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Du får se på det som skattejakt Hurra 🥳 Det er gøy. Tar med meg gubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juni 2022 #1647 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (38 minutter siden): Episode 71. Så var det endelig klart for den årlige sommerfesten igjen, det var ikke noe spesielt tema så alle kunne komme kledd som de ville. @TheHairyToothfairy hadde tatt på seg fullt kamuflasjeutstyr for kvelden for han likte se på de andre uten å bli sett @Frøkenfryden kom i ananasbadedrakten sin for hun ville bade og sånn, men det viste seg at bassenget var tomt for vann. @Cid kom utkledd som supermario og håpet å finne noe fleinsopp på festen. @Titania som også var mario fan kom utkledd som prinsesse daisy og håpet på å bli reddet av @Cid @Entern kom utkledd som Conan, og var skikkelig slem-rumpe @jukkapalme kom utkledd som en sexy palme med 2 store kokosnøtter og håpet på litt jukking i løpet av kvelden @MarianneE kom utkledd som husmor og laget mat og passet på alle sammen. @Sjokoladepenge kom utkledd som en stor sjokolade og håpet at noen ville spise litt på henne i løpet av kvelden. @Peanut kom utkledd som nettopp en peanøtt, og gav @TheHairyToothfairy nøtteallergi, heldigvis kunne @SVK Den spesielle teknikken som må til for å få noen til å spy opp nøtter. @LitenOgSkvetten hadde kledd seg ut som en stor ballong og gikk rundt og ventet på at noen skulle poppe henne @Capslock kom utkledd som et tastatur og håpet på at noen ville trykke på de rette tastene. @Villfisker kom utkledd som en fisker og håpet på å få snøret i noens bunn. @Kvakkekyllingen kom så klart utkledd som kylling, men klar som et egg. @Vikingmamma kom utkledd som skjoldmøy og var klar for en real slåsskamp Sist men ikke minst dukket @AliceNextDoor opp i limousin, hun leita etter naboen sin som hun ikke hadde sett på mange år. Kjempebra 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #1648 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Hurra 🥳 Det er gøy. Tar med meg gubben. Hoi hoi, nå prater vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1649 Del Skrevet 19. juni 2022 jukkapalme skrev (26 minutter siden): jeg ler så palmebladene mine rister! Glemte å legge deg til i episodene mine o: Du var den som opererte på Anton, han trengte en pacemaker grunnet skade på hjertet men du installerte også en iPod inni som spiller Bieber sanger konstant så nå må han gå rundt og høre på baby baby baby oh livet ut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1650 Del Skrevet 19. juni 2022 Episode 72. Festen var godt i gang og @TheHairyToothfairy skulle være dj, så da var det av med kamuflasjeutstyret og på med helsetrøya som var dj outfitten hans. Han bestemte at alle fikk ha et musikkønske hver. @Frøkenfryden ønsket seg sean Pauls get busy, og ble plutselig svært opptatt av å shake ananasen sin. @Entern ønsket seg all that she wants av ace of base,fordi det minnet han om en gang han hadde gitt en kvinne alt hun ønsket seg @MarianneE ønsket seg anouks i'm nobodys housewife og drømte om bedre tider @Titania ønsket seg Ahas take on me og håpet at noe ville ta på henne eller ta henne på. @jukkapalme ønsket seg coconut jambo, og danset så kokkosnøttene ristet @Kvakkekyllingen ønsket seg chicken dance, og danset som bare hun kan @AliceNextDoor ønsket seg så klart smokie..... @Peanut ønsket seg sangen peanutbutter jelly av galantis og håpet å få i seg noens nøtter i løpet av kvelden. @Sjokoladepenge ønsket seg hot chocolates you sexy thing, og danset til det rant svett sjokolade av henne. @SVK ønsket seg biggie smalls sky is the limit og danset for seg selv der oppe i skyene @LitenOgSkvetten ønsket seg nenas 99 red balloons og danset til ballongen hennes sprakk @Villfisker ønsket seg Viggo sandviks fisking i vællers og drømte om budeier på Fagernes. @Vikingmamma ønsket seg vikingarnas kan man älska Non på avstand mens hun holdt avstand til @Cid @Cid ville bare høre super Mario melodien og drømme seg bort i en digital verden. @CAPS LOCK ønsket seg haile Steinfelds låt capital letters mens alle damene trykket på de store knappene hans. Plutselig dukket @Hoppetaujenta opp og danset til van halens jump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juni 2022 #1651 Del Skrevet 19. juni 2022 Bra fest @lurven😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1652 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (24 minutter siden): Haha 😆 Lurt. Fant du et som var stort nok? 😁 Ikke nok til å dekke kokkosnøttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1653 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ikke nok til å dekke kokkosnøttene Haha 😆 Chicken dance. Vet ikke en gang om jeg kan den 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1654 Del Skrevet 19. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Bra fest @lurven😀 Tidenes sommerfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni 2022 #1655 Del Skrevet 19. juni 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Glemte å legge deg til i episodene mine o: Du var den som opererte på Anton, han trengte en pacemaker grunnet skade på hjertet men du installerte også en iPod inni som spiller Bieber sanger konstant så nå må han gå rundt og høre på baby baby baby oh livet ut 😂 Neimen stakkars lille Anton da, for en skjebne! lurven skrev (4 minutter siden): Episode 72. Festen var godt i gang og @TheHairyToothfairy skulle være dj, så da var det av med kamuflasjeutstyret og på med helsetrøya som var dj outfitten hans. Han bestemte at alle fikk ha et musikkønske hver. @Frøkenfryden ønsket seg sean Pauls get busy, og ble plutselig svært opptatt av å shake ananasen sin. @Entern ønsket seg all that she wants av ace of base,fordi det minnet han om en gang han hadde gitt en kvinne alt hun ønsket seg @MarianneE ønsket seg anouks i'm nobodys housewife og drømte om bedre tider @Titania ønsket seg Ahas take on me og håpet at noe ville ta på henne eller ta henne på. @jukkapalme ønsket seg coconut jambo, og danset så kokkosnøttene ristet @Kvakkekyllingen ønsket seg chicken dance, og danset som bare hun kan @AliceNextDoor ønsket seg så klart smokie..... @Peanut ønsket seg sangen peanutbutter jelly av galantis og håpet å få i seg noens nøtter i løpet av kvelden. @Sjokoladepenge ønsket seg hot chocolates you sexy thing, og danset til det rant svett sjokolade av henne. @SVK ønsket seg biggie smalls sky is the limit og danset for seg selv der oppe i skyene @LitenOgSkvetten ønsket seg nenas 99 red balloons og danset til ballongen hennes sprakk @Villfisker ønsket seg Viggo sandviks fisking i vællers og drømte om budeier på Fagernes. @Vikingmamma ønsket seg vikingarnas kan man älska Non på avstand mens hun holdt avstand til @Cid @Cid ville bare høre super Mario melodien og drømme seg bort i en digital verden. @CAPS LOCK ønsket seg haile Steinfelds låt capital letters mens alle damene trykket på de store knappene hans. Plutselig dukket @Hoppetaujenta opp og danset til van halens jump Danset jeg til denne 90-talls-perlen her da? Jeg husker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1656 Del Skrevet 19. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Haha 😆 Chicken dance. Vet ikke en gang om jeg kan den 😆 Ligger videoer på YouTube, enkel dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. juni 2022 #1657 Del Skrevet 19. juni 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Neimen stakkars lille Anton da, for en skjebne! Danset jeg til denne 90-talls-perlen her da? Jeg husker ikke... Istedenfor å løpe til snikkerbue neste gang så løper jeg heller ned i hullet igjen for å slippe musikken 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. juni 2022 #1658 Del Skrevet 19. juni 2022 Video av @Kvakkekyllingen fra festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. juni 2022 #1659 Del Skrevet 19. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Video av @Kvakkekyllingen fra festen Ja! Der er jeg jo. Ganske flink om jeg får si det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. juni 2022 #1660 Del Skrevet 19. juni 2022 Aldri hørt om den her før: men den minnet meg om: som får en Peanut i godt humør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå