Gjest lurven Skrevet 31. mai 2022 #1141 Del Skrevet 31. mai 2022 Nå kan historien gå videre, har fått med bakgrunnshistorien til de fleste. De som jeg har utelatt har jeg ikke nok info om, eller jeg husker ikke/har ikke lest nok om personen. Hvis noen vil være med send meg pm med generell info om deg selv, så finner jeg på resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2022 #1142 Del Skrevet 31. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Bra skrevet. Du husket mye og traff veldig bra Takk takk! Gjorde mitt beste! Ble middag fra Uncle Bens-glass da, gav alt her😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2022 #1143 Del Skrevet 31. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Det er jo hele livshistorien din lurven! Flink fryden! Takker, gav alt som det heter! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2022 #1144 Del Skrevet 31. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Når enden er nær er alt godt 😂 Høres ut som slagordet til en skeiv bar🙈🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mai 2022 #1145 Del Skrevet 31. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Takker, gav alt som det heter! 😀 Flott! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mai 2022 #1146 Del Skrevet 31. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Høres ut som slagordet til en skeiv bar🙈🙈🙈 De må bare stjele det. Jeg deler 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1147 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Takk takk! Gjorde mitt beste! Ble middag fra Uncle Bens-glass da, gav alt her😂 Oi oi oi.enkel middag. Det ligner ikke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juni 2022 #1148 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Oi oi oi.enkel middag. Det ligner ikke deg Er DET enkelt??? Jeg spiste brødskiver til middag jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1149 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Er DET enkelt??? Jeg spiste brødskiver til middag jeg 😅 😄 bohemian dinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juni 2022 #1150 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 😄 bohemian dinner Blir ofte sånn 😄 Men mye fordi jeg får så god lunsj på kantina 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1151 Del Skrevet 1. juni 2022 Episode 51 @Titania hadde endelig funnet den klossen hun manglet i livet sitt, og var blitt fullkommen. @Frøkenfryden var hjemme alene og spiste uncle bens tikka masala rett fra glasset, mens hun drømte om kvarg og bedre tider. @Entern koste seg også med middagen sin, som var en pimpa brødskive. @TheHairyToothfairy hadde vært opptatt med å leke deilig hele dagen og ble så schvett at han måtte ta seg en deilig dusj. @Luna Llena hadde forlatt sin store kjærlighet Odd, etter mange år med skuffelser, hun hadde vært trofast og gitt alt men fikk svært lite tilbake. Den nye typen hennes heter visst barca, har en mistanke om at det kan være hannibal barca, men dette er foreløpig ikke bekreftet. Et annet sted i landet sliter @Kvakkekyllingen med mus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. juni 2022 #1152 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (På 30.5.2022 den 13.50): Ja sally er grei hun, men blir ikke det samme. Hadde du bare gitt meg 2 år til. 2 år!!! Jeg hadde ikke to år å gi deg. Treet i parken hvor du skar inn bokstavene våre. Det virket på meg som om du hadde glemt det. Det virket på meg som om du ikke ville snakke mer med meg, derfor måtte jeg holde hodet mitt høyt og komme meg videre. Fra deg og Sally. Jeg trodde et øyeblikk at vi fikk blikk-kontakt, men du så bare vekk. Så, jeg har mine grunner. Snufs. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1153 Del Skrevet 1. juni 2022 AliceNextDoor skrev (32 minutter siden): Jeg hadde ikke to år å gi deg. Treet i parken hvor du skar inn bokstavene våre. Det virket på meg som om du hadde glemt det. Det virket på meg som om du ikke ville snakke mer med meg, derfor måtte jeg holde hodet mitt høyt og komme meg videre. Fra deg og Sally. Jeg trodde et øyeblikk at vi fikk blikk-kontakt, men du så bare vekk. Så, jeg har mine grunner. Snufs. Ja,tipper du hadde dine grunner, men de vil jeg bare ikke vite om. Må bare bli vant til å ikke bo ved siden av deg Snufz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1154 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (6 timer siden): Oi oi oi.enkel middag. Det ligner ikke deg Men jeg tilsatte rødløk og to typer farget paprika jooo🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1155 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (6 timer siden): Er DET enkelt??? Jeg spiste brødskiver til middag jeg 😅 Takk for at du ikke har strenge krav til meg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juni 2022 #1156 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Takk for at du ikke har strenge krav til meg🥰 Jeg er generelt strengere mot meg selv enn andre så...det hadde tatt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1157 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Men jeg tilsatte rødløk og to typer farget paprika jooo🥺 Likevel litt ulikt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1158 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Likevel litt ulikt deg Jupp, jeg lager mest fra grunnen, sant det. Men ikke fanatisk🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1159 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (1 time siden): Jeg er generelt strengere mot meg selv enn andre så...det hadde tatt seg ut Gjenkjennelig. Vi kan starte en klubb🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1160 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jupp, jeg lager mest fra grunnen, sant det. Men ikke fanatisk🙃 Du pleier å bruke 90 minutter. I går var det 90 sekunder🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå