Gå til innhold

Leggskinn/leggbeskyttere til fotball, voksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt på mange år og er ingen ekspert på dette. Noen innspill? Prøver å ikke svi av en tusenlapp eller lignende. 

Trenger nok shorts og strømper også. Vil den lokale XXL ha dette? Er Ski, for å være spesifikk. 

Screenshot_2022-04-28-12-05-30-61.jpg

Anonymkode: 0b4a0...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså shorts og strømper i fargene til Ski. 

Anonymkode: 0b4a0...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv foretrekker jeg de myke legg"skinnene" som du trer over leggen som en strømpe. Føler at  de ikke er så mye i veien som andre store, bulkete. 

Anonymkode: 3badd...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper bruker jeg helst Adidas over da jeg synes de har nok elastisitet men ikke blir for slappe heller. Jeg bruker to par, har noen Puma, Umbro og Adidas jeg bytter på med under. Drar opp innerste par, så leggskinn så det ikke er rett mot huden, så Adidas strømpene over. Liker også komforten det gir i skoene, hindrer gnagsår også. Jeg liker de mer klumpete med ankelbeskyttelse, føler de beskytter mer om det går hardt for seg. Nå bruker forsåvidt laget mitt også Adidas drakter. Bruker Under Armour og Nike tights under shortsen.

Anonymkode: a32cd...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket Select som du linker til er billig, men jeg synes det er veldig plastikk og anbefaler ikke merket. Har ikke likt noe jeg har prøvd derfra. 

Anonymkode: a32cd...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...