Østkantgutt1913 Skrevet 16. mai #7781 Del Skrevet 16. mai Mac er så idiotisk, er bra lei av hu nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 20. mai #7782 Del Skrevet 20. mai Så irriterende episodene med de to søstrene Fullstendig meningsløst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 22. mai #7783 Del Skrevet 22. mai Skal vel være månedsvis med lille ungen og Tane nå tenker jeg, huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7784 Del Skrevet 22. mai 5 hours ago, Østkantgutt1913 said: Skal vel være månedsvis med lille ungen og Tane nå tenker jeg, huff Jepp, og jeg er drittlei allerede. Tane kan godt flytte til NZ for min del. Ta med seg Bree og Remi. Ganske lei Valerie også. Regner med Theo havner skikkelig på kjøret før det blir bedring der i gården. Anonymkode: cada2...66a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. mai #7785 Del Skrevet 22. mai Mali irriterer vettet av meg. Han legger nesen sin borti absolutt alt, og skal være moralens vokter og hjernen for alle. Men han evner ikke å ta vare på det han selv har med Rose, som for øvrig er det mest påtatte forholdet der inne. Han startet dårlig, endte opp OK, men utviklet seg til å bli møkk irriterende. Denne ungen til Tane er bare starten på noe som vil vare i det uendelige... Men den desidert dårligste karakteren for tiden er privat-Bree. Ikke lege-Bree, hun er bra. Men privat-Bree er så stokke dum at det halve kunne vært nok. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7786 Del Skrevet 22. mai Slutta å se på i januar, er det verdt å begynne å se igjen? Anonymkode: 1c1f4...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7787 Del Skrevet 23. mai Ikke les om du ikke vil vite noe som skjer frem i tid!! Spoiler Kom opp klipp på tiktok av episoder som sendes i Australia nå, hvor Leah og Justin endelig gifter seg. Både VJ, Tori og Ava kommer i bryllupet!! Altså, jeg er lei mye av Home & Away (spesielt Leah og Justin), men akkurat dette gleder jeg meg til. VJ og Toriii!!! Anonymkode: 14738...91a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 23. mai #7788 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Slutta å se på i januar, er det verdt å begynne å se igjen? Anonymkode: 1c1f4...123 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 23. mai #7789 Del Skrevet 23. mai Bombasi skrev (17 timer siden): Mali irriterer vettet av meg. Han legger nesen sin borti absolutt alt, og skal være moralens vokter og hjernen for alle. Men han evner ikke å ta vare på det han selv har med Rose, som for øvrig er det mest påtatte forholdet der inne. Han startet dårlig, endte opp OK, men utviklet seg til å bli møkk irriterende. Denne ungen til Tane er bare starten på noe som vil vare i det uendelige... Men den desidert dårligste karakteren for tiden er privat-Bree. Ikke lege-Bree, hun er bra. Men privat-Bree er så stokke dum at det halve kunne vært nok. Enig Mali er forferdelig irriterende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. juni #7790 Del Skrevet 12. juni Lei det unge greiene allerede kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7791 Del Skrevet 13. juni Tane irriterer mer og mer! Han er jo helt besatt av den ungen. Valerie kan også reise fra Summer Bay. Makan til kjerring. Anonymkode: cada2...66a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7792 Del Skrevet 13. juni glemte en ting til 🙈😂 Masinga om bryllupet fra Justin....er det mulig 🙄O glitt irriterende at han ikke beveger munnen når han snakker. Anonymkode: cada2...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7793 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2024 den 12.41): Tane irriterer mer og mer! Han er jo helt besatt av den ungen. Valerie kan også reise fra Summer Bay. Makan til kjerring. Anonymkode: cada2...66a Enig! Valerie er så irriterende. Og så teit at alle der bare inviterer hvem som helst til å flytte inn. Er det vanlig i Australia, tro? At voksne folk bor sammen sånn? (Altså ikke kjærester,men romkamerater liksom) Det er vel omtrent bare John som bor alene i den serien! Anonymkode: 395b2...9ef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 16. juni #7794 Del Skrevet 16. juni Bryllup greia varer i evighet, kjedelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 17. juni #7795 Del Skrevet 17. juni Østkantgutt1913 skrev (23 timer siden): Bryllup greia varer i evighet, kjedelig Ja Ordne ting i serien tar 100 år jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7796 Del Skrevet 20. juni On 6/17/2024 at 4:45 PM, Østkantgutt1913 said: Ja Ordne ting i serien tar 100 år jo De har det travelt med å drikke kaffe. Det er jo det eneste de gjør på om dagene. Salt/Diner/Stranden = kaffe 😂 Anonymkode: cada2...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 20. juni #7797 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): De har det travelt med å drikke kaffe. Det er jo det eneste de gjør på om dagene. Salt/Diner/Stranden = kaffe 😂 Anonymkode: cada2...66a Blir serien sponset av et kaffe merke ? Går i kaffe i ett sett jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. juni #7798 Del Skrevet 22. juni Herregud så idiotisk dette greiene med Tane er. At han skal bli så sykelig opphengt i noen andres barn, med påfølgende besøksforbud og nå der han "stikker av" med barnet, det er så tåpelig man kan få det. Og få for guds skyld dette bryllupet til Leah og Justin avsegstyrt snart. Det er nok om det!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 22. juni #7799 Del Skrevet 22. juni Sykt Det er jo ikke hans unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 22. juni #7800 Del Skrevet 22. juni Østkantgutt1913 skrev (1 minutt siden): Sykt Det er jo ikke hans unge Hvem vet, kanskje det er det, han styra grådig rundt etter bruddet med kona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå