Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Østkantgutt1913 skrev (5 minutter siden):

Da ble vi kvitt Remi

Håper bandet nå blir borte

Fredagens episode var faktisk "sesongavslutning" på Home&Away i Australia, herav den ekstra spenningen. Men som alltid så utlignes spenningen ganske raskt i første episode sesongen etter. Så Remi overlever han! Han er visst bare utslått. 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Enig. Det er så tåpelig og urealistisk at hun ikke kan prate med Justin. Hvorfor kan hun aldri si ting som det er.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig lei både Leah, Bree, Tane, Felicity og litt Cash. Litt lei generelt egentlig, men følger med allikevel. 

På tide med nye fjes og at noen som har vært der lenge drar. DRAR og ikke dør. Hyggelig med fine avslutninger som Dean og Ziggy fikk.

Anonymkode: 14738...91a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det noen her som er gode på å finne ting på nettet? For mange år siden, sang Justin Morgan og Phoebe,som han da var sammen med, en sang på Salt. Sangen heter From afar,med Vance Joy. Jeg syns deres versjon var bedre enn originalen, men den er umulig å finne på nett. Finner bare en bitteliten snutt. Kan kanskje ha noe med rettigheter å gjøre? Er det noen som er gode på sånt,og klarer å finne hele,hadde jeg blitt glad! 

Anonymkode: 395b2...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen her som er gode på å finne ting på nettet? For mange år siden, sang Justin Morgan og Phoebe,som han da var sammen med, en sang på Salt. Sangen heter From afar,med Vance Joy. Jeg syns deres versjon var bedre enn originalen, men den er umulig å finne på nett. Finner bare en bitteliten snutt. Kan kanskje ha noe med rettigheter å gjøre? Er det noen som er gode på sånt,og klarer å finne hele,hadde jeg blitt glad! 

Det ligger mange spillister på Spotify fra Home&Away....mye mulig du finner sangen der ☺️

Anonymkode: cada2...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mali som skipper jobben hele tiden for å dra hjem til Mac og tørrprate, ganske lei den..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Elendige Dana, hvor fant de hu hen ?

Skal vel bli sammen med Xander nå da, huff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Østkantgutt1913 skrev (14 timer siden):

Elendige Dana, hvor fant de hu hen ?

Skal vel bli sammen med Xander nå da, huff 

Også blir Tane sjalu,tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, he he

Men ikke all verden nå i serien, litt på tomgang igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cash som går rett og kjøper seg kaffe etter endt nattevakt istedenfor å gå å legge seg. Lagt merke til at Bree også gjør det etter nattevakt på sykehuset. Det mest normale hadde jo vært å stupe i seng 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folket der lever på kaffe 

Går mye kopper i løpet av uka der 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

savner fra 1999-2012 jeg, sluttet og se 2013, prvød og komme inn mange ganger,men det funket dårlig, altfor mye nye mennesker

Anonymkode: afa3e...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Remi, Bree, Flick, Cash, Leah og Justin 🤮 så drittlei disse folkene. Kan det ikke skje en stor katastofe/ulykke i Summer Bay snart, så vi kan bli kvitt noen folk?

Anonymkode: cada2...66a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Og hu influenser jenta nå.., hvor finner de de folkene hen

Grrrrrr

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...