Titania Skrevet 29. mai 2018 #6461 Del Skrevet 29. mai 2018 Hun som spiller Morag er død http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5781033/Home-Away-star-Cornelia-Frances-dies-77.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. mai 2018 #6462 Del Skrevet 29. mai 2018 Trist 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mai 2018 #6463 Del Skrevet 29. mai 2018 53 minutter siden, Titania skrev: Hun som spiller Morag er død http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5781033/Home-Away-star-Cornelia-Frances-dies-77.html Det bildet av henne i sykehussengen kommer jeg ikke til glemme, så forferdelig trist Hun var en av mine favoritt karakterer i Home and Away, hadde håpet at hun skulle komme tilbake til serien fast etterhvert men nå vil det aldri skje, lurer på om de vil ta livet av henne i home and away nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. mai 2018 #6464 Del Skrevet 29. mai 2018 Noen positive nyheter https://www.hit.com.au/scoopla/stars/johnny-ruffo-has-revealed-an-amazing-cancer-treatment-update?station=tablelands&geoRedirect=true Ser ut til at han blir frisk igjen, har allerede vært 3 dødsfall innen Home and Away skuespiller miljøet det siste halvåret så glad for at det ser ut til at det ikke blir enda et dødsfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. mai 2018 #6465 Del Skrevet 31. mai 2018 Morag og Hope, men hvem er den tredje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. mai 2018 #6466 Del Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Sol79 skrev: Morag og Hope, men hvem er den tredje? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #6467 Del Skrevet 31. mai 2018 4 minutter siden, Sol79 skrev: Morag og Hope, men hvem er den tredje? Meg https://www.huffingtonpost.co.uk/entry/cathy-godbold-dead-dies-home-and-away-meg-bowman_uk_5af15006e4b0ab5c3d692d8b?guccounter=1 Anonymkode: 4a162...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. juni 2018 #6468 Del Skrevet 1. juni 2018 Husker ingen av de der to jeg. Jammen mange som har takket for seg på den stranda der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #6469 Del Skrevet 20. juni 2018 Nå dukker mora til Roo opp, blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juni 2018 #6470 Del Skrevet 20. juni 2018 Nå er Ash ute av serien i de australske episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6471 Del Skrevet 24. juni 2018 På 20.6.2018 den 19.42, Winza skrev: Nå er Ash ute av serien i de australske episodene Og takk GUD for det. Mest irriterende rollefigur som noensinne har vært på tv. En annen person som irriterer meg er Willow som er sammen med Justin. Hun kidnappa hunden hans og bandt han fast i et døgn. Hvorfor anmeldte han ikke kjerringa? Hadde det vært meg hadde jeg klikka, ingen får være slem mot mine dyr. Hadde banka dritten ut av henne faktisk. Nick Astoni er også en drittsekk. Er så utrolig gøy at han har blitt anmeldt for vold. Anonymkode: d6535...685 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. juni 2018 #6472 Del Skrevet 24. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og takk GUD for det. Mest irriterende rollefigur som noensinne har vært på tv. En annen person som irriterer meg er Willow som er sammen med Justin. Hun kidnappa hunden hans og bandt han fast i et døgn. Hvorfor anmeldte han ikke kjerringa? Hadde det vært meg hadde jeg klikka, ingen får være slem mot mine dyr. Hadde banka dritten ut av henne faktisk. Nick Astoni er også en drittsekk. Er så utrolig gøy at han har blitt anmeldt for vold. Anonymkode: d6535...685 Tror Ash endrer seg til det bedre etter hvert Jeg liker willow, alle har sine problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #6473 Del Skrevet 26. juni 2018 På 24.6.2018 den 18.45, Winza skrev: Tror Ash endrer seg til det bedre etter hvert Jeg liker willow, alle har sine problemer Willow er en umoralsk møkkakjerring. Det er IKKE ok å kidnappe hunder eller binde fast folk og stikke fra de. Hun burde sitte inne. Hater henne. Skjønner heller ikke hvorfor alle er så sinte på Robbo. Er jo hun skløtta som kjørte bilen som kjørte inn i Kat som de burde være sinte på. Anonymkode: d6535...685 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juni 2018 #6474 Del Skrevet 26. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Willow er en umoralsk møkkakjerring. Det er IKKE ok å kidnappe hunder eller binde fast folk og stikke fra de. Hun burde sitte inne. Hater henne. Skjønner heller ikke hvorfor alle er så sinte på Robbo. Er jo hun skløtta som kjørte bilen som kjørte inn i Kat som de burde være sinte på. Anonymkode: d6535...685 Alle gjør feil, hun var i en sårbar situasjon og tenkte ikke, jeg synes hun er en grei karakter, samme med hun sykepleieren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 26. juni 2018 #6475 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg får vondt av Robbo jeg, det er ikke hans feil at Kat døde 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juni 2018 #6476 Del Skrevet 26. juni 2018 31 minutter siden, Nettejea skrev: Jeg får vondt av Robbo jeg, det er ikke hans feil at Kat døde 😥 Flott karakterer Kjekt at han blir å se rundt et par år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6477 Del Skrevet 27. juni 2018 Noen som husker da Curtis og Jack tok håndbak, og Curtis vant? Curtis var så kjekk Han som spilte Jack var litt blubbete på den tiden, men er visst blitt en kjekk kar, han også (Daniel Amalm) Her er opptakten til håndbak-episoden, fant ikke video av selve håndbaken, men husker godt at Curtis vant, og Jack ble dritsur Anonymkode: b630b...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6478 Del Skrevet 27. juni 2018 Han som spilte Jack var litt blubbete på den tiden, men er visst blitt en kjekk kar, han også (Daniel Amalm) sorry ass, og jeg vet det sikkert ikke er vondt ment, men det er slike kommentarer som er med på å trykke ned alle som har litt ekstra på kroppen Man kan være «blubbete», men likevel kjekk Anonymkode: 62e12...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6479 Del Skrevet 27. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Willow er en umoralsk møkkakjerring. Det er IKKE ok å kidnappe hunder eller binde fast folk og stikke fra de. Hun burde sitte inne. Hater henne. Skjønner heller ikke hvorfor alle er så sinte på Robbo. Er jo hun skløtta som kjørte bilen som kjørte inn i Kat som de burde være sinte på. Anonymkode: d6535...685 Wow, bare wow, snakk om leve seg inn i serien... Anonymkode: 9eaf9...b50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6480 Del Skrevet 27. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han som spilte Jack var litt blubbete på den tiden, men er visst blitt en kjekk kar, han også (Daniel Amalm) sorry ass, og jeg vet det sikkert ikke er vondt ment, men det er slike kommentarer som er med på å trykke ned alle som har litt ekstra på kroppen Man kan være «blubbete», men likevel kjekk Anonymkode: 62e12...a8f Hvorfor sier du sorry? Du har da ingenting å beklage. Anonymkode: b630b...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå