Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Minitroll skrev:

Hun er vel fortsatt i en  kritisk tilstand. Forferdelig tragisk bilulykke. 

Ja det er hun. Sto hun var død i medier igår, men det viste seg å være feil. Får håpe hun overlever. Men så fælt å våkne opp til nyheten om at både moren, faren og søstra døde :(  Tragisk bilulykke ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.1.2018 den 22.00, Sitronmelis skrev:

Ja det er hun. Sto hun var død i medier igår, men det viste seg å være feil. Får håpe hun overlever. Men så fælt å våkne opp til nyheten om at både moren, faren og søstra døde :(  Tragisk bilulykke ja!

Nå er det bekreftet at hun også er død. 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tragisk 🙁 

 

jeg har fått rotet og leitet meg frem og fikk tilslutt sett tom Kat og babyen døde og Robbo rømte til stedet han hadde for dem. Ser ut som det blir spennende fremover 

Ikke lett å finne frem i episodene der... er det noen som har knekt koden for å få frem rett episode? 

Anonymkode: 2e3f1...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så tragisk 🙁 

 

jeg har fått rotet og leitet meg frem og fikk tilslutt sett tom Kat og babyen døde og Robbo rømte til stedet han hadde for dem. Ser ut som det blir spennende fremover 

Ikke lett å finne frem i episodene der... er det noen som har knekt koden for å få frem rett episode? 

Anonymkode: 2e3f1...112

Kan desverre ikke svare på det du spør om. Men hva er greia med Robbo egentlig? Finner lite når jeg Googler. Følger med på sumo, dvs at jeg er kommet til der de har funnet ut at han mest sannsynlig ble kidnappet av Kats eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som kan fortelle hva som kommer til å skje fremover??

 

Anonymkode: f5821...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvordan går det med saken om at Mick vil ha foreldreretten?

På norsk TV så har Ash og Tori nå bestemt seg for å flykte ut av landet med Luc. De har ikke reist enda. 

Fulgte med på australsk sendeskjema, men så ble jeg hengende etter igjen og er på norsk sendeskjema igjen 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
8 timer siden, Wenda skrev:

Hvordan går det med saken om at Mick vil ha foreldreretten?

På norsk TV så har Ash og Tori nå bestemt seg for å flykte ut av landet med Luc. De har ikke reist enda. 

Fulgte med på australsk sendeskjema, men så ble jeg hengende etter igjen og er på norsk sendeskjema igjen 😝

VJ tar med seg Luc og reiser vekk slik at Mick ikke kan få Luc. Og da er VJ ute av serien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ash blir og Vj rømmer med Luc. Ash er faren til barnet til kat. 

Anonymkode: d30d5...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt rart at Ash ikke har flere barn. Han har jo høvlet over de fleste kvinnfolkene i hele Summer Bay :fnise:

Anonymkode: 32e11...6b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Egentlig litt rart at Ash ikke har flere barn. Han har jo høvlet over de fleste kvinnfolkene i hele Summer Bay :fnise:

Anonymkode: 32e11...6b6

Gjør ikke nesten alle det? De er sammen med den ene etter den andre, er det noen som ikke har vært sammen enda? 

Anonymkode: bb6a8...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australsk sendeskjema pr dags dato (spoilere for dere som følger Norges sendeskjema)

Maggie har fått kreft.

Ryder og Coco er sammen.

Ziggy og Brody blir snart forlovet. 

Stor baluba mellom Robbo og Ash, pga Kat (og babyen) sin død. Robbo heter egentlig ikke Buckett Reid heller, men har et annet navn, og hadde barn og kone som døde. Han får flere flashback etter Kat sin død. 

Riverboys har kommet inn.

Olivia og Hunter har gjort det slutt, fordi Olivia var utro med Axel. 

Hunter og Jennifer er sammen. 

Willow og Justin er sammen. Vet ikke om Willow er kommet inn i serien på tv2 enda? 

 

Roo og Alf har kranglet en stund, men endelig ordnet opp. Det viser seg at Roo sin mor lever, noe Alf har holdt skjult i 30 år. 

Anonymkode: 8124f...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OG den nye politimannen (som tidligere har vært en riverboy) er sååå kjekk!!! Colby heter han. 

Anonymkode: 8124f...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 🤗 denne tråden er en spoilertråd så bare spoil i vei 😁

jeg nyter serien like mye uansett, kanskje litt bedre når jeg vet hva som skal skje faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Australsk sendeskjema pr dags dato (spoilere for dere som følger Norges sendeskjema)

Maggie har fått kreft.

Ryder og Coco er sammen.

Ziggy og Brody blir snart forlovet. 

Stor baluba mellom Robbo og Ash, pga Kat (og babyen) sin død. Robbo heter egentlig ikke Buckett Reid heller, men har et annet navn, og hadde barn og kone som døde. Han får flere flashback etter Kat sin død. 

Riverboys har kommet inn.

Olivia og Hunter har gjort det slutt, fordi Olivia var utro med Axel. 

Hunter og Jennifer er sammen. 

Willow og Justin er sammen. Vet ikke om Willow er kommet inn i serien på tv2 enda? 

 

Roo og Alf har kranglet en stund, men endelig ordnet opp. Det viser seg at Roo sin mor lever, noe Alf har holdt skjult i 30 år. 

Anonymkode: 8124f...35a

Jeg fikk gåsehud av å lese disse spoilerene, og jeg får så godt som aldri gåsehud :fnise:

Anonymkode: 37b43...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OG den nye politimannen (som tidligere har vært en riverboy) er sååå kjekk!!! Colby heter han. 

Anonymkode: 8124f...35a

Minner meg om Jack Holden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Australsk sendeskjema pr dags dato (spoilere for dere som følger Norges sendeskjema)

Maggie har fått kreft.

Ryder og Coco er sammen.

Ziggy og Brody blir snart forlovet. 

Stor baluba mellom Robbo og Ash, pga Kat (og babyen) sin død. Robbo heter egentlig ikke Buckett Reid heller, men har et annet navn, og hadde barn og kone som døde. Han får flere flashback etter Kat sin død. 

Riverboys har kommet inn.

Olivia og Hunter har gjort det slutt, fordi Olivia var utro med Axel. 

Hunter og Jennifer er sammen. 

Willow og Justin er sammen. Vet ikke om Willow er kommet inn i serien på tv2 enda? 

 

Roo og Alf har kranglet en stund, men endelig ordnet opp. Det viser seg at Roo sin mor lever, noe Alf har holdt skjult i 30 år. 

Anonymkode: 8124f...35a

Forlovet? Jeg har sett alle episodene opp til 2 uker siden, når skjedde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Winza skrev:

Forlovet? Jeg har sett alle episodene opp til 2 uker siden, når skjedde dette?

De blir forlovet snart. Følger spoilerside for home and away på insta

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De blir forlovet snart. Følger spoilerside for home and away på insta

Anonymkode: 8124f...35a

Da blir vel ikke Ben så glad kan jeg tenke meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...