Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 31.12.2015 at 2.48, Geno skrev:

Hvorfor håpte du det?

Her er linken i hvert fall http://metro.co.uk/2015/12/30/home-and-away-script-editor-denies-claims-he-is-planning-a-cast-cull-with-summer-bay-massacre-5590398/

Glad det med massakren ikke er sant :)

Jeg likte Ricky og Braxton-gjengen. De har vært en av mine favoritter gjennom serien så langt. :sukk:Syns også det har vært lite vellykkede graviditeter, fødsler etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, _Aries skrev:

Jeg likte Ricky og Braxton-gjengen. De har vært en av mine favoritter gjennom serien så langt. :sukk:Syns også det har vært lite vellykkede graviditeter, fødsler etc. 

Men er du ikke glad for at de forlater serien sammen da framfor for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Geno skrev:

Men er du ikke glad for at de forlater serien sammen da framfor for seg selv?

Joda, forsåvidt. Men jeg trodde de lagde slutten for Brax sånn at han kunne komme tilbake. For godt, ikke sånn som nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, _Aries skrev:

Joda, forsåvidt. Men jeg trodde de lagde slutten for Brax sånn at han kunne komme tilbake. For godt, ikke sånn som nå. 

Det kan hende de gjør det en gang da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå er det spennende ☺️☺️  

det har sikkert stått langt bakover i tråden, men finner Phoebe ut hvem som er faren? 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det spennende ☺️☺️  

det har sikkert stått langt bakover i tråden, men finner Phoebe ut hvem som er faren? 

Ja :) Vil du vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Spoiler

Det er egentlig Kyle som er faren. Det er tvillinger, men Phoebe mister barna i en spontan-abort eller noe.

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Det er egentlig Kyle som er faren. Det er tvillinger, men Phoebe mister barna i en spontan-abort eller noe.

Vet du om Ricky velger Nate eller Brax?

Anonymkode: 4ed0f...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Er det ikke lov å spoile alt man vil her? Ser Frk.K og de andre har gjort det lenge :)

Må si jeg angrer på at jeg så alle episodene for resten av året på dailymotion...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Egentlig? Vil hun ikke fortelle han eller noe? Hva skjer så med ash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Geno skrev:

Er det ikke lov å spoile alt man vil her? Ser Frk.K og de andre har gjort det lenge :)

Må si jeg angrer på at jeg så alle episodene for resten av året på dailymotion...

Går veldig kjapt (og enkelt) å bare slenge dette i en liten sånn spoiler-ting.

Dersom noen ikke har lyst til å vite om slike  ting, så er risikoen mindre for at det får vite om det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. januar 2016 at 17.32, AnonymBruker skrev:

Dersom noen ikke har lyst til å vite om slike  ting, så er risikoen mindre for at det får vite om det.  :)

Jeg har ikke den menyen på safari her så orker ikke  å skrive tegnene manuelt :P

Endret av Geno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig? Vil hun ikke fortelle han eller noe? Hva skjer så med ash?

Ash og Phoebe er sammen de, i en lang stund etter aborten til og med. Men så blir det slutt fordi hun finner ut at hun ikke kan stole på han lengre. Siden hun finner ut at han har drevet å sendt meldinger med Brax. 

Alle vet at Kyle er faren, det går sånn frem å tilbake men de finner ut av det. 

Dette er en spoiler tråd, så om du klikker inn her, så er det jo helt og holdent din egen feil om ting blir "spoilet". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den Tuesday, January 05, 2016 at 17.32, AnonymBruker skrev:

Men dette er en spoilertråd så da er det i grunn bare irriterende at du gjør det.

Anonymkode: 2da13...749

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. januar 2016 at 1.01, AnonymBruker skrev:

Men dette er en spoilertråd så da er det i grunn bare irriterende at du gjør det.

Anonymkode: 2da13...749

Den 5. januar 2016 at 19.07, Frk.K skrev:

Ash og Phoebe er sammen de, i en lang stund etter aborten til og med. Men så blir det slutt fordi hun finner ut at hun ikke kan stole på han lengre. Siden hun finner ut at han har drevet å sendt meldinger med Brax. 

Alle vet at Kyle er faren, det går sånn frem å tilbake men de finner ut av det. 

Dette er en spoiler tråd, så om du klikker inn her, så er det jo helt og holdent din egen feil om ting blir "spoilet". ;)

Om man er ny her kan man ikke vite det det, for det står ikke "spoiler" i trådtittelen, og tryjker man rett på navnet på tråden havner man ofte på siste side eller midt i tråden.

noen burde slengt på en *spoiler* på trådtittelen.

Anonymkode: 058e0...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...