Gjest Geno Skrevet 31. desember 2015 #5601 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg gleder meg til Jeremy Lindsay Taylor dukker opp Jeg husker jeg så han i Something in the Air Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 1. januar 2016 #5602 Del Skrevet 1. januar 2016 https://au.tv.yahoo.com/home-and-away/clips/30381925/who-will-ricky-choose-/#page1 Jeg gleder meg veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 1. januar 2016 #5603 Del Skrevet 1. januar 2016 Den 31.12.2015 at 2.48, Geno skrev: Hvorfor håpte du det? Her er linken i hvert fall http://metro.co.uk/2015/12/30/home-and-away-script-editor-denies-claims-he-is-planning-a-cast-cull-with-summer-bay-massacre-5590398/ Glad det med massakren ikke er sant Jeg likte Ricky og Braxton-gjengen. De har vært en av mine favoritter gjennom serien så langt. Syns også det har vært lite vellykkede graviditeter, fødsler etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 1. januar 2016 #5604 Del Skrevet 1. januar 2016 7 minutter siden, _Aries skrev: Jeg likte Ricky og Braxton-gjengen. De har vært en av mine favoritter gjennom serien så langt. Syns også det har vært lite vellykkede graviditeter, fødsler etc. Men er du ikke glad for at de forlater serien sammen da framfor for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 1. januar 2016 #5605 Del Skrevet 1. januar 2016 12 timer siden, Geno skrev: Men er du ikke glad for at de forlater serien sammen da framfor for seg selv? Joda, forsåvidt. Men jeg trodde de lagde slutten for Brax sånn at han kunne komme tilbake. For godt, ikke sånn som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 1. januar 2016 #5606 Del Skrevet 1. januar 2016 20 minutter siden, _Aries skrev: Joda, forsåvidt. Men jeg trodde de lagde slutten for Brax sånn at han kunne komme tilbake. For godt, ikke sånn som nå. Det kan hende de gjør det en gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5607 Del Skrevet 5. januar 2016 Nå er det spennende ☺️☺️ det har sikkert stått langt bakover i tråden, men finner Phoebe ut hvem som er faren? Anonymkode: 4b967...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 5. januar 2016 #5608 Del Skrevet 5. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det spennende ☺️☺️ det har sikkert stått langt bakover i tråden, men finner Phoebe ut hvem som er faren? Anonymkode: 4b967...61b Ja Vil du vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. januar 2016 #5609 Del Skrevet 5. januar 2016 6 minutter siden, Geno skrev: Ja Vil du vite? Jeg vil vite det iallefall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5610 Del Skrevet 5. januar 2016 Spoiler Det er egentlig Kyle som er faren. Det er tvillinger, men Phoebe mister barna i en spontan-abort eller noe. Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 5. januar 2016 #5611 Del Skrevet 5. januar 2016 4 minutter siden, Wenda skrev: Jeg vil vite det iallefall 😊 Noen kom meg visst i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5612 Del Skrevet 5. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Det er egentlig Kyle som er faren. Det er tvillinger, men Phoebe mister barna i en spontan-abort eller noe. Anonymkode: 459f5...86e Vet du om Ricky velger Nate eller Brax? Anonymkode: 4ed0f...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 5. januar 2016 #5613 Del Skrevet 5. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Det er egentlig Kyle som er faren. Det er tvillinger, men Phoebe mister barna i en spontan-abort eller noe. Anonymkode: 459f5...86e Er det ikke lov å spoile alt man vil her? Ser Frk.K og de andre har gjort det lenge Må si jeg angrer på at jeg så alle episodene for resten av året på dailymotion... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5614 Del Skrevet 5. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Det er egentlig Kyle som er faren. Det er tvillinger, men Phoebe mister barna i en spontan-abort eller noe. Anonymkode: 459f5...86e Egentlig? Vil hun ikke fortelle han eller noe? Hva skjer så med ash? Anonymkode: 4b967...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5615 Del Skrevet 5. januar 2016 5 minutter siden, Geno skrev: Er det ikke lov å spoile alt man vil her? Ser Frk.K og de andre har gjort det lenge Må si jeg angrer på at jeg så alle episodene for resten av året på dailymotion... Går veldig kjapt (og enkelt) å bare slenge dette i en liten sånn spoiler-ting. Dersom noen ikke har lyst til å vite om slike ting, så er risikoen mindre for at det får vite om det. Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geno Skrevet 5. januar 2016 #5616 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Den 5. januar 2016 at 17.32, AnonymBruker skrev: Går veldig kjapt (og enkelt) å bare slenge dette i en liten sånn spoiler-ting. Dersom noen ikke har lyst til å vite om slike ting, så er risikoen mindre for at det får vite om det. Anonymkode: 459f5...86e Jeg har ikke den menyen på safari her så orker ikke å skrive tegnene manuelt Endret 7. januar 2016 av Geno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 5. januar 2016 #5617 Del Skrevet 5. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egentlig? Vil hun ikke fortelle han eller noe? Hva skjer så med ash? Anonymkode: 4b967...61b Ash og Phoebe er sammen de, i en lang stund etter aborten til og med. Men så blir det slutt fordi hun finner ut at hun ikke kan stole på han lengre. Siden hun finner ut at han har drevet å sendt meldinger med Brax. Alle vet at Kyle er faren, det går sånn frem å tilbake men de finner ut av det. Dette er en spoiler tråd, så om du klikker inn her, så er det jo helt og holdent din egen feil om ting blir "spoilet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #5618 Del Skrevet 7. januar 2016 Den Tuesday, January 05, 2016 at 17.32, AnonymBruker skrev: Går veldig kjapt (og enkelt) å bare slenge dette i en liten sånn spoiler-ting. Dersom noen ikke har lyst til å vite om slike ting, så er risikoen mindre for at det får vite om det. Anonymkode: 459f5...86e Men dette er en spoilertråd så da er det i grunn bare irriterende at du gjør det. Anonymkode: 2da13...749 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5619 Del Skrevet 13. januar 2016 Den 7. januar 2016 at 1.01, AnonymBruker skrev: Men dette er en spoilertråd så da er det i grunn bare irriterende at du gjør det. Anonymkode: 2da13...749 Den 5. januar 2016 at 19.07, Frk.K skrev: Ash og Phoebe er sammen de, i en lang stund etter aborten til og med. Men så blir det slutt fordi hun finner ut at hun ikke kan stole på han lengre. Siden hun finner ut at han har drevet å sendt meldinger med Brax. Alle vet at Kyle er faren, det går sånn frem å tilbake men de finner ut av det. Dette er en spoiler tråd, så om du klikker inn her, så er det jo helt og holdent din egen feil om ting blir "spoilet". Om man er ny her kan man ikke vite det det, for det står ikke "spoiler" i trådtittelen, og tryjker man rett på navnet på tråden havner man ofte på siste side eller midt i tråden. noen burde slengt på en *spoiler* på trådtittelen. Anonymkode: 058e0...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. januar 2016 #5620 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg er spent på hvem det er som har drept Charlotte, hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå