Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Åh puh, bra at Sasha ikke dør :danse: Men dumt hun og Matt skal forlate serien :( Men er de sammen på ekte også?

Ja, de er sammen på ekte.

Men skal Matt forlate serien?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Maddy? Hun er vel gravid hun? :P

Nope. De finner ingen baby på ultralyd. Blodprøver viser at det er noe fucked up i hormonene hennes som gjorde at de først trodde hun var gravid. Hun har kreft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. De finner ingen baby på ultralyd. Blodprøver viser at det er noe fucked up i hormonene hennes som gjorde at de først trodde hun var gravid. Hun har kreft

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Karma is a bitch :ler: Sorry nå var jeg slem men

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. De finner ingen baby på ultralyd. Blodprøver viser at det er noe fucked up i hormonene hennes som gjorde at de først trodde hun var gravid. Hun har kreft

Oi svarte dæven, da kommer jo hun til å dø, håper dette får henne til å se livet på en annen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Karma is a bitch :ler: Sorry nå var jeg slem men

Nja. Synst faktisk litt synd på henne jeg. Kreften som påvirker hormonene er vel da kanskje grunnen til at hun har vært så bitcy i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi svarte dæven, da kommer jo hun til å dø, håper dette får henne til å se livet på en annen måte

Nei, de skal bare fjerne livmoren. Kanskje.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. De finner ingen baby på ultralyd. Blodprøver viser at det er noe fucked up i hormonene hennes som gjorde at de først trodde hun var gravid. Hun har kreft

Men har jo sett bilde av henne når hun har hatt en gravid mage som var fra settet.. Rrat hun ikke er gravid da :glare::glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har jo sett bilde av henne når hun har hatt en gravid mage som var fra settet.. Rrat hun ikke er gravid da :glare::glare:

Å? Sikker på du ikke mener Ricky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Sikker på du ikke mener Ricky?

Ja, jeg mener jeg er sikker på at jeg så et bilde av Maddy som gravid, men ble ganske så usikker nå.. Vet i vært fall at det ikke var Ricky, men jeg finner ikke bildet nå da, typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener jeg er sikker på at jeg så et bilde av Maddy som gravid, men ble ganske så usikker nå.. Vet i vært fall at det ikke var Ricky, men jeg finner ikke bildet nå da, typisk.

Ja er Maddy som ikke er gravid lengre men som trodde hun var det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er Maddy som ikke er gravid lengre men som trodde hun var det :P

Sett bilde jeg postet? Da må du nesten forklare meg det bildet :) Jeg skjønner ikke så mye nå, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bilde jeg postet? Da må du nesten forklare meg det bildet :) Jeg skjønner ikke så mye nå, haha

Hun har en cycste på eggstokkene eller noe sånt som endrer hormonene til å lure at kroppen er gravid, og produserer hcg som slår ut på blodtester og graviditetstester. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av brax, han må være den verste storebroren noensinne. Tar og skal til å slå til lillebroren sin fordi han trenger å komme seg vekk...

Nei, de skal bare fjerne livmoren. Kanskje.

Det er jo verre, da kan hun aldri få barn

Ja, jeg mener jeg er sikker på at jeg så et bilde av Maddy som gravid, men ble ganske så usikker nå.. Vet i vært fall at det ikke var Ricky, men jeg finner ikke bildet nå da, typisk.

Kan hende det var ricky, begge er jo blonde så kan ganske enkelt tas feil :)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oj ! Stakkars :sjokkert: Hun hadde jo litt av en mage og..

Mhm hun har nok hatt det en stund.. De måtte vel fyre inn en grunn for hvorfor hun har vært så jæv.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...