Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Men hva skjer med Sophie? Hørte noe snakk om at hun allerede skal ut av serien i australsk tid? Noen som vet? Noe mer som skjer med henne eller i tanke på den norske sendingen? :)

Hvem? Hun som er gift med legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir Nate og Sophie sammen igjen?

I utgangspunktet gjorde de det vel aldri slutt mtp at de var kun separert å ikke skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, kanskje bare jeg som surrer litt :laugh:

Kanskje du blanda henne med at sasha skulle forlate?

I utgangspunktet gjorde de det vel aldri slutt mtp at de var kun separert å ikke skilt.

Lurer på hvordan dette hadde utartet seg om nate fortsatt var sammen med ricky når sophie kom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du blanda henne med at sasha skulle forlate?

Lurer på hvordan dette hadde utartet seg om nate fortsatt var sammen med ricky når sophie kom

Hadde vel drevet på som hun gjør akkurat nå mtp at han er på vei til å forlate hun for Hannah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel drevet på som hun gjør akkurat nå mtp at han er på vei til å forlate hun for Hannah.

Blir nate sammen med hannah? Trodde hun var sammen med andy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nate sammen med hannah? Trodde hun var sammen med andy

Vet ikke om de blir sammen men de er ihvertfall veldig nysgjerrige og interessert i hverandre, så mye at de nesten har seg på kontoret hans.. Nei, hun gjorde det slutt med Andy for "lenge" siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om de blir sammen men de er ihvertfall veldig nysgjerrige og interessert i hverandre, så mye at de nesten har seg på kontoret hans.. Nei, hun gjorde det slutt med Andy for "lenge" siden.

I juni episodene nå er de akkurat blitt sammen igjen da, dumt. Hun var den eneste kom kunne skjerpet han og gjøre han til en bra person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I juni episodene nå er de akkurat blitt sammen igjen da, dumt. Hun var den eneste kom kunne skjerpet han og gjøre han til en bra person

Han ender opp som en ok person, tror jeg :) Virker som han er noe lunde ok nå.. Han har jo fått hovedansvar for treningssenteret å vurdere på om han skal ta det kruset som Heath og Casey tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ender opp som en ok person, tror jeg :) Virker som han er noe lunde ok nå.. Han har jo fått hovedansvar for treningssenteret å vurdere på om han skal ta det kruset som Heath og Casey tok.

Husker hvordan heath var når han kom, gravde ned angelo så han holdt på å dø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker hvordan heath var når han kom, gravde ned angelo så han holdt på å dø

Hehe så langt tilbake husker jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casey ble drept av samme fyren som drepte Charlie om du husker han pga han skal redde en dude og blir derfor skutt som hevn på Brax.

Heath flytter til byen sammen med Biancia, hans nye sønn og datteren.

Snakker du om Leah? Sønnen hennes er ikke døv? :klo: Men han er hos "besteforeldrene" Ergo: Blir byttet ut med en annen skuespiller.

Ja de har forlatt serien i de australske episodene. Roo er tilbake.. Vet ikke når hun kommer tilbake, er en stund siden :vetikke:

VJ ble født døv. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ble det, men gikk gjennom en operasjon da han var veldig liten.

Å nå husker jeg. Skjedde i 2004 eller 2005. Leah la merke til at han ikke reagerte på høyr lyder så hun fikk panikk. Hadde helt glemt av dette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå husker jeg. Skjedde i 2004 eller 2005. Leah la merke til at han ikke reagerte på høyr lyder så hun fikk panikk. Hadde helt glemt av dette

Jeg hadde også glemt det. Han var kanskje ikke døv, men iallfall veldig tunghørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...