Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også glemt det. Han var kanskje ikke døv, men iallfall veldig tunghørt.

Men de siste åra har det virket som han har normal hørsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart, trodde jeg bare hadde gått glipp av fredagens episode men når jeg så den nå så så jeg at roo allerede hadde kommet tilbake, gikk jeg glipp av onsdagens episode da med? Kjipt, hadde sett fram til reaksjonene når hun kom tilbake /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, trodde jeg bare hadde gått glipp av fredagens episode men når jeg så den nå så så jeg at roo allerede hadde kommet tilbake, gikk jeg glipp av onsdagens episode da med? Kjipt, hadde sett fram til reaksjonene når hun kom tilbake /:

Hun får ingen reaksjoner, ikke før hun besvimer anyways.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ingen reaksjoner, ikke før hun besvimer anyways.

Jeg mente reaksjonene til folk når hun kom tilbake :), kom hun hjem på torsdagens episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det var ingen som reagerte på når hun kom tilbake igjen plutselig?

De hadde ikke noe heidundranes fest for å si det sånn .. Det var et "åja du er tilbake, velkommen vi har savnet deg" opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke noe heidundranes fest for å si det sånn .. Det var et "åja du er tilbake, velkommen vi har savnet deg" opplegg.

Kjedelig mottakelse når hun hadde vært borte i 3 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig mottakelse når hun hadde vært borte i 3 måneder

De er vel egentlig mer bekymret for hvor hun har vært og sånt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel i Las Vegas, men så tok hun en tur til Peru (godt mulig jeg husker feil land) på hjemveien og får et slags virus der som hun kollapser/ besvimer av etter noen dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var vel i Las Vegas, men så tok hun en tur til Peru (godt mulig jeg husker feil land) på hjemveien og får et slags virus der som hun kollapser/ besvimer av etter noen dager.

Stemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har hun vært i Peru?

Det var vel bare en liten ferietur før hun dro hjem etter å ha besøkt coleen hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel bare en liten ferietur før hun dro hjem etter å ha besøkt coleen hvis jeg husker rett.

Ja kan tenke meg hun trengte en ferie etter å ha vært hos coleen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...