Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅH MADDY ER SÅ FÆL. Stakkars Oscar :( Har ikke sett disse episodene. Følger med på Tv2, men allerede nå begynner man å se hvor fæl Maddy er. Ugh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg syns synd på han, maddy er jo litt av et kupp

Du om det. Hun er needy og manipulerende og tenker kun på seg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Stakkars Josh, blir lurt til å tro han er pappaen.. Mens Maddy nekter å gå på UL fordi da finner alle ut at Josh ikke kan være faren å at det egentlig er Oscar. Men Maddy vil jo ikke vite at han er faren for da mister jo hun Josh.. :rolleyes:

Hun er koselig.. :ironi:

Edit: Må bare nevne det at hun har innrømmet det ovenfor Oscar, at det kan være hans.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Stakkars Josh, blir lurt til å tro han er pappaen.. Mens Maddy nekter å gå på UL fordi da finner alle ut at Josh ikke kan være faren å at det egentlig er Oscar. Men Maddy vil jo ikke vite at han er faren for da mister jo hun Josh.. :rolleyes:

Edit: Må bare nevne det at hun har innrømmet det ovenfor Oscar, at det kan være hans.

Jammen, ååh, Er det sånn at Maddy og Josh blir sammen igjen når hun sier hun er gravid? Eller? Var ikke Josh sammen med Evie?

Lurer litt på hva som skjer med disse parene. Nå har Josh kyssa Evie (på tv2 sendingene), og han sier han liker henne, og at han må snakke med Maddy.. Men så ser Marilyn de kysse og gir Josh en peptalk. Da ombestemmer Josh seg og sier til Evie at dette må de ikke si til noen og at han skal fortsette med Maddy... Hva skjer så videre? Får Maddy vite dette? og manner josh seg opp til å slå opp med maddy snart? Arg.. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke du akkurat for noen dager siden at maddy er så fæl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reprise 16:00 og ny episode 16:30

Dem viser reprise på bliss også i 13 eller 14 tida, har glemt fordi jeg har ikke sett home and away der på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er da ikke fæl, ser vi på samme serie? Maddy har gjort mye snilt

Øh? Ja hun har sikkert gjort mye snilt da hun kom inn i serien. Men nå har hun blitt fæl. Hun er egoistisk, tenker bare på seg selv, det er meg meg meg hele tia. Når Josh fikk B på eksamen, og hun strøyk, så ble hun sur og kunne ikke skjønne at Josh fikk B og HUN fikk stryk.

Mener du ikke at Maddy er fæl når hun lyver til Josh og sier at det er hans BABY, når det er Oscar sitt?

Tror ikke vi ser på samme serie nei :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh? Ja hun har sikkert gjort mye snilt da hun kom inn i serien. Men nå har hun blitt fæl. Hun er egoistisk, tenker bare på seg selv, det er meg meg meg hele tia. Når Josh fikk B på eksamen, og hun strøyk, så ble hun sur og kunne ikke skjønne at Josh fikk B og HUN fikk stryk.

Mener du ikke at Maddy er fæl når hun lyver til Josh og sier at det er hans BABY, når det er Oscar sitt?

Det er sikkert bare en periode, hun vil komme over det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reprise 16:00 og ny episode 16:30

Dem viser reprise på bliss også i 13 eller 14 tida, har glemt fordi jeg har ikke sett home and away der på lenge

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg heller :fnise:

Verre person skal du lete lengre etter! Hun kan ikke løfte en finger for andre, med mindre det innebærer noe godt til seg selv. Stjeler og lyger som en ravn. Så glad for at Brax gav hun sparken!

Maddie finner ut at Josh er utro ja, også gjør de det slutt.. Etter det starter helvette der hun gjør alt for å få han tilbake.. Hun er så fæl! De er ikke sammen nå nei. Josh og Evie gjør det slutt fordi hun ikke orker styret med at han skal bli far å noe greier.

Evie klikker på Maddie når Oscar sier at det er mulig at han er faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...