Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4921 Del Skrevet 7. november 2014 Men hva skjer med Sophie? Hørte noe snakk om at hun allerede skal ut av serien i australsk tid? Noen som vet? Noe mer som skjer med henne eller i tanke på den norske sendingen? Hvem? Hun som er gift med legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #4922 Del Skrevet 7. november 2014 Hvem? Hun som er gift med legen? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4923 Del Skrevet 7. november 2014 Har ikke fått med meg at hun skal forlate serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. november 2014 #4924 Del Skrevet 7. november 2014 Blir Nate og Sophie sammen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 7. november 2014 #4925 Del Skrevet 7. november 2014 Har ikke fått med meg at hun skal forlate serien.. hmm, kanskje bare jeg som surrer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4926 Del Skrevet 7. november 2014 Blir Nate og Sophie sammen igjen? I utgangspunktet gjorde de det vel aldri slutt mtp at de var kun separert å ikke skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #4927 Del Skrevet 7. november 2014 hmm, kanskje bare jeg som surrer litt Kanskje du blanda henne med at sasha skulle forlate? I utgangspunktet gjorde de det vel aldri slutt mtp at de var kun separert å ikke skilt. Lurer på hvordan dette hadde utartet seg om nate fortsatt var sammen med ricky når sophie kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4928 Del Skrevet 7. november 2014 Kanskje du blanda henne med at sasha skulle forlate? Lurer på hvordan dette hadde utartet seg om nate fortsatt var sammen med ricky når sophie kom Hadde vel drevet på som hun gjør akkurat nå mtp at han er på vei til å forlate hun for Hannah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #4929 Del Skrevet 7. november 2014 Hadde vel drevet på som hun gjør akkurat nå mtp at han er på vei til å forlate hun for Hannah. Blir nate sammen med hannah? Trodde hun var sammen med andy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4930 Del Skrevet 7. november 2014 Blir nate sammen med hannah? Trodde hun var sammen med andy Vet ikke om de blir sammen men de er ihvertfall veldig nysgjerrige og interessert i hverandre, så mye at de nesten har seg på kontoret hans.. Nei, hun gjorde det slutt med Andy for "lenge" siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #4931 Del Skrevet 7. november 2014 Vet ikke om de blir sammen men de er ihvertfall veldig nysgjerrige og interessert i hverandre, så mye at de nesten har seg på kontoret hans.. Nei, hun gjorde det slutt med Andy for "lenge" siden. I juni episodene nå er de akkurat blitt sammen igjen da, dumt. Hun var den eneste kom kunne skjerpet han og gjøre han til en bra person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4932 Del Skrevet 7. november 2014 I juni episodene nå er de akkurat blitt sammen igjen da, dumt. Hun var den eneste kom kunne skjerpet han og gjøre han til en bra person Han ender opp som en ok person, tror jeg Virker som han er noe lunde ok nå.. Han har jo fått hovedansvar for treningssenteret å vurdere på om han skal ta det kruset som Heath og Casey tok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #4933 Del Skrevet 7. november 2014 Han ender opp som en ok person, tror jeg Virker som han er noe lunde ok nå.. Han har jo fått hovedansvar for treningssenteret å vurdere på om han skal ta det kruset som Heath og Casey tok. Husker hvordan heath var når han kom, gravde ned angelo så han holdt på å dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #4934 Del Skrevet 7. november 2014 Husker hvordan heath var når han kom, gravde ned angelo så han holdt på å dø Hehe så langt tilbake husker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #4935 Del Skrevet 11. november 2014 Uttrykket til maddie når hun innså at hun hadde strøket var bare for godt til å være sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2014 #4936 Del Skrevet 11. november 2014 Casey ble drept av samme fyren som drepte Charlie om du husker han pga han skal redde en dude og blir derfor skutt som hevn på Brax. Heath flytter til byen sammen med Biancia, hans nye sønn og datteren. Snakker du om Leah? Sønnen hennes er ikke døv? Men han er hos "besteforeldrene" Ergo: Blir byttet ut med en annen skuespiller. Ja de har forlatt serien i de australske episodene. Roo er tilbake.. Vet ikke når hun kommer tilbake, er en stund siden VJ ble født døv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #4937 Del Skrevet 11. november 2014 VJ ble født døv. Det gir ikke mening. Han er ikke døv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2014 #4938 Del Skrevet 11. november 2014 Det gir ikke mening. Han er ikke døv Han ble det, men gikk gjennom en operasjon da han var veldig liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. november 2014 #4939 Del Skrevet 11. november 2014 Han ble det, men gikk gjennom en operasjon da han var veldig liten.Å nå husker jeg. Skjedde i 2004 eller 2005. Leah la merke til at han ikke reagerte på høyr lyder så hun fikk panikk. Hadde helt glemt av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. november 2014 #4940 Del Skrevet 11. november 2014 Å nå husker jeg. Skjedde i 2004 eller 2005. Leah la merke til at han ikke reagerte på høyr lyder så hun fikk panikk. Hadde helt glemt av dette Jeg hadde også glemt det. Han var kanskje ikke døv, men iallfall veldig tunghørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå