Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Ikke første gang han viser at han er håpløs. Begriper ikke hvorfor alle skal få så mange sjanser i serien. At faren står bak, gjør nok enkelte sinte for et minutt eller to, men så er det happy days igjen.

Og Casey... Han er jo håpløst snill mot Andy... Typisk at folk får masse sjanser, og så blir de byens gullklumper og engler. Urealistisk.

Og alle har hatt seg med alle, eller klint med både brødre av eksen, ekser av venninner osv.. Og alle er bare big happy family som blander seg opp i hverandres business hele tida.

Anonymous poster hash: e389e...f7f

Hvorfor ser du på det da hvis du syns det er sånn? :klo:

Andy blir jo hverken en gullklump eller en engel så langt jeg vet.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ser du på det da hvis du syns det er sånn? :klo:

Andy blir jo hverken en gullklump eller en engel så langt jeg vet.. ?

Tja, vil ikke si at de som bedriver mord er gullklumper eller engler men det er da min mening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er VJ i de episodene som sendes i Norge?

Hos besteforeldrene.. Du vil ikke like det når han kommer tilbake :rolleyes::riste:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Er det nå Josh og Evie begynner å fatte interesse for hverandre? (Ser på tv2) når de begynte med den studiegruppa sammen med Maddie og Spencer pga Josh ville lese så mye til eksamen og Maddie ble sur for det, så hun foreslo en studiegruppe. Virka som at Josh og Evie fant tonen ihvertfall. Gleder meg til å se utviklingen av dette dramaet :fnise: ..hvis det begynner å skje nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå Josh og Evie begynner å fatte interesse for hverandre? (Ser på tv2) når de begynte med den studiegruppa sammen med Maddie og Spencer pga Josh ville lese så mye til eksamen og Maddie ble sur for det, så hun foreslo en studiegruppe. Virka som at Josh og Evie fant tonen ihvertfall. Gleder meg til å se utviklingen av dette dramaet :fnise: ..hvis det begynner å skje nå?

Er i emninga da ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heath, bianca og casey forlatt serien i de australske episodene? Og når kommer roo tilbake?

Er i emninga da ja ;)

Blitt moderator, nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at denne tråden ble starta i 2005 og at den har 245 sider, wow! Home and away engasjerer! 5000 episoder har blitt laget av denne serien, rått!

Anonymous poster hash: f8332...102
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Sasha skal for late summer bay også.. :( Alltid de best skuespillerne som skal ut av serien! Syntes liksom det holder med Bianca, Heath og Casey- var mine favoritter, og nå skal i tillegg Sasha ut! :glare::glare::glare:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Sasha skal for late summer bay også.. :( Alltid de best skuespillerne som skal ut av serien! Syntes liksom det holder med Bianca, Heath og Casey- var mine favoritter, og nå skal i tillegg Sasha ut! :glare::glare::glare:

Neeei? Men for pokker da.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de får ofte bedre roller og oppdrag andre steder. I Australia er det lett å få bedre jobber når man har vært med i home and away fordi det er så kjent. Har jo ei som gjør det ganske bra internasjonalt som skuespiller blant annet. Hun spiller i "en shopoholikers bekjennelser" eller hva den norske tragiske oversettelses tittelen heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de får ofte bedre roller og oppdrag andre steder. I Australia er det lett å få bedre jobber når man har vært med i home and away fordi det er så kjent. Har jo ei som gjør det ganske bra internasjonalt som skuespiller blant annet. Hun spiller i "en shopoholikers bekjennelser" eller hva den norske tragiske oversettelses tittelen heter.

Mener du melissa george?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du melissa george?

husker ikke hva hun heter i farta. Men vet flere av de tidligere gode skuespillerne, slik som Sally feks jobber som godt profilerte programledere down under feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke hva hun heter i farta. Men vet flere av de tidligere gode skuespillerne, slik som Sally feks jobber som godt profilerte programledere down under feks.

Han fra nip tuck, charmed og fantastic four var jo med i home and away før han ble populær med. Rart og tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto at Demi skulle prøve seg i LA, men om Alec også blir med vet jeg ikke. De er jo kjærester på ordentlig også, så spennende å se om han også skal ut av serien da :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...