Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, familien til Rhy's er borte vekk. Hayley, Scott, Noah, han gærningen til Kirsty jeg ikke husker navnet på er også borte. I alle fall de jeg kommer på nå som ikke er der lenger....

Maddie har nettopp vært sammen med en hun møtte på rehab for det psykiske (sikkert noe depresjon eller noe slikt, finne ut av livet), som viste seg å være homse.

Cassie har vært utro igjen mot Ric, med eksen hennes som pleide å slå henne, men som nå tydeligvis har forandra seg og cassie og eksen macca er blitt sammen. Ric tok de på fersken og er ikke helt god om dagen...

Annet utroskap, Belle var sammen med Drew, men Drew slo opp fordi han var så forelsket i moren til Belle, Amanda. Amanda gjengjelder følelsene til Drew, men vil egentlig ikke.

Kim Hyde er/var sammen med ei jeg ikke husker navnet på, lurer å om de slo opp fordi Kim fikk beskjed fra legen at han ikke kunne få barn, og dama/eksen hans klarer ikke et liv uten egne barn...

Tasha og Robbie er gift, Tasha fødte nylig en datter, men Robbie er ikke far, har hørt rykter om at Hyde (???) er faren???? Har ikke klart å finne ut om det er faktum.... Tasha slet med fødseldeperasjon, men det ser ut til å gå bedre nå....

Et annet par med ekteskap problemer er Martha og Jack, de er separert og ser ikke ut til at de kommer sammen igjen...

jepp, det er det jeg kan komme på nå :)

Endret av Chic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Beth er der enda da!

Samme med Colleen, Alf, Sally, Leah (hun er sammen med en annen).

Vinnie er tydeligvis i live også, han prøvde å få Leah tilbake, men innså at han ikke kunne ta fra henne livet hun hadde nå... Den episoden er nr 40xx eller 41xx...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og Robbie har forresten problemer med loven da han skrudde av maskinen som holdt bestefaren i live av barmhjertighet tror jeg det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tasha og Robbie er gift, Tasha fødte nylig en datter, men Robbie er ikke far, har hørt rykter om at Hyde (???) er faren???? Har ikke klart å finne ut om det er faktum.... Tasha slet med fødseldeperasjon, men det ser ut til å gå bedre nå....

Tasha var i en periode med i en sekt. Hun ble dopet og voldtatt av et sektmedlem. Dette husker hun ikke selv, men de oppdager at barnet ikke er Robbies og på et vis kommer denne voldtekten frem. Hun forlot sekten og gikk tilbake til Robbie. Står om dette på h&a sine hjemmesider når man leser om Tasha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan mumma rose ha noe med denne sekten å gjøre?

så en episode til nå, hvor Ella (datter til Tasha) er kidnappet og skal brukes i et ritual!!!

spennende... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor har det blitt av alle sammen i familien til Rhys?

Det virker jo virkelig som om det skjer saker og ting i den serien fremover, det blir spennende.... Men, det er vel et par år til vi får se det her....

Endret av Snil@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør Noah nå??

Jeg var tidlig ferdig på jobb, og får sett i dag... Men nå har psykopatdama stukket av, og det er vel hun som dreper Noah... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, når dere ser hva som skjer med Rhy's familien, please tell me... har gått glipp av typ 500 episoder, reiste fra norske episodene for halvår siden, og hoppet rett over på de australske episodene nå!

Og noah, død?!??!?!?! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men.. hvordan vet flere av de som har skrevet i starten på denne tråden her hva som skjer i episodene som har gått i Australia først nå???

merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i morgen blir noen (som begynner på N) skutt, og fredag får vi vite hvem..

Står sikkert skrevet noen ganger allerede, men:

Rhys kommer tilbake i morgen, men han forsvinner snart ut av serien, drar til Shelley. Så drar Max på boardingskole. Litt etter drar Dani til the City, selvrealiseringsgreier. Så en stund etter det rømmer Kane og Kirsty før Kane blir feilaktig dømt for væpnet ran. Ingen har sett noe til de siden.

Dette hendte for lenge siden i Australia, så derfor vet jeg det. Har lest litt og sett noen episoder/klipp på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...