Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

"Sally" har kommet i Guinnes Rekordbok for å være den som har vært med lengst i en og samme serie. Så enten er denne rekorden for kvinner, eller så har hun vært med lenger enn Alf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Retta litt jeg da ;) )

Det vil jo si at det var før serien startet, slik at hun ikke har vært med tidligere, så da er det ikke så rart om ingen husker det.

Tror ikk GYV har vært med tidligere...

Alf var jo voksen når han begynnte i home and away. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner Kirsty ut at Kane har vært på sykehus, før eksamen?

I dag (eller var det i går?), fikk vi vite at Alf har vært forlovet med Gyv, da de var 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på dvd i går - om alle forholdene i Home and Away. Vel, ikke alle var tatt med, men de fleste. Fikk også se at Dalby sykler rundt naken i fremtiden etter å ha blitt lurt av en jente :ler:

Var så gøy å se tilbake. Sally som liten og da hun datet ensom heter Scott, spilt av Heath Ledger (mulig jeg staver dette feil). Eller da hun gikk opp kirkegulvet til drittsekken av en fyr. Fikk se da Ailsa fridde til Alf, da Shane fridde til Angel, da Locke fridde til Shannon, og fikk sett et par frierier som skjer i fremtiden.

Kim skal på et par dater i fremtiden :ler: Ikke så vellykkede.

I dag skal jeg se pilotepisoden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
Jeg så på dvd i går - om alle forholdene i Home and Away. Vel, ikke alle var tatt med, men de fleste. Fikk også se at Dalby sykler rundt naken i fremtiden etter å ha blitt lurt av en jente  :ler:

Var så gøy å se tilbake. Sally som liten og da hun datet ensom heter Scott, spilt av Heath Ledger (mulig jeg staver dette feil). Eller da hun gikk opp kirkegulvet til drittsekken av en fyr. Fikk se da Ailsa fridde til Alf, da Shane fridde til Angel, da Locke fridde til Shannon, og fikk sett et par frierier som skjer i fremtiden.

Kim skal på et par dater i fremtiden  :ler:  Ikke så vellykkede.

I dag skal jeg se pilotepisoden  :)

Hvilken dvd var dette? Og hvor fikk du tak i den? Kunne vært veldig gøy med noen tilbakeblikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min søster sin, hun har bestilt den fra en eller annen nettside. Dvd'en heter "Home and Away Romances". Men den er ikke vår region, så den har jeg spilt på vår chipede xbox. Så en må ha tilgang til en spiller som tar andre regioner.

Det er Beau Brady som er verten i denne dvd'en og snakker om alle forholdene.

Han sier også at i løpet av 4000 spilte episoder har det blitt vist 3116 kyss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner Kirsty ut at Kane har vært på sykehus, før eksamen?

I dag (eller var det i går?), fikk vi vite at Alf har vært forlovet med Gyv, da de var 18 år.

:Nikke:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg synes det har vært aalt for lenge siden vi fikk en skikkelig spoiling her inne. Kan ikke noe som er sesonger foran oss komme med litt info? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes det har vært aalt for lenge siden vi fikk en skikkelig spoiling her inne. Kan ikke noe som er sesonger foran oss komme med litt info? :)

:Nikke:

Henger meg på denne. Hadde vært gøy og høre hva som skjer fremover ødelegger kanskje litt av moroa men men innen det skjer her i Norge er det nok glemt.

Så kom igjen: vi vil vite mer. Spoil ivei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er gjort et forsøk på å spoile videre tidligere i denne tråden, men at den videre sladderen omhandler personer som vi ikke har møtt ennå. Men vi kan jo prøve å oppsummere det vi allerede vet?

- Kane's far kommer tilbake og lurer ham, Kane blir tatt og han og Kirsty rømmer sammen da hun er gravid

- Tasha blir kidnappet av en sekt. Hun og han gutten gifter seg og hun blir gravid. Men det var visst usikkert hvem som var faren.

- Hayley får barn. Usikker på hvem faren er, Kim eller Dani's nåværende kjæreste?

- Det blir slutt mellom Dani og kjæresten

- Leah og han fyren gifter seg.

- Flynn dør

Det var det jeg kom på i farta, og ja: jeg er dårlig til å huske navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøllen, kommer ikke på navnet. Han som satte fyr på kiosken. Han får en større rolle etter hvert, han kommer til å bo hos Flynn og Sally. Han kommer til å treffe en jente på beachen, hun flørter, de bader naken sammen, hun stikker av med klærne og han sykler naken gjennom summer bay kun med sykkelhjelm på :ler:

Tasha blir ikke kidnappet av sekten, hun blir medlem frivillig. Hun blir voldtatt i neddopet tilstand. Hun forlater sekten, gifter seg med Robbie og oppdager hun er gravid. Voldtektsmannen er faren.

Er ikke så mye nytt som skjer i serien egentlig. Ting skjer på ny og på ny. Naturkatastrofer, forsvinninger når folk går seg vill eller setter seg fast et sted, voldtekter (Cloe ble voldtatt, snart Tasha), sekter (Selina var med i sekt, snart Tasha), forfatterskap (Shannon skulle bli forfatter, nå driver Dani med det samme), foreldreløse unger som blir fosterbarn skjer jo hele tiden, alltid en lege med i serien (tidligere Lachie, nå Flynn), alkoholisme (Irene og Kit). Kommer ikke på mer i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...