Totalya Skrevet 2. november 2006 #401 Del Skrevet 2. november 2006 Sjefen var ei "eldre" dame som var øverst på rangstigen i fengselet. Hun tok delvis Dani under sine vinger, mener å huske det var fordi hun turte å stå opp imot henne. Sjefen har kontakter også utenfor fengselet, og hun gjorde noen pek mot Felix da han plagde Dani. Spent på hva det er hun skal gi Dani!! Noen som vet når TV3 Stockholm starter opp igjen med Home and Away? De ligger en sesong foran, men hadde håpet å følge med på begge til jeg hadde fått sett alle episodene, for så gå over til å bare se det på "svensk", da de har en sendetid som passer meg bedre. Men de sendte jo bare ei lita stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2006 #402 Del Skrevet 4. november 2006 Håper de finner ut at det er Henry som gjorde hærverk i kiosken til Rhys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 5. november 2006 #403 Del Skrevet 5. november 2006 Håper de finner ut at det er Henry som gjorde hærverk i kiosken til Rhys. ← Det gjør jeg ògså! Jeg tenker på de viktige papirene som de skulle levere tilbake til "Sjefen"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 7. november 2006 #404 Del Skrevet 7. november 2006 Hva skjedde i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 8. november 2006 #405 Del Skrevet 8. november 2006 Rart det med denne serien.. Må liksom bare se den, selv om jeg synes den egentlig er ganske dårlig Men Robbie og Tasha er veldig søte da :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 8. november 2006 #406 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk ikke sett i går og i dag, får ikke sett reprisen i morgen heller. Noen som kan komme med en oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #407 Del Skrevet 8. november 2006 Sammendrag kan du lese på det norske forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 8. november 2006 #408 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk ikke sett i går og i dag, får ikke sett reprisen i morgen heller. Noen som kan komme med en oppdatering? ← Fra gårsdagen: Dani snakket med The Gov. Sjefen ble ikke sint. De ble enig om at Dani skulle skrive det hun kunne huske fra det hun leste, og deretter skulle de jobbe sammen for å få til historien på ny. Det var Danis ide. Scott er litt sur pga det, og sjefen sa til han at hun aldri kom til å skade Dani med vilje. Tash og Robbie er på villmarkstur. Ble bading på dem og ALT ble vått. Robbie gjemte seg bak en busk fordi han fikk stå. Josie satt en hel dag hos Ian, uten å få snakke med ham. Han skulle bare vise hvem som er sjefen av de to. Pluss instrukser om hva som skal skje videre - ellers vil ikke Tasha få noe arv. Fra dagens som jeg ikke så så mye av: Kane har fått en sykdom? Kim og Peter og Alf skal finne ut hvem som satte i gang brannen, og fokuserer på reservenøklene (bl.a den som henger på vaskerommet hos Beth). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #409 Del Skrevet 8. november 2006 Kane tror han har fått kreft. Han har funnet en kul i den ene testikkelen. Han var hos Flynn som skal sende han til videre undersøkelser. Han vil ikke si noe til Kirsty siden hun er opptatt med eksamensforberedelser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 8. november 2006 #410 Del Skrevet 8. november 2006 Kim og Peter og Alf skal finne ut hvem som satte i gang brannen, og fokuserer på reservenøklene (bl.a den som henger på vaskerommet hos Beth). ← Har Peter våknet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #411 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, det er han andre, husker ikke hva han heter.. Dan? som hjelper Alf med å finne ut om brannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 10. november 2006 #412 Del Skrevet 10. november 2006 Har Peter våknet? ← Jeg som roter med navn. Skylder på ammetåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #413 Del Skrevet 10. november 2006 Hva skjedde i går?? Fikk ikke med meg det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. november 2006 #414 Del Skrevet 15. november 2006 Hva skjedde i går?? Fikk ikke med meg det... ← Husker ikke, sorry. Men er det bare jeg som synes Summer Bay-damene har en litt snodig klesstil? Spesielt toppene til Beth og Leah. At de tar kule topper, som jeg betegner som partytopper, og så bruker de en eller annen singlet eller topp i en annen farge og stoff under. Det ser jo så dumt ut! Og Kit da, må si jeg synes at Hayley har gjort en dårlig jobb der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #415 Del Skrevet 15. november 2006 Som nevnt mange ganger før så får du episodesammendrag på det norske forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 15. november 2006 #416 Del Skrevet 15. november 2006 Har du en link dit da? Noen som husker The Guv fra fortiden til Alf? Har fulgt med siden Pippa og Michael (tror det var det han het) "sin tid" (da Sophie og Sally var små), men kan ikke huske noen annen enn Alica... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. november 2006 #417 Del Skrevet 15. november 2006 Home and Away Norge Nei, jeg kan ikke huske å sett henne før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #418 Del Skrevet 15. november 2006 alf må vell være ca 60 år ,så det var nol føt sally ble født... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #419 Del Skrevet 15. november 2006 alf må vell være ca 60 år ,så det var nol føt sally ble født... ← uuuppps ,skrev uten briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 15. november 2006 #420 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Alf må vel være ca 60 år, så det var nok før Sally ble født... ← (Retta litt jeg da ) Det vil jo si at det var før serien startet, slik at hun ikke har vært med tidligere, så da er det ikke så rart om ingen husker det. Endret 15. november 2006 av Totalya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå