Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beau dro ikke helt av egen vilje, men synes det var greit å dra. Ble litt problematisk sikkert når det var slutt med han og Bec.

Syns Noah var kjedelig, holder ikke bare med ett godt utseende. Så synes det var greit at han måtte dø. Fikk jo en meget bra exit storyline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beau dro ikke helt av egen vilje, men synes det var greit å dra. Ble litt problematisk sikkert når det var slutt med han og Bec.

Så må jo jeg bare stille et dumt spørsmål som sikkert er besvart før, men var de sammen i virkeligheten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må jo jeg bare stille et dumt spørsmål som sikkert er besvart før, men var de sammen i virkeligheten også?

Ja de var vist sammen i virkeligheten også,men så giftet hun seg med en kjent australsk tennis stjerne og fikk barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som aner hvordan jeg kan få tak i de siste episodene som er blitt sendt?

Jeg har gått glipp av 2 uker pga sånn jeg har jobbet

å jeg er bare den største fàn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som aner hvordan jeg kan få tak i de siste episodene som er blitt sendt?

Jeg har gått glipp av 2 uker pga sånn jeg har jobbet

å jeg er bare den største fàn :P

Sjekk side 19 i denne tråden for link til episodene med Sarah og Noahs død.

Ellers..se klipp på kaneandkirsty.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk side 19 i denne tråden for link til episodene med Sarah og Noahs død.

Ellers..se klipp på kaneandkirsty.com

Kanskje dumt spørsmål men hvilket program må jeg ha for å spille av eller for å gjøre om filen. Jeg får beskjed om at det er feil format

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dumt spørsmål men hvilket program må jeg ha for å spille av eller for å gjøre om filen. Jeg får beskjed om at det er feil format

Glem den der, jeg hadde trykt noe feil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke den andre tråden (ikke spoiler) Så jeg spør derfor her... Noen som vet hva som har skjedd etter at "Noah-ånden" dro? Har ikke sett det siden...

Noen som vet når svens tv3 starter på igjen? De har kommet lenger enn tv2. Fulgte med på begge den lille stunden, så jeg viste at Noah kom til å dø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forgårs ble det funnet en tegning av Noah i stuen, Hayley sier hun ikke har tegnet det. Jeg så ikke i går, så jeg vet ikke mer om dette - venter på reprisen som begynner om to minutter.

Leah skal på date med Dan Baker.

Josie var på "forretningsmiddag" med Jessie hvor hun la ganske hardt an på han. Han takket nei og gikk motsatt av henne hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Hva skjedde i dag?

Home and Away Norge har nettopp begynt med å skrive referat fra hver episode nå.

Edit: Vet forresten ikke om jeg har lov til å legge ut linker til andre forum her..?! :forvirret:

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...