Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #6101 Del Skrevet 20. oktober 2016 12 minutter siden, Jacklost skrev: Han eller Justin? I home and away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #6102 Del Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat nå, Sofiegj skrev: I home and away Vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #6103 Del Skrevet 20. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det egentlig til eksplosjon da? Anonymkode: 23304...81f Tror den er neste uke. Ikke så lenge til i hvert fall Anonymkode: 4944f...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #6104 Del Skrevet 20. oktober 2016 29 minutter siden, Sofiegj skrev: Syns du han er kjekk? Hvem syns du evt er kjekkere enn han i serien? Han er helt average! Kjekk eller ikke.... jeg ser ikke H&A pga de kjekke mannfolkene, heller fordi jeg liker serien generelt sett. Vil vel ikke påstå å si at H&A flyter over av kjekke mannfolk. Verken Nate, Zac, Chris eller Oscar er i mine øyne skikkelige mannfolk. Den eneste jeg kan huske som var flott og ekte mann må ha vært Heath Braxton. Anonymkode: 32e11...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #6105 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er helt average! Kjekk eller ikke.... jeg ser ikke H&A pga de kjekke mannfolkene, heller fordi jeg liker serien generelt sett. Vil vel ikke påstå å si at H&A flyter over av kjekke mannfolk. Verken Nate, Zac, Chris eller Oscar er i mine øyne skikkelige mannfolk. Den eneste jeg kan huske som var flott og ekte mann må ha vært Heath Braxton. Anonymkode: 32e11...6b6 Hvorfor er heath så mye finere en ash? Begge er vel bad boys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #6106 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Vet det Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #6107 Del Skrevet 20. oktober 2016 7 minutter siden, Sofiegj skrev: Hvorfor er heath så mye finere en ash? Begge er vel bad boys. Seriøst, hva er det med deg?? Du trenger ikke dra det så mye lenger. Det er en tv-serie!!! Anonymkode: 32e11...6b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #6108 Del Skrevet 20. oktober 2016 7 minutter siden, Sofiegj skrev: Hæ? Jeg sier jeg vet du snakker om serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 20. oktober 2016 #6109 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Jeg sier jeg vet du snakker om serien Åja men jeg spurte deg hvem du synes er de fineste i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 20. oktober 2016 #6110 Del Skrevet 20. oktober 2016 Syns det er Andy jeg nå. Han har vokst på meg etter som han ble en bedre person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 21. oktober 2016 #6111 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg synes VJ er den kjekkeste selv om han er veldig ung. Han som Phoebe har en kort flørt med (på tv2 nå) er også pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 21. oktober 2016 #6112 Del Skrevet 21. oktober 2016 46 minutter siden, Minitroll skrev: Jeg synes VJ er den kjekkeste selv om han er veldig ung. Han som Phoebe har en kort flørt med (på tv2 nå) er også pen. Ash da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. oktober 2016 #6113 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 1 time siden, Minitroll skrev: Jeg synes VJ er den kjekkeste selv om han er veldig ung. Han som Phoebe har en kort flørt med (på tv2 nå) er også pen. VJ skuespilleren er 24 Endret 21. oktober 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 21. oktober 2016 #6114 Del Skrevet 21. oktober 2016 26 minutter siden, Sofiegj skrev: Ash da? Kjekk nok. Men karakteren er litt i overkant impulsiv, det ødelegger litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiegj Skrevet 21. oktober 2016 #6115 Del Skrevet 21. oktober 2016 11 minutter siden, Minitroll skrev: Kjekk nok. Men karakteren er litt i overkant impulsiv, det ødelegger litt. Liker du ikke menn som beskytter dere kvinner? Som han gjør med hun dama til carter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 21. oktober 2016 #6116 Del Skrevet 21. oktober 2016 6 minutter siden, Sofiegj skrev: Liker du ikke menn som beskytter dere kvinner? Som han gjør med hun dama til carter. Hahaha.. du lever deg skikkelig inn i serien, du! Joda, han beskytter jo kvinner men Kathy (?) kan da virkelig beskytte seg selv i de fleste tilfeller. Ofte gjør han det bare verre for henne ved å buse inn på politistasjonen og slå i bordet. Jeg har hvertfall fått litt nok av han etter dit de har kommet nå i de episodene jeg ser på nettet. Jeg skulle også gjerne hatt en barsk fyr som passet litt på meg, men jeg klarer stort sett å håndtere egne problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 2. november 2016 #6117 Del Skrevet 2. november 2016 Ser at det er Irene's sønn Mick som voldtok Billie. Hvem er det? Er det han som er bortadoptert og som kidnappet henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. november 2016 #6118 Del Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Sol79 skrev: Ser at det er Irene's sønn Mick som voldtok Billie. Hvem er det? Er det han som er bortadoptert og som kidnappet henne? Ja Har Hannah og Oscar takket for seg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6119 Del Skrevet 2. november 2016 Man må nok lete temmelig lenge, for å finne en mer irriterende og slitsom figur enn Chris? Det er iallefall litt av en "utrenskning" som pågår i disse dager. Enten dauer karakterene som fluer, blir kidnappet, eller så blir de sendt til fengsel. Blir vel snart ingen karakterer igjen der nå. Anonymkode: 23304...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2016 #6120 Del Skrevet 2. november 2016 Er kaotiske tilstander om dagen ja. Både Hannah og Oscar har takket for seg, Irene er borte og Billie har akkurat fått beskjed om at hun er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå