Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Det er utrolig mange som har takket for seg dette året

Kyle, Oscar, Hannah, Skye, Snelgrove, Ricky, Josh, Andy, Chris, Duncan neste uke og så forlater Billie på en tragisk måte neste år :(

Det er helt utrolig hvor mye som kan forandre seg på et år, serien føles helt anerledes ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har det alltid vært. En gjeng forlater serien, folk klager over det og at nye folk kommer inn i serien, så går det noen uker og så er plutselig de nye folka integrert og man savner de igjen når det er deres tid til å ryke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
18 minutter siden, Wenda skrev:

Sånn har det alltid vært. En gjeng forlater serien, folk klager over det og at nye folk kommer inn i serien, så går det noen uker og så er plutselig de nye folka integrert og man savner de igjen når det er deres tid til å ryke ut

Dette året har vært ekstremt sammenlignet med tidligere år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Dette året har vært ekstremt sammenlignet med tidligere år

Syns ikke det egentlig. Det har bare vært litt mer utstedt på en sesong tidligere, mens nå har det forsvunnet mange på samme tid. 

Før var det ofte en og en sak/hendelse, mens nå virker det som at de har veldig mange hendelser som overlapper hverandre eller går samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle som ikke er døde, kan jo muligens komme tilbake igjen - på ett eller annet tidspunkt.
 Det er vel ikke helt umulig at man får se noen gamle kjenninger seinere.

Anonymkode: 23304...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Summer Bay må vel være det mest uheldige stedet, på heile jordkloden! :fnise:

Anonymkode: 23304...81f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Summer Bay må vel være det mest uheldige stedet, på heile jordkloden! :fnise:

Anonymkode: 23304...81f

Utenom Syria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så slitsom Leah er. Blander seg oppi og bryr aeg om alt hun ikke har noe med. Jeg likte henne før, men nå har hun blitt den kjerringa.

Irriterer meg også at Evie gir skylden helt på Andy etter eksplosjonen, hun glemmer visst hvem som dro Tank inn i livene deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 13.27, Minitroll skrev:

Jeg synes VJ er den kjekkeste selv om han er veldig ung.

Han som Phoebe har en kort flørt med (på tv2 nå) er også pen.

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 timer siden, Sol79 skrev:

Så slitsom Leah er. Blander seg oppi og bryr aeg om alt hun ikke har noe med. Jeg likte henne før, men nå har hun blitt den kjerringa.

Irriterer meg også at Evie gir skylden helt på Andy etter eksplosjonen, hun glemmer visst hvem som dro Tank inn i livene deres..

Men Zac var bare grei og hyggelig mot han, Andy jagde etter Tank slik at gasstanken ble skubbet. Hvis man skal skylde på noen så blir det Roo som kjøpte de uten å vite sikkert at de var trygge å bruke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billie dør også snart, av kreft

Han gale sønnen til Irene kidnapper baby Luc

Zac er straks utro mot Leah med Sam (hun som leser boken hans)

Exen til Tori kommer inn i serien som lege/kollega

Justin finner datteren sin og får omsorgsretten for henne

Ash og Chapman blir sammen igjen, og hun får fortsette i politiet. De får foreldreretten over Luc når Billie dør. 

 

Jeg vil se mer av Jett jeg, savner han! :) 

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du vite om alt dette? 

Jeg henger etter litt, men bare med noen dager. Når går Ash og Kat fra hverandre? Siden de blir sammen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Billie dør også snart, av kreft

Han gale sønnen til Irene kidnapper baby Luc

Zac er straks utro mot Leah med Sam (hun som leser boken hans)

Exen til Tori kommer inn i serien som lege/kollega

Justin finner datteren sin og får omsorgsretten for henne

Ash og Chapman blir sammen igjen, og hun får fortsette i politiet. De får foreldreretten over Luc når Billie dør. 

 

Jeg vil se mer av Jett jeg, savner han! :) 

Anonymkode: 8124f...35a

Spennende! :) Men, hvem er disse personene? Skjønner at Luc blir sønnen Billie får, men hvem er Justin? Og Tori er det hun som jobber som lege nå, sammen med Nate? 

Anonymkode: 32e11...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Billie dør også snart, av kreft

Han gale sønnen til Irene kidnapper baby Luc

Zac er straks utro mot Leah med Sam (hun som leser boken hans)

Exen til Tori kommer inn i serien som lege/kollega

Justin finner datteren sin og får omsorgsretten for henne

Ash og Chapman blir sammen igjen, og hun får fortsette i politiet. De får foreldreretten over Luc når Billie dør. 

 

Jeg vil se mer av Jett jeg, savner han! :) 

Anonymkode: 8124f...35a

Håper ikke han er utro, siste episoden jeg så var når hun tok av seg morgenkåpa forran han. Kan ikke klandre han om han går for fristelsen, hun er skikkelig heit 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! :) Men, hvem er disse personene? Skjønner at Luc blir sønnen Billie får, men hvem er Justin? Og Tori er det hun som jobber som lege nå, sammen med Nate? 

Anonymkode: 32e11...6b6

Det stemmer (Tori). Justin er broren til Tori, de kommer vel snart inn i serien for dere som følger tv2 😄

Anonymkode: 8124f...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Jacklost XVI av KG skrev:

Håper ikke han er utro, siste episoden jeg så var når hun tok av seg morgenkåpa forran han. Kan ikke klandre han om han går for fristelsen, hun er skikkelig heit 😬

Han har sålangt ikke vært utro, men kommer til å være det litt senere nå 😳 Følger en HA spoilerkonto på insta, får masse info derifra

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Wenda skrev:

Hvor får du vite om alt dette? 

Jeg henger etter litt, men bare med noen dager. Når går Ash og Kat fra hverandre? Siden de blir sammen igjen

Henger etter i Australia eller Norge mtp episodene (de er ko så opp og ned). De går iallefall i fra hverandre igjen nå etter at de har tatt Simmo, Ash innser at han ikke vil leve sånn og at det bare er drama /ikke verdt det. 

 

Jeg følger en HA spoilerkonto på instagram

med masse info. Dette er mennesker som oppholder seg rundt settet og får med seg mye derifra

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har sålangt ikke vært utro, men kommer til å være det litt senere nå 😳 Følger en HA spoilerkonto på insta, får masse info derifra

Anonymkode: 8124f...35a

Ah :) Jeg har bestemt meg for å vente til episodene kommer på tv2. Synes det dr greiere og så er det tekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I siste episode døde Decker (faren til Raffy.) Han ble skutt. Kat hat endelig fått vite at familien er under witness protection. Så finner de ut hvem den korrupte politibetjenten er. Kat blir innblandet og det blir enda et skytedrama. 

Like etter får endelig folka i Summer Bay endelig vite hva som foregår rundt familien Morgan.

I sesongfinalen skjer det endel. Mick prøver som tidligere nevnt å kodnappe babyen til Billie. Og det dukker ppp en uvelkommen gjest i Summer Bay. Episoden ender med en ny brann, og en av The Morgans strever for livet. 

 

Og for dere som ikke har sett episodene som går i Australia, så dukker Heath og Bianca opp igjen og har samlivsproblemer. Men de finner ut av det når Heath havner på sykehus. Det blir også et lite gjensyn med Darcy og Cheryl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...