Minitroll Skrevet 11. april 2016 #5801 Del Skrevet 11. april 2016 Lurer bare på om Evie blir gravid med Tank sitt barn nå? Det hadde jo vært typisk.. Ellers må jeg si at jeg liker Charlotte-storyen best akkurat nå. Er så lei av Ricky-Nate-Kat rotet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5802 Del Skrevet 13. april 2016 Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 20. april 2016 #5803 Del Skrevet 20. april 2016 Noen som kan fortelle meg hvilken episoder som blir sendt på TV2 nå? Altså episodenummer? og hva jeg skal søke på for å finne det på dailymotion? Jeg får bare opp at videoen er slettet/flyttet. Jeg MÅ se mer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #5804 Del Skrevet 22. april 2016 Blir ytterst sjelden rørt av bryllup, men Ricky og Nate Anonymkode: 03c36...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 22. april 2016 #5805 Del Skrevet 22. april 2016 Den 20.4.2016 at 21.04, strawberryjaw skrev: Noen som kan fortelle meg hvilken episoder som blir sendt på TV2 nå? Altså episodenummer? og hva jeg skal søke på for å finne det på dailymotion? Jeg får bare opp at videoen er slettet/flyttet. Jeg MÅ se mer! :D Norge ligge ca 100 episoder bak, så hvis du prøve å søke fra episode 6297 og enten oppover eller nedover finner du nok frem. Eg søke på epiosde nummer , slik som 6297 av og til må eg åg skirve home and away og nummeret på epiosden. Håper dette va til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 24. april 2016 #5806 Del Skrevet 24. april 2016 Nå er Kyle også ute av serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 25. april 2016 #5807 Del Skrevet 25. april 2016 Den 22. april 2016 at 23.50, Ellendo skrev: Norge ligge ca 100 episoder bak, så hvis du prøve å søke fra episode 6297 og enten oppover eller nedover finner du nok frem. Eg søke på epiosde nummer , slik som 6297 av og til må eg åg skirve home and away og nummeret på epiosden. Håper dette va til hjelp. Tusen hjertelig! skal prøve å se om det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 25. april 2016 #5808 Del Skrevet 25. april 2016 18 minutter siden, strawberryjaw skrev: Tusen hjertelig! skal prøve å se om det funker! 6316 er episoden som skal gå i dag på tv2 jeg ser også på DM, og ligger vel en mnd frem i tid så har litt kontroll på de derre talla, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 5. mai 2016 #5809 Del Skrevet 5. mai 2016 Nå skjer det litt av hvert i Summer Bay igjen. Det har akkurat vært en stor eksplosjon der nesten alle var samlet. 2 dør. Så langt er kun Oscar død, den andre tror jeg er Hannah. Og Kat har funnet ut hvem som drepte Charlotte. Og det har kommet en ny person, en kvinnelig lege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5810 Del Skrevet 5. mai 2016 10 minutter siden, _Aries skrev: Nå skjer det litt av hvert i Summer Bay igjen. Det har akkurat vært en stor eksplosjon der nesten alle var samlet. 2 dør. Så langt er kun Oscar død, den andre tror jeg er Hannah. Og Kat har funnet ut hvem som drepte Charlotte. Og det har kommet en ny person, en kvinnelig lege. Når skal alt dette egentlig skje? I de episodene som sendes på TV2 i Norge nå, skjer det egentlig veldig lite for tiden... Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 5. mai 2016 #5811 Del Skrevet 5. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal alt dette egentlig skje? I de episodene som sendes på TV2 i Norge nå, skjer det egentlig veldig lite for tiden... Anonymkode: 459f5...86e Hva foregår på episodene som blir sendt på tv2 om dagen da? Vanligvis ligger tv2 ca 3 mnd bak Australia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5812 Del Skrevet 5. mai 2016 Hvem drepte Charlotte? Anonymkode: 7c961...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 5. mai 2016 #5813 Del Skrevet 5. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem drepte Charlotte? Anonymkode: 7c961...ed2 Josh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mai 2016 #5814 Del Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, _Aries skrev: Nå skjer det litt av hvert i Summer Bay igjen. Det har akkurat vært en stor eksplosjon der nesten alle var samlet. 2 dør. Så langt er kun Oscar død, den andre tror jeg er Hannah. Og Kat har funnet ut hvem som drepte Charlotte. Og det har kommet en ny person, en kvinnelig lege. ÅNEEI :o WÆÆÆH :O Håper ikke Hannah dør Stakkars Evie! Noe så spennende! Og Josh drepte Charlotte? oi oio oii.. but why? Hva gjorde Charlotte mot Josh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5815 Del Skrevet 5. mai 2016 Litt teit, men gråt da Oscar & Hannah døde i dagens episoder så trist.. Anonymkode: 4944f...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 5. mai 2016 #5816 Del Skrevet 5. mai 2016 30 minutter siden, Sitronmelis skrev: ÅNEEI :o WÆÆÆH :O Håper ikke Hannah dør Stakkars Evie! Noe så spennende! Og Josh drepte Charlotte? oi oio oii.. but why? Hva gjorde Charlotte mot Josh? Han gjorde visst det. Var det jeg trodde tidligere også for han var jo liksom blind på tidspunktet, men han fikk tilbake synet på et beleilig tidspunkt. Han drepte vel Charlotte fordi hun truet med å angi Andy til politiet for å ha drept Pirovic. (han som drepte Casey og Charlie) og fordi Josh hadde hjulpet til å dekke over det. Så nå forsvinner sikkert Josh og Andy ut av serien. Josh fordi han drepte Charlotte og Andy enten for drapet på Pirovic eller fordi han ved et uhell forårsaket eksplosjonen. Hannah er død, og Maddy må amputere en arm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mai 2016 #5817 Del Skrevet 5. mai 2016 Et øyeblikk siden, _Aries skrev: Han gjorde visst det. Var det jeg trodde tidligere også for han var jo liksom blind på tidspunktet, men han fikk tilbake synet på et beleilig tidspunkt. Han drepte vel Charlotte fordi hun truet med å angi Andy til politiet for å ha drept Pirovic. (han som drepte Casey og Charlie) og fordi Josh hadde hjulpet til å dekke over det. Så nå forsvinner sikkert Josh og Andy ut av serien. Josh fordi han drepte Charlotte og Andy enten for drapet på Pirovic eller fordi han ved et uhell forårsaket eksplosjonen. Hannah er død, og Maddy må amputere en arm. Oii shit! Herregud neii og nei Stakkars Evie som mister både Oscar og hannah, og Josh blir vel siktet for drapet på Charlotte.. hun mister jo alle Kan jeg finne dette på youtube? Jeg bare MÅ se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 5. mai 2016 #5818 Del Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, Sitronmelis skrev: Oii shit! Herregud neii og nei Stakkars Evie som mister både Oscar og hannah, og Josh blir vel siktet for drapet på Charlotte.. hun mister jo alle Kan jeg finne dette på youtube? Jeg bare MÅ se det Søk opp Home and away 6416-6418. Men det er mange triste scener. Stakkars Chris og Evie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5819 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg tenker alltid på Pheobe som synger når jeg hører den nye reklamen til H&M Anonymkode: 7c961...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 5. mai 2016 #5820 Del Skrevet 5. mai 2016 Herregud.. enda mer som skjer fremover.. Dylan kommer tilbake og tar Ash som gissel og lurer Kat dit. Billie er gravid etter å ha blitt voldtatt, mest sannsynlig av Dylan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå