Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Den 16.5.2016 at 14.34, Sitronmelis skrev:

YEY på onsdag begynner Tour of Norway (SYKKLING!!!)  :ironi:

Home and away går ut som vanlig....  :kjempesinna:

Ja jævla irriterende :angry: Hvor finner dere serien på nett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er Skye? 

Skjønner ingneting her. Plutselig er det en fremmed karakter der, Charlotte og Ash prater om Brax. Hva har skjedd?

Får alltid med meg hver eneste episode så skjønner ikke hvilken dag jeg kan ha gått glipp av her :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wenda skrev:

Hvem er Skye? 

Skjønner ingneting her. Plutselig er det en fremmed karakter der, Charlotte og Ash prater om Brax. Hva har skjedd?

Får alltid med meg hver eneste episode så skjønner ikke hvilken dag jeg kan ha gått glipp av her :( 

Du må tydelig ha gått glipp av flere enn 1 episode :P
Skye er kjæresten til Jett som har rømt fra moren sin pga verbal mishandling. Skye får skylden for å ha drept søstren av moren (søstra døde i en bilulykke og rett før hadde Skye spurt om de kunne bytte plass fordi hun satt på den siden i bilen hvor solen var) moren anklager Skye for dette og sier det er hennes skyld søstra døde. Søstra var favorittbarnet til moren.


Brax lever, det burde du jo vite hvis du har fulgt med. Ash vet Brax lever, og nå har Charlotte fått greie på det. Resten orker jeg ikke greie mer ut om, da dette er noe du burde vite om du bare har mistet en episode :)

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja  jeg vet at Brax lever, men Charlotte visste ikke hvem som visste det enda

takk for oppklaring 👍 Aner ikke hvor mange episoder jeg kan ha gått glipp av. Jeg går gjennom hele uka og setter på opptak alle episodene, men siste tiden har det vært litt sykling på TV så har ikke fått tatt opp noe. Kanskje det har vært endringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forrige gang jeg så på dette var jeg sykemeldt fire uker, og hadde maraton. Den gangen kom Pippa og Sally på besøk for å feire et eller annet... det er med andre ord lenge siden. Sikkert tre-fire år. :sjenert:  Har lest et par sider her nå, og kjenner ikke igjen andre enn Leah og Irene. Trodde aldri jeg skulle "falle ut" av denne serien som jeg har sett på siden 1990. :sad:

 

:natti:

Anonymkode: 90e28...80f

Alf kjenner du vel igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wenda skrev:

Ja  jeg vet at Brax lever, men Charlotte visste ikke hvem som visste det enda

takk for oppklaring 👍 Aner ikke hvor mange episoder jeg kan ha gått glipp av. Jeg går gjennom hele uka og setter på opptak alle episodene, men siste tiden har det vært litt sykling på TV så har ikke fått tatt opp noe. Kanskje det har vært endringer?

Okai, men nå vet Charlotte at Ash vet Brax lever :)
Det var sykkling på tv'n fra tirsdag (?) forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har vi vel blitt vist på TV2?? Jeg har i hvert fall sett det på norsk tv.

Anonymkode: a587a...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

 Dette var ikke mye til spoiler da det har vært vist på tv :hoho:  Hehe :)

 Tydeligvis ikke alle her inne som har fått med seg ting som har skjedd på norsk TV heller da....

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Tydeligvis ikke alle her inne som har fått med seg ting som har skjedd på norsk TV heller da....

Anonymkode: 459f5...86e

Hehe neida :) Jeg bare tulla litt og jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV 2 har tydeligvis begynt å sende litt Home and Away igjen. Phoebe drev og snokte rundt på telefonen til Ash, og hun oppdaget noen tekstmeldinger / e-post fra Brax. Når Phoebe skulle konfrontere Ash med disse meldingene, så overhører Ricky dem.

Så Ash må finne på en eller annen historie, for å dekke over at Brax egentlig er i live fremdeles. Men Ash innrømmer seinere (i alle fall ovenfor Phoebe) at Brax fremdeles er i live. Men Phoebe blir fly forbanna på ham - fordi Ash ikke har vært ærlig om dette tidligere...

I tillegg har Irene begynt å åpne seg litt mer om ting som hun opplevde i barndommen. I tillegg er Jett, John og Skye ute en tur sammen, og en eller annen figur kommer bort til dem - og han påstår at alt Skye sier bare er løgn..

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og Kat snek seg inn hos Charlotte og fant Denny sin reiserute på Pc'n hennes!
Uff gruer meg til alt det sports greiene begynner på tv nå i Sommer. Null home and away på over 2 mnd da sikkert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Jeg følte jeg ligger langt bak som er rundt 7 uker bak Australia.. Til jeg leste det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for spoilers, huh? Okey, da!

 

Spoiler

Aner ikke rekkefølgen, fordi jeg er elendig på sånt.. Men.. Tja.. Jo.. 

1. Zack blir arrestert for drapet på Charlotte, havner i fengsel, blir knivstukket, slipper ut pga en fb like.

2. Charlotte og Matt sin sextape blir offentliggjort. Det går ikke særlig bra, sånn for hans del.

3. Nate og Ricky planlegger bryllup, tviler på at de gifter seg sånn i første omgang. Hun har vært ganske i mot / vanskelig når det kommer til hele bryllupsplanene. Ihvertfall siden Brax sender hun melding 2 dager før bryllupet. - Joda, hun møter opp! 

4. Phoebe og Ash gjør det slutt.

5. VJ er dønn forelska i Billie, og dermed prøver å gjøre hun sjalu, får med seg Skye på leken, siden hun er drit forelsket i Oscar. Begge vet at det ikke er ekte, så de går ikke på og blir langt i fra sjalu.

6. Olivia er gravid. Med Hunter.

7. Tank er tilbake. Zack har fått en trang til å hjelpe han,siden han reddet Zack i fengsel. Han blir også knivstukket og havner på sykehus. 

8. Irene får besøk av en dame, de tror det kan være datteren hennes, og vil ikke ta DNA test. Olivia er ikke helt med på det, så hun tar en DNA test bak ryggen på de, viser seg at det ikke er datteren til Irene.

9. Kyle blir truet, kidnappet og nesten drept. Men han og en kjerring (som truet han) klarer å stikke av, han prøver virkelig å hjelpe hun til å komme tilbake på rett spor, men det skjer ikke, hun kidnapper ungene sine, prøver å rane en golfklubb, han ender mest sannsynlig opp i fengsel for det.

10. Cath og Dylan (en ex som slo hun) begynner på an  / blir sammen igjen. Han er også kjempe sjalu på Ash og Cath, selv om det ikke er noe mellom de, han leier folk til å ødelegge verkstedet deres. Her er det sånn at han virkelig stalker Cath altså. 

11. Ash og Andy starter ett bilverksted.

12. Hannah og Chris blir sammen igjen. Hannah opererer vekk brystene sine, siden hun har dette kreftgenet.

13. Josh og Evy forlover seg.

Som sagt; IKKE kronologisk rekkefølge. 

 

 

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en spoilertråd så trenger jo ikke å advare om spoilers og gjemme det slik :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ikke hun nye jenta, Skye... Hun passer liksom ikke inn i serien ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en følelse av at ekteskapet mellom Ricky og Nate ryker, og at han blir sammen med den nye doktor dama. Liker IKKE....

Litt OT; Dere andre som ser på DM, er det mulig å bli kvitt den irriterende reklamen?? Hele sida lagger noe helt for j..... + at det er grenseløst irriterende med reklame flere ganger i løpet av en episode. Har adblock, men fikk ikke spilt av noen ting med den på. ( Kom opp varsel ). Og så er det ikke hver gang at det er reklame, noen ganger kan jeg se flere episoder uavbrutt :klo:

Anonymkode: 03c36...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får en følelse av at ekteskapet mellom Ricky og Nate ryker, og at han blir sammen med den nye doktor dama. Liker IKKE....

Litt OT; Dere andre som ser på DM, er det mulig å bli kvitt den irriterende reklamen?? Hele sida lagger noe helt for j..... + at det er grenseløst irriterende med reklame flere ganger i løpet av en episode. Har adblock, men fikk ikke spilt av noen ting med den på. ( Kom opp varsel ). Og så er det ikke hver gang at det er reklame, noen ganger kan jeg se flere episoder uavbrutt :klo:

Anonymkode: 03c36...fb8

Jeg bruker brukeren maritk3, og har aldri opplevd reklame.

Anonymkode: 7c961...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...