Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Den 14.5.2016 at 15.00, AnonymBruker skrev:

WTF!! Ricky var jo inni vognen....men, som i resten av såpeverdenen, overlever hun nok ;) 

Anonymkode: a587a...3bd

Det var vel ikke den vogna hun er inne i? Jeg trodde det først, men synes ikke det så sånn ut når jeg så det opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

YEY på onsdag begynner Tour of Norway (SYKKLING!!!)  :ironi:

Home and away går ut som vanlig....  :kjempesinna:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På TV 2 har Skye iallefall åpnet seg ovenfor John Palmer og Jett angående en bil-ulykke hvor søsteren til Skye skal ha dødd.

Kat har tatt Hunter inn til politi-avhør angående ett eller annet - muligens at Charlotte hadde kjørt over han fyren..

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt frem i serien skal vel Evelyn og Josh gifte seg, og Tank kommer tilbake. Men er dette før Josh blir tatt for drapet på Charlotte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Minitroll skrev:

Men litt frem i serien skal vel Evelyn og Josh gifte seg, og Tank kommer tilbake. Men er dette før Josh blir tatt for drapet på Charlotte?

Josh får vel tilbake synet sitt, litt før han skal ta kverken på Charlotte ?

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Josh får vel tilbake synet sitt, litt før han skal ta kverken på Charlotte ?

Anonymkode: 459f5...86e

Ja. Men tror ikke de visste at hadde fått det tilbake før litt etter drapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Minitroll skrev:

Men litt frem i serien skal vel Evelyn og Josh gifte seg, og Tank kommer tilbake. Men er dette før Josh blir tatt for drapet på Charlotte?

Er ikke så lenge siden Josh og Evie forlova seg. Det har skjedd etter drapet, men før Kat fant ut hvem som drepte Charlotte. Kat har ganske nylig funnet ut at det var Josh som drepte Charlotte, men det er bare hun og Josh som vet det. Kat gikk med på å vente å arrestere Josh for drapet fordi Evie ikke hadde taklet å miste Josh i tillegg til Oscar og Hannah. Noen episoder senere stakk Josh og Evie av til tinghuset for å gifte seg, men ble avbrutt av Leah og Zac midt i seremonien. Så de har enda ikke giftet seg, og det er forsatt bare Josh og Kat som vet at det var han som drepte Charlotte. 

Og, ja Tank har kommet tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle sammen får skrive til TV2 og klage over hvor treigt dette går!

 Kanskje Home and Away da blir sendt hos TV2 Bliss eller på TV2 Zebra..

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Alle sammen får skrive til TV2 og klage over hvor treigt dette går!

 Kanskje Home and Away da blir sendt hos TV2 Bliss eller på TV2 Zebra..

Anonymkode: 459f5...86e

Tror ikke det har så mye for seg. De kunne ha flyttet episodene til en annen kanal, men det er jo nettopp å havne langt bak det australske sendeskjemaet de vil. Tv2 tok vel litt igjen når serien hadde sin 2 månederspause  i desember-februar, og ønsker ikke å havne for nærme det, ettersom nyere episoder er dyrere enn 6 mnd gamle episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med at TV 2 ligger så langt bak opprinnelseslandet, er at seerne kan finne på å oppsøke andre kilder - nettopp fordi det går så hinsides treigt fremover i Norge. For eksempel daily Motion, youtube.com eller noen andre steder på internett. Ettersom man da har fått vite hva som kommer til å skje veldig mange  episoder fremover i tid - så gidder man ikke å følge med på episodene fra TV2 lenger heller. Da mister jo TV 2 en del seere også da...

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med at TV 2 ligger så langt bak opprinnelseslandet, er at seerne kan finne på å oppsøke andre kilder - nettopp fordi det går så hinsides treigt fremover i Norge. For eksempel daily Motion, youtube.com eller noen andre steder på internett. Ettersom man da har fått vite hva som kommer til å skje veldig mange  episoder fremover i tid - så gidder man ikke å følge med på episodene fra TV2 lenger heller. Da mister jo TV 2 en del seere også da...

Anonymkode: 459f5...86e

Akkurat. Derfor jeg slutta å se Home and Away på tv2. Og når man plutselig ligger 4-5 mnd foran begynner man ikke å følge med på tv2 igjen. Men det er en risiko tv2 tar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt H&A maraton i går og i dag, 42episoder. Nei, jeg har ikke noe liv... 

Kjenner jeg blir ganske irritert på hvorfor ingen savner Irene mer, hun har vært borte ganske lenge nå. 

OG hvorfor ingen nevner at Ash og Pheobe begynte på akkurat samme måte som Kat og Ash!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.5.2016 at 18.47, AnonymBruker skrev:

Problemet med at TV 2 ligger så langt bak opprinnelseslandet, er at seerne kan finne på å oppsøke andre kilder - nettopp fordi det går så hinsides treigt fremover i Norge. For eksempel daily Motion, youtube.com eller noen andre steder på internett. Ettersom man da har fått vite hva som kommer til å skje veldig mange  episoder fremover i tid - så gidder man ikke å følge med på episodene fra TV2 lenger heller. Da mister jo TV 2 en del seere også da...

Anonymkode: 459f5...86e

Der har du meg. Vært en trofast følger på tv2 sumo, frem til i dag.. Goodbye Sumo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Jaja, finner jo ingen link som fungerer.. Noen som har tips?

Hva vil du ha link til? 

Anonymkode: 7c961...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du ha link til? 

Anonymkode: 7c961...ed2

Ordnet seg:) Link til å se episoder på nett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir vel ikke sendt noe Home and away på tv'n i sommer da det både er Tour de france, Sommmer OL og Fotball EM...
herregud ... gleder meg ass... :roll::roll::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Det blir vel ikke sendt noe Home and away på tv'n i sommer da det både er Tour de france, Sommmer OL og Fotball EM...
herregud ... gleder meg ass... :roll::roll::ironi:

 Jeg har faktisk begynt å se videoer på youtube.com - og lese hva som skjer på internett. 

 Så jeg gidder ikke å følge med på TV2, før nærmere jul i alle fall...

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se Zac og Leag gifte seg nå, ååå for en nydelig kjole hun har:hjerter:

Men det er noe som kommer til å skje med Charlotte, noen hun pønsker på:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg så på dette var jeg sykemeldt fire uker, og hadde maraton. Den gangen kom Pippa og Sally på besøk for å feire et eller annet... det er med andre ord lenge siden. Sikkert tre-fire år. :sjenert:  Har lest et par sider her nå, og kjenner ikke igjen andre enn Leah og Irene. Trodde aldri jeg skulle "falle ut" av denne serien som jeg har sett på siden 1990. :sad:

 

:natti:

Anonymkode: 90e28...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...