Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Grusomt det som har skjedd i Belgia!!

Men, ærlig talt tv 2! Dere sender det samme på tv 2 og tv 2 nyhetskanalen. Det er vel streng tatt unødvendig. Dere har ikke giddet å informere om at dagens programmer utgår en gang. Hva er poenget med nyhetskanalen om tv 2 skal sende det samme parallelt?

Men, som alltid er det H&A som må vike!!!

Anonymkode: a587a...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som driver og sender lapper til Charltote at de vet hva hun har gjort osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hvem er det som driver og sender lapper til Charltote at de vet hva hun har gjort osv?

Det er kameraten til Gunno(?) som så at hun bærte ut Denny etter hun var død 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Dette er vel noen slemminger som mistenker at Brax fremdeles er i live. Så etter hvert tror jeg at de begynner å kreve at Charlotte skal komme seg tettere innpå Braxton-gjengen, for å snike seg frem til informasjon om Brax...

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er kameraten til Gunno(?) som så at hun bærte ut Denny etter hun var død 

Anonymkode: 4b967...61b

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel noen slemminger som mistenker at Brax fremdeles er i live. Så etter hvert tror jeg at de begynner å kreve at Charlotte skal komme seg tettere innpå Braxton-gjengen, for å snike seg frem til informasjon om Brax...

Åja :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som fulgte med på dagens episode ?

Australia eller tv2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, _Aries skrev:

Australia eller tv2?

Det at James ble skadet, og Roo møtte kona hans på sykehuset skjedde i alle fall hos TV 2 i går var det vel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Er det nå Josh blir blind? Når Tank slo han ned så han besvimte?

Ja det stemmer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Er det nå Josh blir blind? Når Tank slo han ned så han besvimte?

Josh redder Evie fra Tank i den hytta (eller hva det nå var) som lå langt uti skogen. Like etterpå sniker Tank seg bak Josh, og slår ham hardt i bakhodet. Først blir vel Josh liggende en god stund i koma ved sykehuset, og de vurderer å slå av alle de puste-maskinene som fremdeles holder ham i live. Så han ligger i koma en god stund, og når han til slutt våkner opp igjen - så er han helt blind.

Det at Josh eventuelt får tilbake synet sitt igjen, ligger vel fremdeles ganske langt frem i tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Josh redder Evie fra Tank i den hytta (eller hva det nå var) som lå langt uti skogen. Like etterpå sniker Tank seg bak Josh, og slår ham hardt i bakhodet. Først blir vel Josh liggende en god stund i koma ved sykehuset, og de vurderer å slå av alle de puste-maskinene som fremdeles holder ham i live. Så han ligger i koma en god stund, og når han til slutt våkner opp igjen - så er han helt blind.

Det at Josh eventuelt får tilbake synet sitt igjen, ligger vel fremdeles ganske langt frem i tid?

Åja, såppass ja :o Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kjente han James-fyren den ungdommen som kastet den graffiti-boksen på bålet?

Det virket som de kjente hverandre igjen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Leah gravid igjen? Altså i virkeligheten? Syns det så ut som en tydelig liten kul på magen hennes når hun stod i døra og så Evie igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjente han James-fyren den ungdommen som kastet den graffiti-boksen på bålet?

Det virket som de kjente hverandre igjen? :P

Tenkte det samme. Det første som slå meg var at det var sønnen....men, tror kanskje han har mindre barn. Uansett, så tror jeg de kjente hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme. Det første som slå meg var at det var sønnen....men, tror kanskje han har mindre barn. Uansett, så tror jeg de kjente hverandre.

Jeg tenkte også at dette muligens kunne være den ene sønnen til James, men når kona hans kom innom så hadde hun med seg ett par fotografier av familien sin. De barna var i alle fall en god del yngre enn han som var på den festen. Kanskje James har noen andre barn også - fra ett eller annet tidligere forhold?

Han James-typen hadde vel ikke fortalt til Roo at han var gift en gang....
Så han ville vel ikke fortalt om eventuelle tidligere barn heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...