Gå til innhold

Folk som tror at man ikke trenger å be om unnskylding hvis man gjør noe sårende mot noen som ikke var med vilje.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp sett en episode av "Helt perfekt" med Thomas Giertsen, der han irriterer seg over folk som gjør sårende ting, men siden de ikke gjør det med vilje så mener de selv at de ikke trenger å be om unnskylding.

Jeg er helt enig med TG og mener at man må ta ansvar for sine feilgrep.

En tidligere venninn maste mye om å få låne min vintage skinnjakke fra 1970-tallet, og jeg sa jeg ikke ville låne den bort fordi jeg var så redd for den.

En kveld vi skulle på byen og jeg var litt full (og snill) fikk hun låne den men jeg sa hun måtte passe godt på den.

Dagen etterpå fortalte hun meg at hun hadde mistet jakken fordi hun hadde hengt den på en stol, blitt full og glemt den.

 Jeg ba henne ta kontakt med baren for å lete etter jakken, men det orket hun ikke pga fyllesyke, så jeg måtte troppe opp og se gjennom hittegodskassen uten å finne noe.

Jeg fikk ikke unnskylding, heller ikke at hun prøvde å erstatte den.

Noen år etterpå bodde denne venninnen en måned hos meg og en annen felles venninne, mens hun lette etter bolig. En dag jeg kom hjem fra jobb lå det en lapp på bordet, der hun skrev at hun hadde lånt med seg 4 bøker fra bokhyllen min ut på jobb i Nordsjøen. Jeg var medlem i en bokklubb og kjøpte masse bøker, og disse bøkene var innbundne  og jeg hadde enda ikke hadde lest de.

Da venninnen kom tilbake fra Nordsjøen hadde hun glemt de der ute.

Hun sa ikke unnskyld denne gangen heller og gikk ikke på bokhandel og kjøpte nye bøker til meg. Dette er flere år siden men når jeg kommer på det så irriterer jeg meg grønn.

Dette er faktisk grunnen til at jeg ikke liker denne damen i dag, og har lite kontakt med henne.

Det er vel ikke bare jeg Thomas Giertsen som er sånn?

Anonymkode: abd3f...b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Låne bort dyr skinnjakke når man er full og på byen = idioti. 

Bøker: Jeg ville ha mast daglig om at hun skulle huske bøkene eller erstatte dem. Nevnt at jeg jo heldigvis hadde skriftlig tilståelse hvis jeg ble nødt til å anmelde det. Ville sikkert ha blitt slutten på vennskapet, men det var det vel egentlig uansett.  

Anonymkode: e91e9...5f0

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Låne bort dyr skinnjakke når man er full og på byen = idioti. 

Bøker: Jeg ville ha mast daglig om at hun skulle huske bøkene eller erstatte dem. Nevnt at jeg jo heldigvis hadde skriftlig tilståelse hvis jeg ble nødt til å anmelde det. Ville sikkert ha blitt slutten på vennskapet, men det var det vel egentlig uansett.  

Anonymkode: e91e9...5f0

Skinnjakken hadde min mor hatt så det var affeksjonsverdi. Jeg tar godt vare på tingene mine selv og tenker at det gjør andre også hvis de låner noe.

Det er lett å være etterpåklok men trodde aldri at hun skulle bli så full at hun glemte den.

Damen var utdannet kjemiingeniør med god inntekt i oljebransjen, så da tenker jeg at man er litt oppegående, men det var hun altså ikke.

 Jeg er altfor konfliktsky, og det angrer jeg på nå

ts

Anonymkode: abd3f...b80

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hakket verre med folk som tror at ved å si unnskyld så er alt greit. 
 

Men ja, selv om man ikke mente å såre så kan man be om unnskylding. 

Anonymkode: 9b82f...1f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har nettopp sett en episode av "Helt perfekt" med Thomas Giertsen, der han irriterer seg over folk som gjør sårende ting, men siden de ikke gjør det med vilje så mener de selv at de ikke trenger å be om unnskylding.

Jeg er helt enig med TG og mener at man må ta ansvar for sine feilgrep.

En tidligere venninn maste mye om å få låne min vintage skinnjakke fra 1970-tallet, og jeg sa jeg ikke ville låne den bort fordi jeg var så redd for den.

En kveld vi skulle på byen og jeg var litt full (og snill) fikk hun låne den men jeg sa hun måtte passe godt på den.

Dagen etterpå fortalte hun meg at hun hadde mistet jakken fordi hun hadde hengt den på en stol, blitt full og glemt den.

 Jeg ba henne ta kontakt med baren for å lete etter jakken, men det orket hun ikke pga fyllesyke, så jeg måtte troppe opp og se gjennom hittegodskassen uten å finne noe.

Jeg fikk ikke unnskylding, heller ikke at hun prøvde å erstatte den.

Noen år etterpå bodde denne venninnen en måned hos meg og en annen felles venninne, mens hun lette etter bolig. En dag jeg kom hjem fra jobb lå det en lapp på bordet, der hun skrev at hun hadde lånt med seg 4 bøker fra bokhyllen min ut på jobb i Nordsjøen. Jeg var medlem i en bokklubb og kjøpte masse bøker, og disse bøkene var innbundne  og jeg hadde enda ikke hadde lest de.

Da venninnen kom tilbake fra Nordsjøen hadde hun glemt de der ute.

Hun sa ikke unnskyld denne gangen heller og gikk ikke på bokhandel og kjøpte nye bøker til meg. Dette er flere år siden men når jeg kommer på det så irriterer jeg meg grønn.

Dette er faktisk grunnen til at jeg ikke liker denne damen i dag, og har lite kontakt med henne.

Det er vel ikke bare jeg Thomas Giertsen som er sånn?

Anonymkode: abd3f...b80

hun der høres ikke ut som en venninne. Tror ikke dette er vanlig at folk holder på slikt. En normsl venninne hadde vært syk av dårlug samvittighet pga den jakken og lagt seg langflat og gjort himmel og jord i bevegelse for å få igjen jakken, om ikke hadde hun betalt erstatning til deg for den. Det med bøkene var ikke skkurat like ille men om det ikke var mulig å få fatt på de igjen måtte hun betalt deg for de også 

Du skal iallefall ikke låne vekk ting til henne igjen, og dersom hun tar seg friheter og låner likevel så må hun få høre det.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Låne bort dyr skinnjakke når man er full og på byen = idioti. 

Bøker: Jeg ville ha mast daglig om at hun skulle huske bøkene eller erstatte dem. Nevnt at jeg jo heldigvis hadde skriftlig tilståelse hvis jeg ble nødt til å anmelde det. Ville sikkert ha blitt slutten på vennskapet, men det var det vel egentlig uansett.  

Anonymkode: e91e9...5f0

ja det car idioti å låne vekk jakka men hun som lånte den må likevel gjøre opp for seg på en måte selv om jakka i seg selv er uerstattelig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (55 minutter siden):

hun der høres ikke ut som en venninne. Tror ikke dette er vanlig at folk holder på slikt. En normsl venninne hadde vært syk av dårlug samvittighet pga den jakken og lagt seg langflat og gjort himmel og jord i bevegelse for å få igjen jakken, om ikke hadde hun betalt erstatning til deg for den. Det med bøkene var ikke skkurat like ille men om det ikke var mulig å få fatt på de igjen måtte hun betalt deg for de også 

Du skal iallefall ikke låne vekk ting til henne igjen, og dersom hun tar seg friheter og låner likevel så må hun få høre det.

Har ikke kontakt med henne i dag.

Ts 

Anonymkode: abd3f...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er hakket verre med folk som tror at ved å si unnskyld så er alt greit. 
 

Men ja, selv om man ikke mente å såre så kan man be om unnskylding. 

Anonymkode: 9b82f...1f7

Ja er helt enig med deg i at mange tror også at alt er greit når de sier unnskyld.

Ts 

Anonymkode: abd3f...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ingen synspunkter?

Ts 

Anonymkode: abd3f...b80

I begge tilfellene du beskriver var hun 100% skyld i det som skjedde, så sånn sett ikke helt sammenlignbart med det som beskrives av TG. Det er ikke det minste tvil om at venninna di bør skjerpe seg og oppføre seg som et voksent, anstendig menneske og be om unnskyldning i tillegg til at hun gjør det hun kan for å bøte på skaden.

I tilfeller der man uforskyldt har ødelagt, blitt frastjålet e.l lånte eiendeler så er det fortsatt på sin plass å beklage, selv om man ikke i samme grad har skyld. Man kan like vel beklage det uheldige ved det som har skjedd.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er hakket verre med folk som tror at ved å si unnskyld så er alt greit. 
 

Men ja, selv om man ikke mente å såre så kan man be om unnskylding. 

Anonymkode: 9b82f...1f7

Ja, dette er jo også en ganske ufordragelig egenskap. Har en bekjent som stadig vekk blir ufin og fæl i fylle og setter i gang  en haug med drama og kaos. Fæle ting blir sagt og nære venner, kjæreste, familie blir såret. Dagen etterpå kommer det gjerne en unnskyldning av sorten "Ja, du kjenner jo meg, vet du. Men det ordner seg, altså. Har beklaget og vi kan legge alt dette bak oss nå." Helt til neste show. Det er f*** helt på trynet.

Anonymkode: 5c13c...b14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Skinnjakken hadde min mor hatt så det var affeksjonsverdi. Jeg tar godt vare på tingene mine selv og tenker at det gjør andre også hvis de låner noe.

Det er lett å være etterpåklok men trodde aldri at hun skulle bli så full at hun glemte den.

Det er ikke fordi jeg ikke har sympati, men igjen, du lånte bort jakken i fylla til en person som var/skulle bli full på byen, uten å kjenne henne godt nok til å vite hvordan hun håndterer lånte saker. Med verst tenkelige utfall. Triste lærepenger.

Personlig hadde jeg kuttet henne ut der og da, når jeg erfarte at hun utviste komplett likegyldighet for å ha mistet jakken min. Aldri om jeg hadde latt henne flytte inn hos meg senere. 

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er altfor konfliktsky, og det angrer jeg på nå

ts

Anonymkode: abd3f...b80

Du kunne ha kjeftet på henne ang. bøkene, men det hadde ikke gitt deg jakken tilbake. Mest konstruktive du kan gjøre er å ta med deg erfaringene og stå opp for deg selv fremover. Ikke lån bort ting med affeksjonsverdi, uansett hvor mye noen maser, og gjør kort prosess med folk som ikke respekterer deg eller tingene dine. 

Anonymkode: e91e9...5f0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt, ts.

Lånte en gang penger til en venninne som slet økonomisk. Det skulle jeg aldri ha gjort. Hun brukte så lang tid på å betale dem tilbake, og betalte ikke tilbake på tidspunktet vi hadde avtalt. Måtte mase ordentlig på henne for å få dem tilbake. Fikk ingen unnskyldning for at hun regelrett dreit i avtalen vi hadde om tilbakebetaling.. :P 

Anonymkode: b1609...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 22.44):

Skinnjakken hadde min mor hatt så det var affeksjonsverdi. Jeg tar godt vare på tingene mine selv og tenker at det gjør andre også hvis de låner noe.

Det er lett å være etterpåklok men trodde aldri at hun skulle bli så full at hun glemte den.

Damen var utdannet kjemiingeniør med god inntekt i oljebransjen, så da tenker jeg at man er litt oppegående, men det var hun altså ikke.

 Jeg er altfor konfliktsky, og det angrer jeg på nå

ts

Anonymkode: abd3f...b80

Du trodde vel heller aldri at du skulle bli så full at du lånte den ut til en like full venninne? Her er dere like dumme begge. Du kunne jo også passa på at hun fikk med seg jakka, eller bare tatt den med om du gikk hjem først. To fulle folk som gjør dumme ting. Jeg hadde blitt utrolig lei meg, men hadde nok skyldt meg selv like mye. 

Når det gjelder de bøkene, høres det litt gjerrig ut fra din side. Jeg ville nok også blitt irritert! Men hun kunne vel ta dem med hjem neste gang, eller hva skjedde? Evt kunne du jo snakke ut om det, og si at de bøkene kosta 1000 kr, f eks.

Det verste med dere «konfliktskye» folk er at dere er så passiv-aggressive, og går og bærer nag til folk, kanskje snakker stygt om dem og til og med avslutter vennskap, noe som ofte er verre enn den opprinnelige saken. Det er ikke KONFLIKT dere skyr, men det å stå for egne meninger, være åpen og ærlig. Blir sjelden noen konflikt om man tar opp og snakker om ting på en positiv og ærlig måte. 

Når sånt skjer, så vær åpen og få det ut av verden. Enten må man bestemme at det er en utilgivelig forbrytelse som betyr dødsstraff for vennskapet, eller man må tilgi og gå videre. Ikke gå og gnage på ting bak en falsk blid fasade og tenke at man er snill og mild og konfliktsky…

Jeg har en litt klønete venninne som ved noen anledninger har ødelagt ting. Men hun er en fantastisk og varmhjertet person, og jeg ser jo at det har vært uhell/ikke med vilje. Jeg føler meg som et litt dårlig menneske som faktisk går rundt og husker det flere år senere - liker ikke den siden av meg selv! 

 

Anonymkode: 9d148...724

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du trodde vel heller aldri at du skulle bli så full at du lånte den ut til en like full venninne? Her er dere like dumme begge. Du kunne jo også passa på at hun fikk med seg jakka, eller bare tatt den med om du gikk hjem først. To fulle folk som gjør dumme ting. Jeg hadde blitt utrolig lei meg, men hadde nok skyldt meg selv like mye. 

Når det gjelder de bøkene, høres det litt gjerrig ut fra din side. Jeg ville nok også blitt irritert! Men hun kunne vel ta dem med hjem neste gang, eller hva skjedde? Evt kunne du jo snakke ut om det, og si at de bøkene kosta 1000 kr, f eks.

Det verste med dere «konfliktskye» folk er at dere er så passiv-aggressive, og går og bærer nag til folk, kanskje snakker stygt om dem og til og med avslutter vennskap, noe som ofte er verre enn den opprinnelige saken. Det er ikke KONFLIKT dere skyr, men det å stå for egne meninger, være åpen og ærlig. Blir sjelden noen konflikt om man tar opp og snakker om ting på en positiv og ærlig måte. 

Når sånt skjer, så vær åpen og få det ut av verden. Enten må man bestemme at det er en utilgivelig forbrytelse som betyr dødsstraff for vennskapet, eller man må tilgi og gå videre. Ikke gå og gnage på ting bak en falsk blid fasade og tenke at man er snill og mild og konfliktsky…

Jeg har en litt klønete venninne som ved noen anledninger har ødelagt ting. Men hun er en fantastisk og varmhjertet person, og jeg ser jo at det har vært uhell/ikke med vilje. Jeg føler meg som et litt dårlig menneske som faktisk går rundt og husker det flere år senere - liker ikke den siden av meg selv! 

 

Anonymkode: 9d148...724

Jeg synes heller ikke poenget er at ts er dum som lånte bort jakken. Ja, det var dumt gjort å låne den bort, og det tror jeg nok også at ts har tenkt på lenge, og følt på. Poenget er vel at venninna ikke har unnskyldt seg for hendelsen, både denne og den med bøkene. Det sier veldig mye om denne venninnen. Tror de fleste hadde forventet en unnskyldning, om ikke annet. Men (dessverre) er det slik at man ikke kan forvente mye fra andre mennesker. Så klart hadde det vært fint å ta det opp og kanskje få det ut av verden, men samtidig er det også verdt å spørre seg om man ønsker ei slik venninne i det hele tatt. Høres ut som om ts og venninnen/den tidligere venninnen er for forskjellige, synes jeg. 

Anonymkode: b1609...c0a

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du trodde vel heller aldri at du skulle bli så full at du lånte den ut til en like full venninne? Her er dere like dumme begge. Du kunne jo også passa på at hun fikk med seg jakka, eller bare tatt den med om du gikk hjem først. To fulle folk som gjør dumme ting. Jeg hadde blitt utrolig lei meg, men hadde nok skyldt meg selv like mye. 

Når det gjelder de bøkene, høres det litt gjerrig ut fra din side. Jeg ville nok også blitt irritert! Men hun kunne vel ta dem med hjem neste gang, eller hva skjedde? Evt kunne du jo snakke ut om det, og si at de bøkene kosta 1000 kr, f eks.

Det verste med dere «konfliktskye» folk er at dere er så passiv-aggressive, og går og bærer nag til folk, kanskje snakker stygt om dem og til og med avslutter vennskap, noe som ofte er verre enn den opprinnelige saken. Det er ikke KONFLIKT dere skyr, men det å stå for egne meninger, være åpen og ærlig. Blir sjelden noen konflikt om man tar opp og snakker om ting på en positiv og ærlig måte. 

Når sånt skjer, så vær åpen og få det ut av verden. Enten må man bestemme at det er en utilgivelig forbrytelse som betyr dødsstraff for vennskapet, eller man må tilgi og gå videre. Ikke gå og gnage på ting bak en falsk blid fasade og tenke at man er snill og mild og konfliktsky…

Jeg har en litt klønete venninne som ved noen anledninger har ødelagt ting. Men hun er en fantastisk og varmhjertet person, og jeg ser jo at det har vært uhell/ikke med vilje. Jeg føler meg som et litt dårlig menneske som faktisk går rundt og husker det flere år senere - liker ikke den siden av meg selv! 

 

Anonymkode: 9d148...724

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du trodde vel heller aldri at du skulle bli så full at du lånte den ut til en like full venninne? Her er dere like dumme begge. Du kunne jo også passa på at hun fikk med seg jakka, eller bare tatt den med om du gikk hjem først. To fulle folk som gjør dumme ting. Jeg hadde blitt utrolig lei meg, men hadde nok skyldt meg selv like mye. 

Når det gjelder de bøkene, høres det litt gjerrig ut fra din side. Jeg ville nok også blitt irritert! Men hun kunne vel ta dem med hjem neste gang, eller hva skjedde? Evt kunne du jo snakke ut om det, og si at de bøkene kosta 1000 kr, f eks.

Det verste med dere «konfliktskye» folk er at dere er så passiv-aggressive, og går og bærer nag til folk, kanskje snakker stygt om dem og til og med avslutter vennskap, noe som ofte er verre enn den opprinnelige saken. Det er ikke KONFLIKT dere skyr, men det å stå for egne meninger, være åpen og ærlig. Blir sjelden noen konflikt om man tar opp og snakker om ting på en positiv og ærlig måte. 

Når sånt skjer, så vær åpen og få det ut av verden. Enten må man bestemme at det er en utilgivelig forbrytelse som betyr dødsstraff for vennskapet, eller man må tilgi og gå videre. Ikke gå og gnage på ting bak en falsk blid fasade og tenke at man er snill og mild og konfliktsky…

Jeg har en litt klønete venninne som ved noen anledninger har ødelagt ting. Men hun er en fantastisk og varmhjertet person, og jeg ser jo at det har vært uhell/ikke med vilje. Jeg føler meg som et litt dårlig menneske som faktisk går rundt og husker det flere år senere - liker ikke den siden av meg selv! 

 

Anonymkode: 9d148...724

Verken jeg eller hun var full men brisen da jeg lånte henne jakken.

Jeg har hatt mange venninner som har mast om å få låne denne jakken og jeg har sagt nei, og så har de sagt at jeg er sær.

Denne kvelden gikk min eks- venninne å maste konstant om å få låne jakken, tok den på seg og sa at den passet perfekt til henne, og så hadde jeg ikke lyst å være kjip så til slutt sa jeg ja.

Jeg tenkte jo aldri at hun kom til å glemme jakken, så jeg gikk ikke å fotfulgte henne men vi var på samme utested.

Jeg husker at jeg gikk på toalettet og da jeg kom tilbake hadde alle gått siden utestedet stengte, og da jeg kom ut på fortauet stod et par venninner der men hun som hadde lånt jakken hadde gått videre til et nachtspiel.

Når det gjelder bøkene så ga jeg beskjed når hun kom tilbake at jeg ikke likte at hun lånte bøker uten å spørre meg, og så sa jeg at hun måtte huske på bøkene neste gang hun skulle ut i Nordsjøen.

Neste gang hun var i Nordsjøen på jobb ble hun sendt til en annen plattform, derfor kom aldri bøkene tilbake. Jeg husker ikke om jeg sa rett ut at hun skulle gå og kjøpe nye bøker, men det kan godt hende at jeg gjorde, men så ble det altså ikke gjort fra hennes side.

Skjønner ikke hvorfor du gir meg skylden og også mener jeg er gjerrig?

Ts 

Anonymkode: abd3f...b80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo, her mister "venninna" til TS både en 50 år gammel skinnjakke og en haug bøker, uten å si unnskyld, likevel er det TS som er en idiot og har skylden? Det er raust å låne bort ting. Mister man dem, sier man fo faen meg unnskyld og prøver å gjøre opp. Enig med deg og Giertsen!

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 10.44):

Har ikke kontakt med henne i dag.

Ts 

Anonymkode: abd3f...b80

bra for deg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du trodde vel heller aldri at du skulle bli så full at du lånte den ut til en like full venninne? Her er dere like dumme begge. Du kunne jo også passa på at hun fikk med seg jakka, eller bare tatt den med om du gikk hjem først. To fulle folk som gjør dumme ting. Jeg hadde blitt utrolig lei meg, men hadde nok skyldt meg selv like mye. 

Når det gjelder de bøkene, høres det litt gjerrig ut fra din side. Jeg ville nok også blitt irritert! Men hun kunne vel ta dem med hjem neste gang, eller hva skjedde? Evt kunne du jo snakke ut om det, og si at de bøkene kosta 1000 kr, f eks.

Det verste med dere «konfliktskye» folk er at dere er så passiv-aggressive, og går og bærer nag til folk, kanskje snakker stygt om dem og til og med avslutter vennskap, noe som ofte er verre enn den opprinnelige saken. Det er ikke KONFLIKT dere skyr, men det å stå for egne meninger, være åpen og ærlig. Blir sjelden noen konflikt om man tar opp og snakker om ting på en positiv og ærlig måte. 

Når sånt skjer, så vær åpen og få det ut av verden. Enten må man bestemme at det er en utilgivelig forbrytelse som betyr dødsstraff for vennskapet, eller man må tilgi og gå videre. Ikke gå og gnage på ting bak en falsk blid fasade og tenke at man er snill og mild og konfliktsky…

Jeg har en litt klønete venninne som ved noen anledninger har ødelagt ting. Men hun er en fantastisk og varmhjertet person, og jeg ser jo at det har vært uhell/ikke med vilje. Jeg føler meg som et litt dårlig menneske som faktisk går rundt og husker det flere år senere - liker ikke den siden av meg selv! 

 

Anonymkode: 9d148...724

regner med hun klønete venninnen ber om unnskyldning for det hun har ødelagt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun glemte den på en stol men baren fant den ikke? Merket hun ikke at jakken var glemt i det hun gikk ut? Så du ikke at hun ikke hadde jakken lenger resten av kvelden? Sikker på at hun ikke har tatt den med hjem, fikk litt følelsen om det. 

Anonymkode: de521...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...