Skid_raw Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg var nettopp vitne til at en person tok bilde av meg mens jeg gjorde nedtrekk rygg. Fyren har kameraet rettet mot meg og jeg ser blitzen. Ble jævlig forbannet fordi jeg kjenner ikke vedkommende og liker ikke at noen tar bilder av meg uten at jeg har samtykket til det. Så surt på vedkommende som ble flau og gikk. Men hva er greia? Er dette blitt vanlig på treningssentre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 Det er veldig uvanlig, men forekommer nok. Jeg har tatt en PT i å høyst sannsynligvis ta en snap eller liknende av en tjukk person på saltime. Gikk rett til resepsjonen og gav beskjed til daglig leder som IKKE ble spesielt blid. Så ikke vedkommende der igjen. Du bør jo si ifra til resepsjonen så de kan følge med på personen. Anonymkode: 16595...09a 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Skid_raw skrev (1 minutt siden): Jeg var nettopp vitne til at en person tok bilde av meg mens jeg gjorde nedtrekk rygg. Fyren har kameraet rettet mot meg og jeg ser blitzen. Ble jævlig forbannet fordi jeg kjenner ikke vedkommende og liker ikke at noen tar bilder av meg uten at jeg har samtykket til det. Så surt på vedkommende som ble flau og gikk. Men hva er greia? Er dette blitt vanlig på treningssentre? Hvorfor gikk du ikke bort til han og ba han om å slette det bildet? Jeg hadde blitt rasende og veldig truende og stått der til bildet var slettet. Eller ble du litt smigret?? Anonymkode: dd475...77e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 Det som er blitt vanligere er vel at folks skikk og bruk ryker med telefonen. De blir brødhuer. Jeg er bartender og tar stadig folk i å filme meg når jeg lager drinker. Det er utrolig provoserende. Anonymkode: c3dd9...501 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor gikk du ikke bort til han og ba han om å slette det bildet? Jeg hadde blitt rasende og veldig truende og stått der til bildet var slettet. Eller ble du litt smigret?? Anonymkode: dd475...77e Man blir jo usikker når man ikke ser alt 100% 🤷♀️ Anonymkode: 16595...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 Nei får da ikke håpe det er vanlig. Nå vet ikke jeg hva folk gjør for jeg er så opptatt av å trene så legger ikke merke til det, men hadde jeg sett noen som tok bilde av meg så hadde jeg blitt fly forbannet og bedt personen slette det mens jeg sto der å så på. Det er ikke greit å ta bilde av andre uten lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperWoman. Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 Nei, det er vel ikke vanlig å ta bilde av andre på den måten. Jeg vet at mange filmer meg selv når de trener, og at det noen ganger hender at fremmede kommer med i bakgrunnen. Men at noen bevisst tar bilde, det er ikke vanlig. Kanskje personen synes du var fin? Eller at det var noen som visste hvem du var og for eksempel snappet det videre til noen andre? Men uansett er det ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 27. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor gikk du ikke bort til han og ba han om å slette det bildet? Jeg hadde blitt rasende og veldig truende og stått der til bildet var slettet. Eller ble du litt smigret?? Anonymkode: dd475...77e Ble ikke smigret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #9 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg har ikke opplevd det, men jeg går på et selvbetjent treningssenter og det er sjelden jeg ser noen ta bilder i det hele tatt. Få egnede fotospots der, SATS husker jeg hadde flere mer egnede plasser og oftere folk som tok bilder. Anonymkode: fa76a...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 Skid_raw skrev (På 27.4.2022 den 19.45): Jeg var nettopp vitne til at en person tok bilde av meg mens jeg gjorde nedtrekk rygg. Fyren har kameraet rettet mot meg og jeg ser blitzen. Ble jævlig forbannet fordi jeg kjenner ikke vedkommende og liker ikke at noen tar bilder av meg uten at jeg har samtykket til det. Så surt på vedkommende som ble flau og gikk. Men hva er greia? Er dette blitt vanlig på treningssentre? Vel..nedtrekk rygg.. Et flott syn hvor man ser rumpa di. Og svaien i ryggen gir visse assosiasjoner. Likevel..ikke pent å ta bilde av din sexy kropp. Anonymkode: ba5ab...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 19.49): Hvorfor gikk du ikke bort til han og ba han om å slette det bildet? Jeg hadde blitt rasende og veldig truende og stått der til bildet var slettet. Eller ble du litt smigret?? Anonymkode: dd475...77e Man kan jo synes det er vanskelig å si fra da, det betyr ikke at man likte det. TS skriver jo at hun ikke likte det. Selv er jeg sjenert og ville følt meg stresset i en situasjon. Folk reagerer forskjellig og derfor gjør man ikke sånt i utggangspunktet, uten samtykke. Anonymkode: 3660c...913 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #12 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg må innrømme at jeg har gjort det ved et tilfellet.. men det var kun av foten til vedkommende, han gikk i slippers og trente markløft.. syntes det var meget spesielt og lurte derfor på om det var en ny trend jeg ikke hadde fått med meg.. men nei, det var ikke pent gjort. Ville aldri tatt et bildet hvor vedkommende ble gjenkjent. Anonymkode: 7afef...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 4. mai 2022 #13 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg hadde krevd at han slettet bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #14 Del Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 19.49): Hvorfor gikk du ikke bort til han og ba han om å slette det bildet? Jeg hadde blitt rasende og veldig truende og stått der til bildet var slettet. Eller ble du litt smigret?? Anonymkode: dd475...77e Nå er ikke alle så rett frem som det. Jeg hadde hatt veldig vanskelig for å ha gjort dette på et treningssenter med folk rundt, men jeg er veldig sjenert av meg.. betyr ikke at jeg hadde blitt smigret fordi. Anonymkode: bc99b...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Del Skrevet 6. mai 2022 Nei, ikke vanlig. Anonymkode: 48bba...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 8. mai 2022 #16 Del Skrevet 8. mai 2022 Er det ikke ulovlig å ta bilde av andre uten samtykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #17 Del Skrevet 8. mai 2022 Adrenalina1 skrev (2 timer siden): Er det ikke ulovlig å ta bilde av andre uten samtykke! i det offentlige rom, er du ikke helt oppe å går😂 Anonymkode: 24936...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #18 Del Skrevet 14. mai 2022 Adrenalina1 skrev (På 8.5.2022 den 9.01): Er det ikke ulovlig å ta bilde av andre uten samtykke! Jo, det er det. Unntak for store arrangement OL der man er del av en mengde og det er arrangementet man fotograferer, ikke personen i seg selv. Anonymkode: 7ac5d...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #19 Del Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 8.16): Jo, det er det. Unntak for store arrangement OL der man er del av en mengde og det er arrangementet man fotograferer, ikke personen i seg selv. Anonymkode: 7ac5d...c59 Det stemmer ikke.Man har lov til å ta bilde av hvem og hvor man vil så lenge man ikke oppfører seg på en slik måte som skremmer eller krenker noen. Det er derimot ulovlig å publisere bildet på internett eller dele det offentlig uten samtykke fra vedkommende. Anonymkode: 30690...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 19.53): Det som er blitt vanligere er vel at folks skikk og bruk ryker med telefonen. De blir brødhuer. Jeg er bartender og tar stadig folk i å filme meg når jeg lager drinker. Det er utrolig provoserende. Anonymkode: c3dd9...501 enig. Anonymkode: 0d412...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå