AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Den sier at jeg har forbrent 1000 kalorier i aktivitet idag og jeg syns det høres mye ut... ville kanskje tenkt 6-700 kalorier Til sammen idag har jeg gått 50 min + litt sånn frem og til bake i gangene og trappene på jobb (jobber på kontor så er ikke så voldsomt aktiv) også har jeg vært på en spinningtime på 45 min. Er 1000 virkelig realistisk? Anonymkode: aea73...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 Det regner forbrente kalorier etter hva som et normalt å forbrenne, basert på puls, kjønn og vekt. Jeg tviler på at slike klokker er helt nøyaktige. Men jeg vet ikke om din er det. Om jeg går fort forbrenner jeg visstnok 5-6 kalorier pr. minutt. Jogger jeg har jeg visstnok vært oppe i 8-9 pr. minutt. Mitt mål er minimum 14 000 kalorier ut pr. uke. Holder jeg det, og spiser som jeg gjør nå (teller sjelden kalorier) så holder jeg vekta. Så det er ikke så viktig for meg om den ikke er helt nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 28. april 2022 #3 Del Skrevet 28. april 2022 Generelt en del unøyaktigheter i disse klokkene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Del Skrevet 28. april 2022 Nei, klokka er helt på bærtur og ikke noe du bør ha fokus på. Anonymkode: abc7f...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå