Gå til innhold

Årest julekalender til barna


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, heldig du!

Lyst til å lage et par til eller??? :ler:

Jeg har bare såvidt begynt jeg..

Har bestillt noen gaver på nett,

men det rekker ikke til 48 pakker..

Har ikke peiling på hva ellers jeg skal kjøpe..

Tipper jeg sitter og pakker inn til sent på natt den 30 november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina: Flinka! Godt med alt som er gjort....

Er ikke ferdig å kjøpe ting ennå, jeg. Pleier alltid å begynne planleggingen tidlig på høsten, men i år har det skåret seg, gitt. Planlegger i tillegg til småting å ha noen "pakker" med aktiviteter som kino og svømmehall. Selve kalenderen sydde jeg for mange år siden.

Uri: Er det gutter eller jenter du lager til? Guttene mine samler f.eks. på Pokemon- og Duel Masters-kort. Kjøper en pakke eller to og fordeler utover slik at det blir et kort pr. dag i 8 dager. Veldig populært! Ellers får du i mange lekebutikker kjøpt Lego i løsvekt (dvs. fyll opp en pose og betal f.eks. 49,-).Er du flink til å plukke litt sjeldne deler, er det også moro å få. Kule tusjpakker kan også deles opp over flere dager, pass bare på at det ikke blir for mange like ting som går igjen. Ellers pleier jeg å hamstre litt år jeg er i Danmark, går på søstrene Grene eller Tiger og kjøper masse småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina: Flinka! Godt med alt som er gjort....

Jeg har gjort det superenkelt i år. Hele dritten er fyllt med godis, som min mann kjøpte i Sverige i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uri: Er det gutter eller jenter du lager til? Guttene mine samler f.eks. på Pokemon- og Duel Masters-kort. Kjøper en pakke eller to og fordeler utover slik at det blir et kort  pr. dag i 8 dager. Veldig populært! Ellers får du i mange lekebutikker kjøpt Lego i løsvekt (dvs. fyll opp en pose og betal f.eks. 49,-).Er du flink til å plukke litt sjeldne deler, er det også moro å få.  Kule tusjpakker kan også deles opp over flere dager, pass bare på at det ikke blir for mange like ting som går igjen. Ellers pleier jeg å hamstre litt år jeg er i Danmark, går på søstrene Grene eller Tiger og kjøper masse småtteri.

Det er til jenter.. 3 og 6 år..

Og uheldigvis bryr de seg ikke noe om lego!! Men det var et bra tips da ;)

Kommer til å kjøpe en del blyanter og viskelær til eldstejenta,

minste kommer til å få hårstrikker og klemmer..

Og sikkert litt snop og..

Ikke pokker!!! :ler:

Det var dumt :sur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingrid78

Han bortskjemten her får to kalendere. En med legobiter, som tilslutt blir en stor fin legoting. Den har han hos moren sin. Og her skal han ha godtekalender. Men tyggis, karameller, sjokolade osv. Så egentlig er det ikke så vanskelig å lage den. Men jeg prøvde å lage med smågaver et år, og det var vanskelig. Lite spennende som ikke er så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca halv- veis på begge kalenderene. Dvs jeg har fått alt den billige "dritten" i hus, men jeg pleier å spe på med noen skikkelige pakker innimellom.

Dem har jeg ikke kjøpt ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa her får vel 3 eller 4 stk tror jeg... Hehe, hennes far og jeg har delt omsorg, så på den hjemmelagde hun har her får hun bare gaver på de ukene hun er hos meg. Og så kommer barnetv-kalenderen i tillegg. Jaja, hvordan blir det ikke da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg har kjøpt inn innholdet, men mangler og pakke det inn (72 pakker *sukk*). Dessuten har jeg litt igjen på den siste kalenderen jeg broderer (har brodert 2 stykker tidligere i høst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...