Gå til innhold

Hva har skjedd med huden min?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Etter et år i permisjon, er jeg nå tilbake i full jobb igjen. Har jobbet i en måned nå. Jeg sitter foran en pc hele dagen, så kanskje det er der problemet ligger. Iallefall, blir jeg nå skikkelig blank i t-sonen. Den foundationen som jeg alltid har brukt er ikke noe fin i det hele tatt lengre. Føler at jeg må tørke meg med en serviett flere ganger om dagen. Når jeg står opp om morningen og stryker over huden min, så blir jeg helt oljete på hendene mine. Skjønner ikke hva som skjer. har ikke endret på noen av de produktene jeg har brukt. Jeg bruker og gjør akkurat som før...

Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For lenge siden en gang blei jeg sånn blank i t-sonen, men det har blitt borte med tiden. Jeg har en sånn typisk blandingshud. Men det har ikke vært problem med t-sonen på kjempelenge..det begynte nå akkurat når jeg begynte på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har blandingshud selv, og det er ofte slik at jeg noenganger kan få litt mer fetere hud i T-sonen enn vanlig. Kanskje det har noe med hormoner å gjøre? Dersom du ikke merker forbedring etterhvert, ville jeg ha gått innom en hudpleier (evt. hudlege).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...