Gå til innhold

Et Kanebo pudder/foundatin?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vet det har vært diskutert før. Et dekkende pudder eller foundation fra Kanebo.

Noen som vet hvilket jeg mener? Tror det skal være som et kompakt pudder man tar på. (ikke noe rennende.)

Er dette bra?

Jeg er på jakt etter en foundation eller pudder som dekker litt. Hvor mye koster det?

Noen andre å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Total Finish heter det du mener, og er en kompaktfoundation som dekker sinnssykt mye. Prisen husker jeg ikke helt, men kan tippe 300 kroner+/-. I tillegg kommer boksen, som er en engangsinvestering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på det flere ganger, men ikke kjøpt det nettopp pga at det later til at det har en veldig dekkevne. Så kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfører man Total finish med en god pudderkost i stedet for svampen som følger med, dekker det akkurat passe. Påfører man med svampen, dekker den etter min mening mye. Så jeg kjører pudderkost, og er veldig fornøyd med det. ;) Dessuten er det det eneste produktet som sitter bra på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det i 15 år og var knallfornøyd med det!! Så skiftet de ut "min" farge :grine: , og erstatningen blir helt oransje på meg :overrasket: så det blir det jo uaktuelt å bruke... Det jeg har gått over til er Chanel, men jeg prøvde masse før jeg fant det, synes det er litt lite dekkende, men det er ok nok...

Finner du derimot et Kanebo pudder som passer i fargen til deg, anbefaler jeg det på det sterkeste, det er et veldig bra produkt!! (I miss it!!)

Anette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Hvor mye det dekker kommer an på hvor mye man påfører. Jeg brukte bare et kjempetynt lag, og en refill varte i nesten 1,5 år. Har imidlertid gått over til Helena Rubinstein Color Clone nå, er litt for tørr i huden til å bruke pudder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært bruker av Total Finish on/off i 10 år. Elsker å bruke det til fest når jeg vil ha skikkelig dekkevne ( feilfri hud og filmstar-glamlook med rød leppestift og sort eyeliner). Ellers har jeg det i vesken for å bruke det på kveldstid når jeg føler for litt re-sminking.

Til dagbruk bruker jeg det svært sjelden, og i såfall legger jeg det på med en børste. Dette pudderet er ganske så synlig i dagslys.

Mener refill koster ca 230 kr. Boksen aner jeg ikke, har den samme som jeg kjøpte for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har gått over til er Chanel, men jeg prøvde masse før jeg fant det, synes det er litt lite dekkende, men det er ok nok...

Double Pefection Compact? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Double Pefection Compact?  :sjenert:

Hei Melon! ;)

POUDRE UNIVERSELLE COMPACTE står det på baksiden av boksen - er det den du mener?? ;)

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poudre Universelle Compacte er et kompaktpudder som matter ned og jevner ut, men som ikke dekker. Det er min favoritt.

Double Perfection Compacte er pudderfoundation som dekker litt mer, men ikke så mye som Kanebo TF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...