Gå til innhold

Dermalogica calming cleansing ?


Debra

Anbefalte innlegg

jeg har en litt sensitiv blandingshud. får noen kviser her og der . lurte derfor på om denne rensen er bra for meg? tenker liskom at siden den er for sensitiv hud så lindrer den bare det og ikke renser noen særlig tenker jeg da? men noen som vet? vil at den skal rense godt også? eller er det noen andre renseprodukter jeg kan får anbefalt? takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bare rense to ganger? Jeg bruker Ultracalming Cleanser, fordi den ikke irriterer huden. Kanskje er den ikke like "rensende" som renseprodukter for normal hud, og den skummer jo ikke, men for min hud er den perfekt (jeg har tørr og sensitiv hud).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blandingshud som tåler vær og vind, men som lett reagerer på sterke produkter (får hissige "irritasjonskviser", eller tørr og stram hud). Jeg elsker Ultracalming Cleanser, den er utrolig mild, og jeg synes den renser godt. Om morgenen bruker jeg denne pluss peeling-pulveret Daily Microfoliant. Om kvelden bruker jeg bare Ultracalming Cleanser. Huden min har aldri vært bedre enn etter at jeg begynte med disse to. Utrolig kjekt å finne produkter som man aldri vil bytte ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...