Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #261 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Så bra at det gikk greitt hos tannlegen Stilig sofa forresten! Hva dere hadde ombestemt dere ang lokale, som du skrev i d-boka mi? Ha en superduper dag! Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 7. mars 2006 Ombestemt oss litt ang meny, blomsterdekorasjoner, kakeservering osv... bare småting egentlig men greit å avklare at det går greit med servitørene sånn vi har tenkt det nå. Ja også må jeg spørre dem om alt det jeg glemte å spørre om forrige gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #263 Del Skrevet 7. mars 2006 Ok. Det er vanlig å pynte lokale dagen før? Er det noe annet man skal gjøre i lokale, en stund før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 7. mars 2006 Så utrolig koselig når kjæresten ringer og spør om jeg kan sette på kaffen, han og en kollega jobbet nærheten og ville spise lunsjen sin her Da fikk jeg jo sett han en gang til da jo, hehe. Savner han fortsatt hver gang en av oss (eller begge) må på jobb jeg, og vi har bodd sammen i mange år, er jo helt fjollete Fikk forlovelsesringen hans også, tenkte jeg skulle gå innom gullsmeden og levere dem til gravering av ny dato. Jeg tittet selvfølgelig litt på ringen hans, den er slitt! Hehe, graveringa inni syntes nesten ikke lengre og den er synlig tynnere enn min. Tror nok vi må bytte den ut om noen år ja! Men sånn er det når han bruker den hele tida, på jobb og alt. Epica: Vi skal ikke pynte dagen før vi, stedet dekker bord og ordner alt. Og blomstene til bordet styrer svigermor med, regner med at hun har klart å få dem på bordet innen folk kommer Vi skal en tur opp der dagen før uansett, ha en liten "generalprøve" sammen med vigsler, blir vel til at vi kanskje ordner noen småting også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #265 Del Skrevet 7. mars 2006 Ok. Det er vanlig å pynte lokale dagen før? Er det noe annet man skal gjøre i lokale, en stund før? ← Det spørs litt kva slags lokale de skal ha... I grendahuset vi skale leige er det skule også, siste skuledag er onsdagen før bryllupet, så eg reknar med at vi får tilgang til lokalet frå torsdagen. Då skal vi sette ut bord, legge på dukar og sette på plass brus og stæsj på kjøkkenet. Dagen før skal vi pynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 7. mars 2006 #266 Del Skrevet 7. mars 2006 Gleder meg til søndag! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #268 Del Skrevet 7. mars 2006 Kva skjer på søndag!?!???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. mars 2006 #269 Del Skrevet 8. mars 2006 Svarer for Liseemor jeg... Vi Østfoldbrudene skal ha treff!!!! Moro,moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #270 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er akkuratt lik deg, savner kjæresten hele tiden! Så greitt at de pynter stedet selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #271 Del Skrevet 8. mars 2006 Så kjekt at du svarer for meg da Bethina, må dessverre sove på den tiden av døgnet jeg Nå har jeg stanset ut masse hjerter i skinnende blank gullkartong, er ikke verdens skarpeste den stansa jeg har så nå har jeg vondt i hånda. Tar en liten (røyke)pause før jeg fortsetter. Har gullhjerter + hjerter i blomsterpapir som pynt på invitasjonene, tenkte å bruke dem på bordkortene og vielsesprogrammene også. Hehe, det er alt vi har av "tema". Orker ikke fargekoordinere alt heller da Selv om jeg vanligvis farge-mætsjer alt jeg eier og har... Hmm, svigermor som har bordpyntansvaret her i gården har lyst på glassklumper på bordet, jeg liker IKKE glassklumper, kanskje jeg kan stanse nevevis med gullhjerter istedetfor? Blande shiny gullfolie med gullpapir med litt glitter i kanskje? Papiret har jeg jo, og sambo er sikkert en j*vel på stansing... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #272 Del Skrevet 8. mars 2006 Svarer for Liseemor jeg... Vi Østfoldbrudene skal ha treff!!!! Moro,moro! ← Gøy gøy gøy!! Pynte-ideane dine hørtes forresten kjempe-fine ut vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. mars 2006 #273 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjempefin oversikt du har forresten på førstesiden av boka di Lisse Virker som alt er under kontroll Høres ut som veldig stilig og fin pynt dere skal ha! Ha en fin kveld Lisee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #274 Del Skrevet 9. mars 2006 Takk for hilsninger Maibrud og Veslo, alltdid koselig at dere stikker innom her. Nå er det snart leggetid for meg, sliten i dag... Har vært støttekontakt i dag. Veldig aktiv unge! Tre timer hopp og sprett og løp kombinert med høyfrekvente pipelyder og synging i fistel.... En annen ting, er det bare meg som syns KG går mye tregere med den nye layouten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #275 Del Skrevet 9. mars 2006 Er frykteleg tregt her inne for tida ja... *frustrert* Støttekontakt-arbeid er spennande!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. mars 2006 #276 Del Skrevet 12. mars 2006 Tjolahopp Lisee! Har som du sikkert skjønner en smule *på bærtur*døgnrytme for tida, blir en smule preget av min musikermann og rytmen hans... Må prøve å hente meg inn nå denne uka som kommer, går jo ikke an å holde på sånn. Vi sees jo snart da! Hadet bra sålenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. mars 2006 #277 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei Lisee!!! Jeg svarte deg i dagboka mi jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. mars 2006 #278 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei igjen..... Jeg måtte bare fortelle deg at jeg var inne å snoket litt i dagboka di her og fant ut at den sofaen dere ønsker dere, DEN var jeg å tittet på her om dagen(ble forelska), og SIA er favorittbutikken min!!!!! For et sammentreff!!! Litt moro bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #279 Del Skrevet 12. mars 2006 Sammentreff ja Men de har jo så utrolig mye lekkert i den butikken da... sånn butikk det bare klør i fingrene etter å gå amok med (noen andres) plastkort i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 13. mars 2006 Fått lønning, så nå sprader jeg rundt i nye lekre støvletter her Fant endelig de støvlettene jeg har lett etter i sikkert to år... akkurat sånne jeg har sett for meg, passe med hæl, fin tupp, helt uten kåbbåi-vibber og perfekt høyde på skaftet. Fornøyd nå ja! Ehh, ja også impulskjøpte jeg et par kule skinnsko til min kjære, de var på salg og passet faktisk perfekt... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå