Gå til innhold

Julekort med bilder


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få sagt det. Alle dere som sender ut bilder på julekortene; det hyggeligste er om du sender bilder av hele familien, også de voksne. Særlig når det er fra venner og kjente man ikke ser på flere år kanskje, så er det så lite spennende å se bilder av bare barna. Jeg vil da også se bilder av deg, siden vi ikke har truffet hverandre på flere år, og mannen din har jeg ikke møtt. Barna, ja, selvsagt, de også. men ikke bare de.

Et år hadde vi 9 eller 10 julekort med babyer i badet med en diger mannahånd som holdt. Vi ante ikke hvem ungene var og det de har senere blitt tilsvarende bilder med nissedrakt fra en eller annen billigkjede. (hint: dette er rimelig kjedelig motiv) Søte unger - men du da? Vil se bilde av deg og katten også!

Så - vær stolt og send bilde av hele familien, når du først legger penger i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, jeg synes fremmede unger er helt uinteressant å se på. Vil mye heller se foreldrene (som jo er de jeg kjenner) og gjerne kjæledyret også, i tillegg. Og helt enig i at mange godt kunne vært litt mer fantastifulle når det gjaldt utkledning og slikt. Nissedrakt/nisselue går det tretten på dusinet av. Jeg hadde også satt uendelig mye mer pris på et privat bilde, i et mer naturlig miljø for familien og barna, enn oppkledt og med kunstige smil hos fotografen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet - for de fleste sender vel bare kort med bilder til de nærmeste. Nå er det noen år siden mine unger har figurert på julekortene mine, men når de gjorde så sendte jeg kun kort til barnas besteforeldre og oldeforeldre, samt mine venninner. Selv syntes jeg det var like hyggelig hver jul å få bilder av barna til venninnene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender vel heller ikke julekort til folk som ikke kjenner oss og barna veldig godt.....

Men det var jo en ny ide det der da :) Kankje vi skal ta og gjør det,men vi må ta ett nytt,for vi har inge bilder av hele familien sammens. Untatt dåpsbilde til minsta da,men det er jo over ett år siden nå.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet - for de fleste sender vel bare kort med bilder til de nærmeste. Nå er det noen år siden mine unger har figurert på julekortene mine, men når de gjorde så sendte jeg kun kort til barnas besteforeldre og oldeforeldre, samt mine venninner. Selv syntes jeg det var like hyggelig hver jul å få bilder av barna til venninnene mine.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vi får årlig julekort med barnebilder fra f.eks. sambos søskenbarn og barna deres. Jeg har aldri truffet noen av dem (og vi har vært sammen i 6½ år) og sambo har ikke sett dem på flere år (men de bor i samme by som foreldrene hans, og der er vi flere ganger i året). Faktisk får vi bare barnebilde-kort fra folk vi så godt som aldri ser, mens de vi treffer ofte (som barna til sambos storebror) ikke sender oss slike kort for vi ser jo barna deres flere ganger i året uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...