AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Del Skrevet 22. april 2022 Det er 4 år siden kjæresten min døde å jeg tror ikke jeg er kommet meg noe spessielt langt i sorgen. Nekter somregel i mitt egent hode får han er død , er venner med familien på facebook men klarer sjeldent prate med dem. Har løpt før i panikk når jeg har sett folk som jeg vet vill prate om han får jeg vill ikke prate om at han er død. Jeg vet han er død å til tider klarer jeg åpne opp får å føle på det en liten stund men det gjør får vondt får lenge så jeg klarer det ikke ofte. Sover enda med ett bein oppå en pute å hode oppå en pute som ligger på siden min egentlige pute å later som jeg sover på brystet hans sånn som jeg pleide før. Har sove sånn vær natt helt siden første gang mi ikke var sammen på natten da jeg sov hos familie. Ble sammen får 8 år siden å han døde får 4 år siden så den vanen sittet dypt. Avertil når jeg ser på film aleine later jeg som han er meg meg å jeg vet det ikke er bra får meg. Problemet nå er at det er veldig ensomt å jeg begynner å bli redd får at jeg må være aleine hele livet. Hvordan få satte igang sorgen? Anonymkode: b7320...20c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #2 Del Skrevet 22. april 2022 Noen andre som har sørget over kjæreste som vill fortelle hva som hjalp litt å om de enda sliter ? Vet ikke om jeg er helt gal eller om sorgen kan sitte så lenge Anonymkode: b7320...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. april 2022 #3 Del Skrevet 22. april 2022 Dette hørtes vondt ut. Uten at jeg kan diagnostisere kan det se ut som at du har utviklet en komplisert sorg, noe som ikke er rart med tanke på hva du har opplevd. Det må ha vært helt grusomt. Har du noen å snakke med? ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg liker ikke så godt å være te bry så alt som er vondt er best å ha får meg selv ellers ødelegger jeg bare dagen te dem rundt meg også.... Anonymkode: b7320...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #5 Del Skrevet 22. april 2022 Jeg sender deg en virtuell klem 💛 Jeg har en kjæreste som har kreft med spredning, og jeg tenker ofte på hvordan det blir den dagen han er borte og hvordan jeg kommer til å takle det. Anonymkode: 8bbbe...44a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Del Skrevet 22. april 2022 @Perelandra ❤️ Anonymkode: 93c0f...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Del Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke så godt å være te bry så alt som er vondt er best å ha får meg selv ellers ødelegger jeg bare dagen te dem rundt meg også.... Anonymkode: b7320...20c Hei ♥️ dette hørtes veldig tungt og vanskelig å bære på alene. Spesielt i så mange år. Om du synes det er vanskelig å snakke med noen av de rundt deg, hva med kommunale tilbud? Fastlegen kan henvise til psykisk helse i kommunen. Nå er det litt forskjellig hvordan tilbudet er i de ulike kommunene, men her har vi tilbud om lavterskelsamtaler med psykolog/psykiatrisk sykepleier etter henvisning fra fastlege. Jeg jobber med dette tilbudet og har hatt flere i lignende situasjon. Noen kommer har også rask psykisk helse hjelp, som er et lignende tilbud, som baserer seg på kognetiv terapi. Her trenger du ikke henvisning. Synes du skal begynne med å snakke med fastlege. Lykke til 🥰 Anonymkode: bb6c9...d1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #8 Del Skrevet 22. april 2022 Sender deg masse kjærlighet ❤️ Synes dramaserien "Jane the virgin" tar opp temaet fint i sesong 2 (eller 3?). Den går på Netflix. Det er en typisk TV-serie ala tellanovella. Usikker om det hjelper, men kanskje det kan sette i gang litt? Og oppsøke fastlegen og be om en psykolog som du kan snakke med. Du er absolutt en kandidat og du fortjener å få det fint igjen ❤️❤️ Anonymkode: ef4a3...5cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. april 2022 #9 Del Skrevet 23. april 2022 Lurer på det selv hvordan jeg skal komme meg videre, etter at min fantastiske kone gikk bort for kort tid siden. Jeg presser meg selv til og oppsøke situasjoner der det er stor sjanse for at de kommer til og snakke om henne. Det hjelper kjenner jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #10 Del Skrevet 23. april 2022 Jeg går i terapi, hos en familieterapeut. Min mann døde i fjor Anonymkode: 993a7...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. april 2022 #11 Del Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg går i terapi, hos en familieterapeut. Min mann døde i fjor Anonymkode: 993a7...5bd Jeg har selv vurdert psykolog. Synes du familieterapeut hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #12 Del Skrevet 24. april 2022 Smeltemann skrev (5 timer siden): Jeg har selv vurdert psykolog. Synes du familieterapeut hjelper? Ja. Bedre enn psykolog for min del Anonymkode: 993a7...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #13 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg satt meg i en annen situasjon og litt mer komplisert etter min kjæreste døde. Vi hadde også vært sammen i 4 år og var forlovet.. jeg fikset ikke dødsfallet på noen måte og gikk inn i sjokk. Blei lagt inn og sendt til psykologer. Men ingenting hjalp meg ut av det sjokket. Jeg blei bare mer og mer meg selv sakte og begynte å jobbe med å akseptere (ikke godta).. det tok meg 10 år før jeg kunne endelig si til meg selv at nå har jeg godtatt det som har skjedd.. men jeg levde ikke 24/7 i en stor sorg i alle den 10 åra.. jeg gikk videre og utvikla livet mitt for dem jeg hadde rundt meg i mellomtiden. Anonymkode: 69108...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå