AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #41 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kanskje dumt spørsmål her, men hvordan i alle dager merker man sokker med navn?? Anonymkode: 2dc4f...d6e Sokker er vel såpass billige uansett. Spiller vel ingen rolle om man mister ett par stykker... Anonymkode: 9b7b3...5fb
Sandie Skrevet 25. april 2022 #42 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kanskje dumt spørsmål her, men hvordan i alle dager merker man sokker med navn?? Anonymkode: 2dc4f...d6e Jeg brukte navnelapper før, men merker nå sokkene med en tekstiltusj. Kjøper gjerne sokker fra Lindex, de har et felt på innsiden med plass til å skrive navnet. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #43 Skrevet 25. april 2022 Sandie skrev (10 minutter siden): Jeg brukte navnelapper før, men merker nå sokkene med en tekstiltusj. Kjøper gjerne sokker fra Lindex, de har et felt på innsiden med plass til å skrive navnet. Takk for tips 🙊☺️ Synes det er vanskelig å få lappene til å sitte på sokker 😅 Da skal jeg ta meg en tur på Lindex! Hvilken type er det snakk om? (Beklager avsporing) Anonymkode: 755bb...373
Sandie Skrevet 25. april 2022 #44 Skrevet 25. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for tips 🙊☺️ Synes det er vanskelig å få lappene til å sitte på sokker 😅 Da skal jeg ta meg en tur på Lindex! Hvilken type er det snakk om? (Beklager avsporing) Anonymkode: 755bb...373 Ja lapper på sokker er noe herk. Vi kjøper de med sklisikker såle som ofte er i 3-pakning Endret 25. april 2022 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #45 Skrevet 25. april 2022 Sandie skrev (3 minutter siden): Ja lapper på sokker er noe herk. Vi kjøper de med sklisikker såle som ofte er i 3-pakning Tusen takk for svar! Anonymkode: 755bb...373
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #46 Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kanskje dumt spørsmål her, men hvordan i alle dager merker man sokker med navn?? Anonymkode: 2dc4f...d6e Jeg har skrevet navnet med merkepenn under sokken. Jeg får ikke festet navnelapp. Må innrømme at jeg har sluttet å merke sokker. Merker bare innimellom når jeg husker det, og det er veldig sjelden sokkene forsvinner. Jeg har kjøpt 18 par med helt like sokker. Barnet kjenner igjen sine egne sokker, og om en sokk forsvinner, kan den fint pares med en annen sokk. Anbefaler sokkene fra Polarn o. pyret. De sitter veldig godt på foten. Anonymkode: b1aea...57f 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #47 Skrevet 25. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har skrevet navnet med merkepenn under sokken. Jeg får ikke festet navnelapp. Må innrømme at jeg har sluttet å merke sokker. Merker bare innimellom når jeg husker det, og det er veldig sjelden sokkene forsvinner. Jeg har kjøpt 18 par med helt like sokker. Barnet kjenner igjen sine egne sokker, og om en sokk forsvinner, kan den fint pares med en annen sokk. Anbefaler sokkene fra Polarn o. pyret. De sitter veldig godt på foten. Anonymkode: b1aea...57f Merker kun ullsokker med strykelapp. Anonymkode: 19296...66a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #48 Skrevet 11. mai 2023 Sandie skrev (På 25.4.2022 den 10.48): Ja lapper på sokker er noe herk. Vi kjøper de med sklisikker såle som ofte er i 3-pakning Er det ikke vanskelig og klamt å ha sokker med antiskli oppi sko og evt. tøfler? Trodde ikke det var anbefalt ungen kan gå feil også da foten "sitter fast" oppi skoen. Anonymkode: 870d3...703
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #49 Skrevet 11. mai 2023 Det aller beste tipset mitt er å være ærlig, gi beskjeder. Da tenker jeg på om barnet har spist dårlig, sovet dårlig, har vondt i tennene, slutter å amme osv. Det gjør det enklere for oss å vurdere hva vi skal gjøre om barnet har en dårlig dag. Ærlig på ting du lurer på hvorfor vi gjør, om det er ting du ønsker at vi skal ta hensyn til, gjøre annerledes osv. Det er ikke alltid vi får gjort alle til lags, men vi strekker oss langt, men da må vi vite det. Ta med tilsvarende skiftetøy dagen etter om du får noe sendt med hjem. Evt sjekk skiftekurven ved henting. Og sjekk størrelser/om ting passer underveis. Selv om det passet for 3 uker siden trenger det ikke å passe i dag, de vokser så fort. Anonymkode: e9dc4...fb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå