Gå til innhold

Victoria Becham crown jeans


Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en av mine på ebay og en på Qxl. Begge passet og krona hadde riktig farge. Var heldig med den på Qxl, fordi selgeren bodde i Oslo så jeg fikk komme å prøve den. Hvis ikke så er det mange der som legger ut målene på buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes begge er fine, men de med strass må renses og det kan jo bli litt dyrt og upraktisk i lengden...

Hadde nok gått for hvit krone om jeg skulle kjøpt akkurat den modellen.

Jeg synes over 3000,- for en jeans er veeeeldig drøyt og kommer ikke til å kjøpe meg noen slik bukse av flere grunner, men siden du ikke spør om akkurat det velger jeg å være "snill" og ikke kommentere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge er fine, men de med strass må renses og det kan jo bli litt dyrt og upraktisk i lengden...

Hadde nok gått for hvit krone om jeg skulle kjøpt akkurat den modellen.

Jeg synes over 3000,- for en jeans er veeeeldig drøyt og kommer ikke til å kjøpe meg noen slik bukse av flere grunner, men siden du ikke spør om akkurat det velger jeg å være "snill" og ikke kommentere det.

Den med krystaller kan håndvaskes i stedet for renses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt. Hadde jeg kjøpt denne jeansen, så ville jeg imidlertid tatt bort krona på baklomma. Særlig når det andre merket når langt nedenfor linningen. Overkill. Jeansen ser ellers ok ut, men da jeg sjelden er villig til å betale mer enn 250 kr. for et par jeans, så hadde ikke denne vært noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som har bestilt over nettet som f.eks på Qxl, har de vært ekte??

Det florerer jo mange fake kopier..

Og det er vel mulig å få den i str 25? over qxl etc, finner jeg de bare i str 26 og oppover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest buksegal

jeg ser på motebutikken.com at de selger den buksa med hvit krone til kun 995. Det må jo være utrolig billig. Kan noen engler her gå på den siden og sjekke str de opererer med, for jeg skjønner ikke noe av det. Jeg bruker W32 og L34, hva blir det der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere som har bestilt over nettet som f.eks på Qxl, har de vært ekte??

Det florerer jo mange fake kopier..

Og det er vel mulig å få den i str 25? over qxl etc, finner jeg de bare i str 26 og oppover...

Jeg er helt sikker på at den buksa jeg bestilte ikke var fake. Den hadde alle merkelappene på og var pakket i pose fra fabrikken. Alle knappene var merket R and R. Har sett flere på qxk i str 25, tror det bare er å følge med :) Tror buksa finnes fra str 25 til str 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at den buksa jeg bestilte ikke var fake. Den hadde alle merkelappene på og var pakket i pose fra fabrikken. Alle knappene var merket R and R.

samme gjaldt for min, men jeg bestilte den på "finn.no". Den finnes fra str 24 og oppover. vet ikke hvor langt. Tror de hade opp til 30 eller 31 der jeg bestilte. er vel en mnd eller litt mer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at den buksa jeg bestilte ikke var fake. Den hadde alle merkelappene på og var pakket i pose fra fabrikken. Alle knappene var merket R and R.

De som lager fake varer er utrolig dyktige. Selvsagt lager de også fake knapper, plastposer og merker som henger på plaggene.

Leste at mange som står for produksjon av fake varer gjerne jobber på fabrikker som lager de originale plaggene. De bruker stoff og materialer som blir til overs.

Er det ikke en kode på merkelappen man kan sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som lager fake varer er utrolig dyktige. Selvsagt lager de også fake knapper, plastposer og merker som henger på plaggene.

Leste at mange som står for produksjon av fake varer gjerne jobber på fabrikker som lager de originale plaggene. De bruker stoff og materialer som blir til overs.

Er det ikke en kode på merkelappen man kan sjekke?

Det er dette jeg sikter til! det er som Juicy Couture fake klær på nettet, de kommer selvfølgelig i "original" pose, merkelapper, labels - alt.

DET sier jo ingenting om at det er ekte liksom :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt sikkert dyktige, men ikke så dyktige. Hadde vært noe annet om det stod made in china liksom :forvirret:

Uansett denne tråden handler om hvilken farge på kronen du ville valgt, og om du ville ha med eller uten krystaller.

Selv elsker jeg følelsen av krystaller når jeg er ute på dansegulvet. Blir liksom noe som ikke alle andre har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...