Gå til innhold

Opplever du at folk behandler deg annerledes i perioder der du ser bra ut sammenlignet med persillerot der du ikke ser bra ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du f eks frisker deg selv litt opp. Enten ved hjelp av sminke, hårklipp eller bare mer velstelt generelt. 
 

 

Anonymkode: 29c46...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du f eks frisker deg selv litt opp. Enten ved hjelp av sminke, hårklipp eller bare mer velstelt generelt. 
 

 

Anonymkode: 29c46...bfc

Ts her

 

Persillerot🤣= perioder der du ikke ser bra ut.

Anonymkode: 29c46...bfc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den persilleroten har ødelagt alt for meg.... Spesielt noen år tilbake, ville ingen date meg

Anonymkode: 23d2f...48a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persillerot 😄 Sorry har ikke så mye å bidra med. Tror folk behandler meg likt uansett hvordan jeg ser ut, men jeg er vel jevnt over ca lik. Det er sjelden jeg pynter meg mye, men har normal hygiene og ser ganske ordinær ut.

Anonymkode: 29dbe...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at de dagene jeg er pyntet (sminket og ordnet meg til penere antrekk), så blir jeg for eksempel behandlet bedre av ansatte på klesbutikker. Det sier seg selv også at flere legger øye til meg på gaten. 

De gangene jeg er usminket og ikke pyntet noe særlig, så er jeg bare "luft". Har merket stor endring hvor jeg ikke blir smilt til på dagligvarebutikker av mannlige ansatte i kassen. Når jeg er pyntet og har stelt meg så smiler de mer. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. slikt tror jeg kommer innen i fra en selv

Anonymkode: 6507b...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, den persilleroten har ødelagt alt for meg.... Spesielt noen år tilbake, ville ingen date meg

Anonymkode: 23d2f...48a

😂

Anonymkode: 29c46...bfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merket stor forskjell i perioder med normalvekt i forhold til perioder med overvekt. Som om det var to forskjellige mennesker. Noen sa det rett ut faktisk. Du kan si at man jevnt over blir behandlet bedre om man spiser persillerot heller enn potetgull. 

Anonymkode: bce84...bbe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så må jeg svare ja her. Merkelig, men sant. 

Anonymkode: 9b166...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst merker  STOR forskjell. 

Nå har jeg luket ut dem som gjør det. Og begynt å gjør ting for min egen del.

Anonymkode: 6ddfa...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt i hvert fall. Men det kan jo hende at det er fordi folk merker at jeg ikke stråler ut like mye selvtillit, på de dagene jeg ser ut som en persillerot🤷‍♀️

Anonymkode: ae7d2...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! Blir behandlet bedre både av ukjente og venner når jeg er tynnere.. familie er d samme❤️

Anonymkode: dcd65...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Aldri tenkt over. Jeg synes stort sett folk er hyggelige uansett.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Gutter som tidligere har avvist meg kommer krypende tilbake. Det skal jammen lite til for å gå fra 5-10, og sykt slitsomt at man må opprettholde dette hele tiden for å være bra nok. På enkelte dager er jeg kanskje sliten psykisk, har dårlig hud og samme hvor mye jeg prøver så blir ikke sminke og antrekk bra. Mens på andre dager skinner man om kapp med sola. Det fører til at man trekker seg unna nære relasjoner fullstendig, for man vet aldri når folk vil «gjennomskue» deg og vende deg ryggen.

Anonymkode: 83a42...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg går uten sminke til vanlig men en gang her og der sminker jeg meg skikkelig og det er tydelig forskjell. 
 

Har vært jojo slanker i flere år og når jeg er tynn blir jeg behandlet kjempe bra og gitt masse oppmerksomhet, er jeg overvektig så ignorerer folk, behandler ikke like bra og spesielt merkes det på fest/på byen da alle kommer for å snakke utelukkende med venninner og ignorerer deg totalt som at du ikke er der, ikke verdt å være overflate hyggelig mot en gang.

Anonymkode: e5075...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...