Gå til innhold

returnere produkter?


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har bestilt to pakker fra strawberreynet. men er redd jeg har valgt feile produkter til min hud. har lest masse her inne.... :sjenert:

Lurte på om noen av dere hadde returnert produkter til strawberrynet, og evt. hvordan dette fungerer. Eller kan det være like greit og ikke hente ut produktene når de ankommer posten? Slik at de da blir sendt automatisk tilbake? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ikke hente dem ut når du har betalt for dem, er ikke så veldig lurt, synes jeg. Å returnere er sannsynligvis også en slitsom og dyr affære, når man tenker på portotakstene for å sende ting til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en mail til de og spør om du kan la være å hente de ut og at de sender deg nye produkter når de blir mottar produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende de en mail og høre om den er sendt fra dem, hvis ikke kan du sikkert få endre bestillingen din.

Hvis den er sendt ville jeg ha fått 100 % sikkert svar på dem om at du kan la være å hente pakken, og så få nye produkter (som du sikkert må betale litt ekstra for, det blir jo tap for dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...