Gå til innhold

Noen som har mistet ved første fryseforsøk men klarte beholde ved andre fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
jenta1983 skrev (4 timer siden):

Da blir det innsett på tirsdag ❤️ har bestemt meg for ikke å teste før testdag denne gangen ❤️

Lykke til ☺️

Klarte du å gå ned litt? Hvis ja, var det lavkarbo? 

Anonymkode: 621a8...fe3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lykke til ☺️

Klarte du å gå ned litt? Hvis ja, var det lavkarbo? 

Anonymkode: 621a8...fe3

Tusen takk :) gått ned 3 kg med lavkarbo 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Satt inn blasto tirsdag, testet i går, men negativt, har ikke så mye håp lenger nå men 

AnonymBruker
Skrevet
jenta1983 skrev (På 12.6.2022 den 13.06):

Satt inn blasto tirsdag, testet i går, men negativt, har ikke så mye håp lenger nå men 

Du må ikke miste håpet av at du tester negativt etter 5 dager hvis jeg forsto deg rett. Det er jo altfor tidlig å konkludere. 

Anonymkode: 33048...a46

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må ikke miste håpet av at du tester negativt etter 5 dager hvis jeg forsto deg rett. Det er jo altfor tidlig å konkludere. 

Testet lørdag, altså 4 dager etter, men mange som får positivt både 3 og 4 dager etter innsett ❤️

Skrevet
jenta1983 skrev (26 minutter siden):

Testet lørdag, altså 4 dager etter, men mange som får positivt både 3 og 4 dager etter innsett ❤️

Jeg testet ikke positivt før etter 8 dager etter innsett av blasto så ikke ta sorgen på forskudd 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Deseo skrev (8 minutter siden):

Jeg testet ikke positivt før etter 8 dager etter innsett av blasto så ikke ta sorgen på forskudd 😊

Nei vet ❤️❤️ men i dag kom det bittelitt bruntspotter på papiret, og jeg er litt redd 

AnonymBruker
Skrevet
jenta1983 skrev (49 minutter siden):

Det kan ikke stemme at folk tester 3 dager etter innsett. Blastoen er jo såvidt begynt å feste seg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan ikke stemme at folk tester 3 dager etter innsett. Blastoen er jo såvidt begynt å feste seg!

Flere tester positivt både 8 og 9dpo, blasto fester seg jo ca i løpet av et døgn

Skrevet

Fikk blødninger onsdag denne uken, tok hcg hos klinikken torsdag som var negativ, må ta test alikevel mandag sa de for å være sikker men det gikk visst ikke denne gangen heller ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...