Gå til innhold

Noen som har mistet ved første fryseforsøk men klarte beholde ved andre fryseforsøk?


jenta1983

Anbefalte innlegg

Fersk forsøk endte med kjemisk, fryseforsøket etterpå ble jeg gravid. Nå er jeg 27 uker på vei 😊

Lykke til💕

Anonymkode: a0a78...a15

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 15.52):

Fersk forsøk endte med kjemisk, fryseforsøket etterpå ble jeg gravid. Nå er jeg 27 uker på vei 😊

Lykke til💕

Anonymkode: a0a78...a15

Tusen takk og gratulerer ❤️ jeg satte inn fryst i januar, men kjemisk så lurer litt på hva sjansen er nå for at jeg kan bli gravid igjen, egget var visst perfekt nå i forhold til sist da det var 4BB og såkalt average, nå var det 4AA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mailer med klinikken mandag, og de har stor tro på at det skal gå så jeg gir ikke opp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (4 minutter siden):

Tusen takk og gratulerer ❤️ jeg satte inn fryst i januar, men kjemisk så lurer litt på hva sjansen er nå for at jeg kan bli gravid igjen, egget var visst perfekt nå i forhold til sist da det var 4BB og såkalt average, nå var det 4AA

Da er det jo en stor sjanse for at det går bra denne gangen 😊

Tvi-tvi🤞🥚

Anonymkode: a0a78...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) har bestemt meg for å utsette innsett til juni slik at jeg kan gå ned noen ekstra kg, veier 78 nå. Noen som har noen gode tips til å gå ned uten å telle kalorier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk mensen nå for 2 dager siden så da blir det nok innsett om 3 uker ca, bare å fokusere på å ned noen kg nå og tenke positivt da klinikken har trua ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.4.2022 den 20.09):

Jo, det har jeg. Satt på første forsøk, men så var jeg slank og kun 32 år. 

Anonymkode: b9859...533

Ufyselig kommentar uten empati.

TS: Håper du lykkes snart! Du kan være sunn selv om du er noe overvektig, men som du sier; fokuser på å gå ned noen kilo i ventetiden er sikkert lurt.

Anonymkode: 61077...7c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (På 5.5.2022 den 19.07):

Hei :) har bestemt meg for å utsette innsett til juni slik at jeg kan gå ned noen ekstra kg, veier 78 nå. Noen som har noen gode tips til å gå ned uten å telle kalorier? :)

Er prøver selv(ikke ivf), og mens jeg har negative tester prøver jeg å gå ned noe i vekt.

Prøv å kutt ned på sukker og karbohydrater (brød, pasta, ris), og spis masse grønnsaker, frukt, egg.

Anonymkode: 61077...7c7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ufyselig kommentar uten empati.

TS: Håper du lykkes snart! Du kan være sunn selv om du er noe overvektig, men som du sier; fokuser på å gå ned noen kilo i ventetiden er sikkert lurt.

Anonymkode: 61077...7c7

Ja sant ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er prøver selv(ikke ivf), og mens jeg har negative tester prøver jeg å gå ned noe i vekt.

Prøv å kutt ned på sukker og karbohydrater (brød, pasta, ris), og spis masse grønnsaker, frukt, egg.

Anonymkode: 61077...7c7

Nå går det for det meste i hjertesalat med diverse pålegg til frokostog salat osv til middag ❤️ frukt har jeg ikke spist på flere år nesten pga mye karbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du tok til vettet og innså at vekt spiller en viktig rolle. Det tok litt tid for deg, men håpet du nå forstår at denne tråden var hjulpet deg i veien mot vellykket forsøk. Du bør kanskje vente lengre enn tre uker? Begrenser seg hvor mye du går ned på 21 dager?

 

Vent til høsten med innsett! ..eller, du er litt gammel også.. hm, kanskje like greit å hive seg rundt? Uansett, lykke masse til 👍

Anonymkode: 509ee...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Godt du tok til vettet og innså at vekt spiller en viktig rolle. Det tok litt tid for deg, men håpet du nå forstår at denne tråden var hjulpet deg i veien mot vellykket forsøk. Du bør kanskje vente lengre enn tre uker? Begrenser seg hvor mye du går ned på 21 dager?

 

Vent til høsten med innsett! ..eller, du er litt gammel også.. hm, kanskje like greit å hive seg rundt? Uansett, lykke masse til 👍

Anonymkode: 509ee...4f9

Haha veldig morsom du, not, skal ikke ned så mye jeg så ingen fare, skal ikke utsette til høsten nei, og jeg er 38,mange som er eldre enn meg som lykkes, skulle ønske man kunne rapportere slike ufyselige mennesker som deg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (På 19.4.2022 den 11.24):

Hei :) jeg hadde fryseforsøk av blasto i januar men kjemisk i begynnelsen av februar, første gangen jeg noengang har blitt gravid. Skal sette inn ny blasto i januar som visstnok var perfekt da den var 4AA,den jeg satte inn i januar var 4BB. Jeg blir 39 om 2 mnd, er livredd for å miste igjen ❤️

Ja, jeg er gravid i uke 22 nå etter flere fryseforsøk. Nå er det eggdonasjon. Masse lykke til!

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tufsla skrev (16 timer siden):

Ja, jeg er gravid i uke 22 nå etter flere fryseforsøk. Nå er det eggdonasjon. Masse lykke til!

 

Gratulerer så mye ❤️❤️ mente du at du er gravid nå med eggdonasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (3 timer siden):

Gratulerer så mye ❤️❤️ mente du at du er gravid nå med eggdonasjon? 

Ja, det stemmer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 18.15):

Er prøver selv(ikke ivf), og mens jeg har negative tester prøver jeg å gå ned noe i vekt.

Prøv å kutt ned på sukker og karbohydrater (brød, pasta, ris), og spis masse grønnsaker, frukt, egg.

Anonymkode: 61077...7c7

Jeg gikk ned seks kg før siste forsøk, og da ble jeg gravid! Men det kan jo være mange årsaker da. Veide 83 kg i utgangspunktet. Glad for at jeg gikk ned før graviditet, er 5 mnd på vei nå og har fortsatt litt igjen før jeg er tilbake på utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tufsla skrev (11 timer siden):

Ja, det stemmer 😀

Ok :) eggdonasjon er dessverre ikke noe tema for verken oss eller klinikken, men veldig glad for at det finnes som kan gi mange muligheten ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 2.04):

Godt du tok til vettet og innså at vekt spiller en viktig rolle. Det tok litt tid for deg, men håpet du nå forstår at denne tråden var hjulpet deg i veien mot vellykket forsøk. Du bør kanskje vente lengre enn tre uker? Begrenser seg hvor mye du går ned på 21 dager?

 

Vent til høsten med innsett! ..eller, du er litt gammel også.. hm, kanskje like greit å hive seg rundt? Uansett, lykke masse til 👍

Anonymkode: 509ee...4f9

For en fæl kommentar. Kos deg med de to kattene dine du, trenger ikke bli sur og bitter på andre selvom du ikke lyktes. Masse lykke til TS, heier på deg 👏

Anonymkode: cd13f...663

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

For en fæl kommentar. Kos deg med de to kattene dine du, trenger ikke bli sur og bitter på andre selvom du ikke lyktes. Masse lykke til TS, heier på deg 👏

Anonymkode: cd13f...663

Tusen takk for støtten ❤️❤️ enkelte er her bare pga for å slenge dritt 😪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da blir det innsett på tirsdag ❤️ har bestemt meg for ikke å teste før testdag denne gangen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...