Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CrossRoad
Skrevet
Trampstamped skrev (6 timer siden):

Eller evt. så kan muslimene fordømme aktivistene som går løs på politi og sivile, der disse blir stående alene i kulden sammen med Paludan og co der de hører hjemme. 

Ja, gjerne det. Fordømmelse av ekstremister på begge sider hadde det veldig bra. Men det stopper sannsynligvis ikke volden neste gang heller. For vi nordmenn kan også fordømme ekstremister blant oss, men de stopper jo ikke av den grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kutta skrev (5 timer siden):

Det eneste muslimene har oppnådd er jo at folk tenker de ikke vil ha noe med dem å gjøre. Om de rettferdiggjør slik oppførsel med at de ble fornærmet så tør ikke jeg jobbe sammen med dem eller ha dem i min omgangskrets i frykt for hva de kunne finne på å gjøre mot meg dersom jeg gjorde noe de opfattet som krenkende. Det er jo tydelig at religionen for dem trumfer sunn fornuft og oppførsel.

Ja, men flertallet av muslimene bryr seg virkelig ikke og er gode og fornuftige mennesker. Så du kan legge ned fordommene, men skjønner godt at et fåtall ødelegger mye for flertallet.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, einsteinium said:

Ja, men flertallet av muslimene bryr seg virkelig ikke og er gode og fornuftige mennesker. Så du kan legge ned fordommene, men skjønner godt at et fåtall ødelegger mye for flertallet.

Så lenge "flertallet" ikke reagerer, så må jeg bare anta at de som herjer på nå er representanter for Islam

Gjest CrossRoad
Skrevet
Kutta skrev (9 minutter siden):

Så lenge "flertallet" ikke reagerer, så må jeg bare anta at de som herjer på nå er representanter for Islam

Svensk politi har uttalt at de som herjer nå tilhører kriminelle gjenger i utgangspunktet. De har bare fått enda et påskudd til å gå løs på politiet. 

Skrevet
2 minutter siden, CrossRoad said:

Svensk politi har uttalt at de som herjer nå tilhører kriminelle gjenger i utgangspunktet. De har bare fått enda et påskudd til å gå løs på politiet. 

Kriminelle gjenger har for vane å rope "Allu akhbahr"?

Gjest CrossRoad
Skrevet (endret)
Kutta skrev (På 19.4.2022 den 0.03):

Kriminelle gjenger har for vane å rope "Allu akhbahr"?

Enkelte i kriminelle gjenger kan rope "Allahu akbar" ja. Det stemmer. 

Endret av CrossRoad
Skrevet

Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og svar til det.

_popcorn_, mod

Skrevet
proghodet skrev (På 17.4.2022 den 21.08):

Vi har ingen blasfemilov i Norge lenger. Det er ikke veldig sannsynlig at kristne hadde reagert voldelig, ergo liten vits for politiet å være tilstede i det hele tatt.

Dette.

Kristne i Norge er ikke kjent for å være voldelige, så det blir neppe behov for polititilstedeværelse. 

• Liker 3
Skrevet

Hei, jeg har et lite spørsmål og dette er ikke for å fyre opp. 

Lest så mange ulike uttalelser,

Selv om vi tar avstand fra brenning av Koranen må vi tåle det i vårt samfunn fordi vi har ytringsfrihet, og brenning av Koranen er en del av den ytringsfriheten, sa daværende justisminister Jøran Kallmyr (Frp) til NTB den gang.

Søndag kl 12:00, ved Domkirken, bibel, 🇳🇴,  🔥 er dette også en del av ytringsfriheten og vi må tåle i vårt samfunn.

Skrevet
@rma skrev (2 timer siden):

Hei, jeg har et lite spørsmål og dette er ikke for å fyre opp. 

Lest så mange ulike uttalelser,

Selv om vi tar avstand fra brenning av Koranen må vi tåle det i vårt samfunn fordi vi har ytringsfrihet, og brenning av Koranen er en del av den ytringsfriheten, sa daværende justisminister Jøran Kallmyr (Frp) til NTB den gang.

Søndag kl 12:00, ved Domkirken, bibel, 🇳🇴,  🔥 er dette også en del av ytringsfriheten og vi må tåle i vårt samfunn.

Hvis jeg forstår deg rett, sikter du til brenning av en bibel. Otto Jespersen har allerede gjort det offentlig, uten at det fikk noen konsekvenser å snakke om.

• Liker 1
Skrevet
Kutta skrev (På 18.4.2022 den 23.49):

Flertallet av muslimer står jo ikke ansvarlig for et fåtall de ikke engang kjenner og har noe med å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
On 4/22/2022 at 11:04 PM, einsteinium said:

Flertallet av muslimer står jo ikke ansvarlig for et fåtall de ikke engang kjenner og har noe med å gjøre. 

Det sa jeg heller ikke. Jeg sa bare at de som herjer er de som får lov å representere Islam, ikke muslimer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...