AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1 Del Skrevet 17. april 2022 Og hvor får man evt kjøpt dette? Har en bekjent som har vært utsatt for det samme typ 5 ganger nå med bilen sin. Og ingen av gangene har "gjerningsmannen" meldt seg eller etterlatt noen form for kontaktinformasjon. Dette vil jeg selvfølgelig unngå selv, da jeg har en bil til 300k, og ønsker å bevare den så mye som mulig. Ønsker da selvfølgelig å være føre var, da det dessverre finnes alt for mange uærlige mennesker. Noen som vet om et oppsett man får kjøpt? Anonymkode: 6bfce...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #2 Del Skrevet 17. april 2022 Følger med i Tesla. Iallfall noen av de. Sentry mode heter det visst, vaktmodus, prøv å google det for ekstrautstyr. Finnes videoer på youtube der de skyldige ble tatt i ettertid. Anonymkode: 4fb02...771 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #3 Del Skrevet 17. april 2022 https://tesla.com Anonymkode: e03db...0ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #4 Del Skrevet 17. april 2022 Men spørs om bil til 300k er en god idé hvis den i hovedsak står gateparkert i en by det er trangt om plassen. Anonymkode: 4fb02...771 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #5 Del Skrevet 17. april 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Men spørs om bil til 300k er en god idé hvis den i hovedsak står gateparkert i en by det er trangt om plassen. Anonymkode: 4fb02...771 Jeg bor på landet, men er ofte i byen på andre ærender.😊 Anonymkode: 6bfce...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #6 Del Skrevet 17. april 2022 Spør på, og sjekk sideinformasjonen, til https://www.reddit.com/r/Dashcam/ Der er det folk som har stålkontroll, antagelig noen hakk over dette trollinfiserte nettstedet. Lykke til! Anonymkode: 9c206...f12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #7 Del Skrevet 17. april 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Spør på, og sjekk sideinformasjonen, til https://www.reddit.com/r/Dashcam/ Der er det folk som har stålkontroll, antagelig noen hakk over dette trollinfiserte nettstedet. Lykke til! Anonymkode: 9c206...f12 Jøss, et fora der folk evner å svare som folk!😍 takk for tipset!👍🏻 Ts. (Innlogget med annen bruker). Anonymkode: 3169d...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 18. april 2022 #8 Del Skrevet 18. april 2022 Vi har ikke sidekamera, men vi installerte kamera både bak og forran som har relativt god vidvinkel. Begynner også å filme bare noen er i nærheten av bilen. Nesten alfa omega med tanke på hvor lite folk bryr seg om bilene her hvor vi bor nå. I Norge brukte jeg nextbase, fungerte utmerket da jeg ble rygget i siden. Dersom muligheten ikke er der for å installere et sentry kamera som tesla kaller det, kan det være en mulighet å installere kameraet slik at det tar opp når noen er i nærheten? Både bak og fremme. Da har du i hvert fall muligheten til å åpne appen og se hvem som var i nærheten sist, og mest sannsynligvis synderen. Skal få oppdatert når jeg finner ut av navnet på kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Del Skrevet 18. april 2022 Helt utrolig at ikke alle bilprodusentene har 360 graders dashcam som standardutstyr egentlig. Anonymkode: e03db...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå