Gå til innhold

Aktiviteter for dame 30 i Vestfold (Sande, Tønsberg, Holmestrand)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Leter etter aktiviteter jeg kan drive med på fritiden for å bli kjent med folk i områdene Holmestrand, Horten, Sande eller Tønsberg. Har dere forslag?

Jeg har ikke spilt fotball, eller drevet med så mye sånn type lagsport før men er veldig lærevillig! Kriteriet må jo være at laget er interessert i en newbie😂😅

Anonymkode: 9a87b...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker at folk i den alderen ofte er opptatt med jobb, familie og barnas aktiviteter. Men tror det er en sykkelklubb i gamle Re. Voksenkorps finnes ihvertfall både i Horten og Re. Kor er det i Holmestrand, Horten og Re. Har du hund, så er det hundeklubb i både Horten og Holmestrand. Disse tilbudene finnes sikkert også i Tønsberg. 

Anonymkode: 71670...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle de byene har sykkel klubb 

Anonymkode: 8f04f...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.4.2022 den 11.19):

Hei!

Leter etter aktiviteter jeg kan drive med på fritiden for å bli kjent med folk i områdene Holmestrand, Horten, Sande eller Tønsberg. Har dere forslag?

Jeg har ikke spilt fotball, eller drevet med så mye sånn type lagsport før men er veldig lærevillig! Kriteriet må jo være at laget er interessert i en newbie😂😅

Anonymkode: 9a87b...53b

Discgolf har blitt ganske stort, men det er kanskje ikke det miljøet hvor det er mest damer. Uansett kan jeg anbefale aktiviteten. :) Det er mange baner i området du søker i.

Anonymkode: 7ad5a...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...