Gå til innhold

Hamar-julebrusen


Grooo

Anbefalte innlegg

Har noen stakkars venner som har klart å bosette seg i Trondheim, og de påstår at det er umulig å få tak i Hamar&Lillehammer-julebrusen der oppe... Noen som kan hjelpe meg å motbevise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Det er Ringnes som distribuerer, så hvis de maser lenge nok i en fullsortimentsbutikk, så burde det la seg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen Meny butikker i Trondheim. Men vi har verdens beste julebrus. Den med en stor nissesom drikker brus på etiketten!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

JA! De selger den jo i Trondgheim. Hvordan skulle jeg ellers klart meg der i 5 år???

Hva heter nå den butikken igjen da, på Moholt. Er det MAXI tror jeg. Ligger hvertfall ved rundkjøringene på Moholt, ganske stor butikk - og der har de hamar bryggeriets julebrus - PÅ GLASSFLASKER!!!

Og så har det også hendt at Ultra har hatt stor-flaske-utgaven ved juletider.

Lykke til med "jakten". Selv har jeg flyttet "hjem" og kan få den i stort sett enhver butikk. Men jeg venter til advent med å drikke da, er noe spesielt med disse tradisjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om denne Hamar-julebrusen selges i Grenland da? Skjønner jo at jeg må finne ut om den smaker like godt som Dahls julebrus gjør, selv om jeg tviler sterkt på at det stemmer!! :ler:

Jeg reiser forøvrig opp til Trønderriket før jul hvert år for å kjøpe Dahls julebrus. Ingen jul uten!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Jeg kupper denne tråden og spør herved, er den mulig å få tak i i bergen?

Det tviler jeg på, Bergen er vel Sylte-land? Men du kan prøve å spørre i f.eks maxi, meny, ultra el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter nå den butikken igjen da, på Moholt. Er det MAXI tror jeg. Ligger hvertfall ved rundkjøringene på Moholt, ganske stor butikk - og der har de hamar bryggeriets julebrus - PÅ GLASSFLASKER!!!

Tusen takk Markblomsten, jeg skal sende gutta på tur jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...