Gå til innhold

jeans


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Har lyst på nye jeans...Er det nokon som er kjent med bik bok sine eigne jeans? Er det mest fjortisbukser? Og sit dei bra på? Har sett nokon bukser med rosa snirkel på bakpå, er dette bik bok?

Vurderar også hm, har vore veldig fornøyd med to stk derfrå.

Ellers har min favoritt vore Lee Leola, er det andre Lee bukser som sit bra på? Har høyrt om Maddox og Norma (?), korleis er desse i forhold til Leola?

Har også veldig lyst på Nudie, Acne eller Tiger...men desse blir litt i dyraste laget for meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De nye jeansene fra H&M, som heter noe med &, ser veldig fine ut, i hvertfall. Bik Bok har noen fjortisbukser, men det er mest de med stretch i, de har også endel andre modeller. Only kan du jo også vurdere? Eller Crocker? (disse to siste er litt dyrere, i klassen 500+)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et par bukser av Bik Boks eget merke. De har vært helt greie, men har aldri blitt noen favoritter. De siste årene har Bik Bok fått et mye mer tenåringspreg føler jeg, men det er kanskje fordi jeg selv har blitt litt særere med årene.

H&M-bukser har jeg forsåvidt vært ganske fornøyd med, men jeg synes at størrelsene er så vanskelige der. Jeg bruker forskjellig størrelse i alle buksene jeg har derfra! Men H&M har jo satset veldig mye på jeans i det siste, spesielt ungdomsavdelingen, så jeg vil tro at de har noe for en hver smak. Ikke er de så dyre heller.. Man kan heller kjøpe flere bukser der, enn en fra Tiger eller acne eller gud vet hva disse dyre merkene heter.. :roll:

Jeg hadde gått for H&M ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Maddox har rette bein i forhold til Leola, og Norma har enda smalere bein. Litt mer oppdaterte på motefronten med andre ord, og fiiiine (har begge selv...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye jeansene fra H&M, som heter noe med &, ser veldig fine ut, i hvertfall.

Ja! De &-buksene er veldig fine! De er fra dameavdelingen på H&M. Har en på meg nå faktisk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kjøpt noen jeans fra HM med merke DIVIDED ( ikke helt sikker på stavemåten..) men de er kjempe gode iallefall. koster 400 kr ca men de har vært solgt til halv pris en del i det siste.. kjempe gode bukser iallefall, ettersittende og flotte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par fra bik bok (Leste lenger oppe at de var fjortisbukser) som jeg liker veldig godt. De er litt lave på livet og har litt stretsh. Har også ei HM bukse som jeg liker. Den er helt ny, så jeg har ikke "flytta helt inn i den." Fine greie bukser begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittjeans er noen lyse jeg har fra BIKBOK, de er akkurat passe lave i livet og har stretch så de kan være trange uten å voldta huden opp og ut av buksa som en ser for mye av i disse dager! Det er de med en gul s eller noe sånt på baklommene.

Endret: MEN de er fjortisbukser, la jeg merke til noen måneder etter de var innkjøpt. Verdens minste glidelås, og på innsiden av den står det "lucky u" :P Hakke sett makan til pisspreik hoho vhem leser på buksa når det er et venusberg foran dem :O

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde stått mellom jeans fra Bik Bok eller H&M, ville jeg valgt Bik Bok. Selv om de er litt wannabe diverse merker, synes jeg de står best på min kropp. H&M har jeans som er litt større i størrelsen, dessuten vier de seg en del ut (etter min erfaring). Prøv deg fram, det er nok det lureste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri funnet noen fine bukser på HM, men kjøpte nylig et par av merket &jeans (det nye merket), de sitter som et skudd og kostet ca 400,-. De har mange forskjellige modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...